5

1.5K 152 98
                                    

Uzun bir yolculuğun ardından sonunda eve gelmiştim. Eşyalarımın hepsini kirli sepetine attım. Açlıktan midem bulanıyordu. Ağzıma birkaç bir şey atıp duşa girdim.

Saat 12'ye yaklaşıyordu. Üstüme rahat şeyler giyip sırt çantamı alıp evden çıktım. O malum yerin kapısına bakıyordum. Dışarıdan ne kadar da masum gözüküyordu. Çantamda şirkete giriş kartımı aradım ama bulamadım, sanırım evde kalmıştı. Var gücümle güvenliğe seslendim. Şanslı günümdeydim galiba. İyi anlaştığım güvenlik görevlisi Bay Seo, bugün buradaydı.

"Yine mi kartını unuttun Hoseok?"dedi ve gülerek gişeyi açtı.

"Aceleden unutmuşum. Bay Min geldi mi?"

"Evet." Odaya doğru giderken kalbim ağzımda atmaya başlıyordu. Mektubu ona ne diyip verecektim?

Kapıyı ürkekçe tıklatıp açtım. Karşımda gördüğüm manzarayla elimdeki mektubu buruşturup yumruğumu sıktım.

"SANA İÇERİ GELEBİLİRSİN DEDİĞİMİ SANMIYORUM. ÇIK DIŞARI!"

Yoongi, Jimin'in üstündeyken bana bağırmıştı. Neyse ki ikisi de yarı çıplaktı ve bir şey görmemiştim. Gözlerim dolmuş görüşümü engelliyordu.

"Ö-özür dilerim Bay Min. Benim hatam." Odadan yavaşça çıkmıştım.

Elimdeki mektubu ikiye yırttım ama çöpe atmaya kıyamıyordum. Yine de hiçbir değeri yoktu. Bir süre orada oturup işlerinin bitmesini bekledim ve en sonunda Jimin odadan çıkmış, beni görünce de itici bakışlar yollamıştı. Elimdeki mektuba son kez bakıp yanımdaki çöp kutusuna attım.

Jimin görüş açımdan çıktıktan sonra tekrar kapıyı tıklattım ve Yoongi'nin 'gel' demesini bekleyip içeri girdim. Bir açıklama yapmak zorundaymışım gibi hissettiğim için direkt söze girdim.

"Bakın Bay Min ben sizin şey yaptığınızı bilmiyordum. Yani bilerek olmadı. Özür dile-"

"Tamam Hoseok. Neden geldin?"dedi çok soğuktu.

"Ben.. şey.. ben istifa ediyorum."

"Tamam"

"İşten ayrılıyorum dedim ya Bay Min! Ben daha fazla devam edemeyeceğim. Lütfen ısrar etmeyin. Ne?! Bir dakika siz az önce 'tamam' mı dediniz?"

"Evet. Gitmeden istifa dilekçeni bırakırsan sevinirim. Dolabını da boşaltmayı unutma."

Ne bekliyordun Hoseok? Sana 'Gitme, kal. Ben sensiz yaşayamam.' demesini mi? Ama yine de içime oturmuştu sorgulamaması. Bunca aydır az da olsa bir şeyler paylaşmıştık. Benim sayemde sponsorlar kazanmıştı. Şimdi hiç var olmamışım gibi davranması... Bilmiyorum.

Dilekçeyi vermiş, dolabımı da boşaltmıştım. Binadan çıkıp son kez baktım eski ekmek tekneme. Hiç sevmesem de özleyecektim burayı.

"Bitti, ha?" Derin bir nefes verdim ve önümdeki arabaya bindim. Şimdi sıra kafeye gidip işe başlamaktaydı. Taehyung'u arayıp telefonu hoparlöre aldım.

"İşim bitti Tae."

"Tamamdır hyung. Ben patronla konuştum. Gelsin görüşelim, dedi."

"Tamam, yoldayım."

***

Kafenin önüne geldiğimde içerisinin bayağı kalabalık olduğunu gördüm. Ne de olsa ünlü bir kafeydi. Herkes iç dizaynını sevdiği için fotoğraf çekilmeye geliyordu. Gözlerim Tae'yi aradığında o çoktan beni bulmuş, kolumdan sürüklüyordu.

"Sakin ol Tae. Kendim yürüyebilirim."

"Biliyorum hyung ama şuraya bak, acele et. Şu an en sevdiğim grup burada ve her an bir garsona ihtiyaçları olabilir. Hemen patronla görüş de yanıma gel, yoksa ben bayılacağım." Her zaman ünlüler gelmezdi ve şansıma benim de en sevdiğim grup buradaydı.

"Hassiktir! Onlar gerçekten burada. Sakın bensiz bayılayım deme. İşi kapıp geleceğim."

"Çabuk ol!"

Hızlı adımlarla müdürün odasının önüne geldim. Kapıda kocaman MÜDÜR yazıyordu.

"Görmemişin oğlu olmuş, çekmiş koparmış amk. Daha büyük yazsaydın böyle okunmuyor."

Kapıyı tam tıklatacaktım ki aklıma yaklaşık bir saat önce Yoongi ve Jimin'i bastığım geldi. Gözlerimi yumdum. "Ya sabıırrr."

Kapıya vurdum ve her ihtimale karşı o sesi bekledim, gel. Yavaşça kafamı uzattım. Uygunsuz bir sahne görmeyi daha kaldıramazdım. Ama bu sahne uygunsuzun da uygunsuzuydu. Elimdeki çanta yere düştü.

"S-sen?"

"Hoş geldin Hoseok."

##########

Haydaaa bu neydi şimdi??? Nasıl da heyecanlı yerinde kestim ama kdidleşdlşslxşld

Bölümleri hep öğlende yayınlıyordum ama herkes o saatte okulda oluyor bu yüzden artık bölümleri 15.00 civarlarında yayınlıcam haberiniz olsun elşdldşxlşdlşx

Bu arada yeni bir fice başladım muhtemelen daha önce buna benzer yazan olmuştur ama hiç karşılaşmadım. Biraz yazmaya başlıyım beğenirsem yayınlarım. Ona da komikli şeyler yazmayı düşünüyorum bakalım görücez ldşlxşdlxildidş

Seviliyorsunuzzz

Vote ve yorum şeysinden pls

Aşk-ı Fuhuş // sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin