Arkadaşlar
Okuduğunuzu görüyorum lütfen hayalet okuyucu olmayın
Tek başıma eğleniyormuş gibi hissediyorum ve yazasım gelmiyo
Arada ses verin😔İyi okumalar şekerciklerim🤗
###########
Yoongi'nin Anlatımından
Sabah şiddetli bir baş ağrısıyla uyandım. Ama burnuma dolan çilek kokusu ağrıyı hafifletiyordu. Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda dün geceye dair hiçbir şey hatırlamadığımı fark ettim. Yatağıma ne zaman geldiğimi, neden ona, sanki gidecekmiş de zorla tutuyormuş gibi sarıldığımı ve gece neler olduğunu asla hatırlayamıyordum.
Beline sardığım kollarımı gevşetip kafamı koyduğum göğsünden biraz ayrıldım. Hava soğuktu ama bana sıcak basıyordu. Ona bu kadar yakın olmak beni delirtiyordu. Aylarca bu an için çabalamıştım ve şimdi, sanırım, emeklerimin karşılığını alıyordum.
Bir gün biri çıkıp Hoseok'u bu kadar yakından, özgürce, izleyebileceğimi söylese katiyen inanmazdım. O mükemmel biriydi. Her şeyiyle kusursuzdu. Gülüşü, burnu, konuşması, içtenliği, samimiyeti ve bakmaya doyamadığım gülünce kısılan gözleri.
O kadar derin uyuyordu ki şu an onu öpsem fark etmezdi.(eşeğin aklına karpuz kabuğu sokma molly slixlsildisşslşsşşs) İçimdeki ses 'öp amına koyayım hazır fırsat bu fırsat' diyordu ve çoğu zaman siklemediğim iç sesimi şimdi dinlemek istiyordum.(sağ ol yoongi ya lsşcldşşcidşxxl) Kendimi biraz yukarı çekip yüzünü yüzüme yaklaştırdım. Sadece masum, küçücük bir öpücük. Kimsenin bilmesine gerek yok.
Uyandırmamaya özen göstererek iyice yaklaştım. Kalp şeklindeki pembe dudaklarının üstüne yumuşak bir öpücük bıraktım. İlk öpücüğümüz. Hiç ayrılmak istemesem de ondan uzaklaşıp gözlerine baktım. Kıpırtı yoktu ve hala uyuyordu.
Gerçekten insanlarda bağımlılık yapacak kadar güzelsin. Seni doya doya, hiç çekinmeden öpeceğim günler için sabırsızlanıyorum. Tanrı'm ben onu öptüm. TANRI'M HOSEOK'U ÖPTÜM.
Hoseok'un Anlatımından
TANRI'M YOONGI BENİ ÖPTÜ. Ne olur bu bir rüya olmasın. Ne olur gerçek olsun. Ahh karşılık vermemek o kadar zordu ki Tanrı'm. Bu bizim ilk öpücüğümüz müydü şimdi ağağağa. Çığlıklar, yardım çığlıkları.
(Bu özel andan hoseokumu mahrum bırakamazdım tabii ki uyanık olacaktı dşxlşdlxödşxçşs)
Yoongi yatakta o kadar çok kıpırdanmıştı ki uyanmıştım. Ama gözlerimi açacak halim yoktu. Bu yüzden kollarım arasındaki minik bedene verdim dikkatimi. Soluk alıp verişini dinledim. Nefes sesi gittikçe yaklaşmıştı. O kadar yakındı ki nefeslerimiz birbirine karışıyordu.
Sonra hiç beklemediğim bir şey oldu ve dudaklarımda tüy kadar bir baskı hissettim. Beni öpmüştü. Dudaklarımı aralamak ve bu masum öpücüğü daha ateşli bir hale getirmemek için kendimi sıktım. Daha çok istiyordum. Beni kendi isteğiyle öptüğüne göre belki de beni seviyordur?
Bu öpücük kafamda soru işareti bırakmıştı. Arada bana yavşıyor ama genel olarak arkadaşça, dostça yaklaşıyordu. Yavşaklık yapması onun mizacında vardı gerçi. Seokjin hyunga bile yavşayıp elleştiği oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Fuhuş // sope
Fanfic[T A M A M L A N D I] "Ben en azından hayatımın aşkının üstüne çorba döktüm, ya sen? Sen Yoongi hyungun gözüne girebilmek için milletin sana girmesine izin veriyorsun.." {sope*taekook*namjin*minsung*jimolly}