6

1.5K 147 92
                                    

#hatırlatma#

Hoseok, iş görüşmesi için kafeye gider ve hiç beklemediği biriyle karşılaşır.

#hatırlatma bitti#

Hızla kapıyı kapattım. Fısıldayarak "Sizin ne işiniz var burada?"dedim. Ellerim deli gibi titriyordu. Lütfen bir rüya olsun bu.

"Dünya ne kadar küçük değil mi?"

"Güzel şaka."

Kollarını iki yana açıp sandalyesinde bir tur döndü. "Burası benim kafem Hoseok. Ayrıca şu andan itibaren benim çalışanımsın. Bu da bir şaka mı?"

Onu boğazlamak, etlerini parçalarına ayırmak istiyordum.

"Ne var biliyor musun? Ben buradan gideceğim ve biz hiç karşılaşmamış gibi yapacağız." Yerdeki çantamı alıp kapıyı açtım.

"Bak işte onu yapamazsın. Çoktan işe alındın. Senin gibi yetenekli biri için en sevdiğim elemanlarımı kovdum ben." Alay ediyordu benimle. Sinir katsayım gittikçe artıyordu ve yumruk yaptığım ellerim sızlamaya başlamıştı.

"Burada garson olarak çalışacağıma gider bulaşıkçılık yaparım daha iyi."

"Madem bu kadar çok istiyorsun, yarın itibariyle işe başlıyorsun Hoseok. Bulaşıkçı olarak!" Hay ben dilime sokayım.

"Hayır. İşten çıkardıklarınızı geri çağırsanız iyi olur çünkü burada beni bir saniye bile tutamazsınız."

Tekrar gitmeye yeltendiğimde "Ben tutamam belki ama bu tutabilir." diyerek elinde bir kağıt parçası sallıyordu. Ortasından bantlanmıştı. Siktir! Yoongi'nin mektubu.

"Onu nereden buldun? Geri ver çabuk."

"Umm hiç sanmıyorum. Eğer dediklerimi yapmazsan bu mektubu çok farklı yollarla Yoongi'ye ulaştırırım. Tabii basit aşk itiraflarıyla dolu olmaz." Şerefsiz nasıl oynayacağını iyi biliyordu.

"Umrumda değilsin."diyip odadan çıktım.

Peşimden o da çıktı ve "Birkaç fotoğrafla birlikte."dedi. Aniden arkamı döndüm. Ne diyordu bu amk salağı. "Kuralları çiğnediğini biliyorum Hoseok. Bilirsin, Yoongi bu konuda epey katıdır. Senin kuralları hiçe saydığını öğrense neler olur düşündün mü?"

"Tamam Allah'ın belası. Tamam yarın başlayacağım. Yeter ki düş yakamdan."diyip üstüne yürümüştüm. O aptal suratına kafa atmak istiyordum.

"Hıh kolay oldu. Gidip dinlensen iyi olur bulaşıkçı. Yarın uzun bir gün olacak." O arkasını dönüp giderken ben de kafeden çıktım.

Arabada Taehyung'un işten çıkmasını bekliyordum. Sessizliği bozan şey Tae'nin arabaya binmesi olmuştu. "Çabuk anlat hyung. İşi aldın mı? Noldu? Yüzün neden asık?"

Cevap vermiyor sadece direksiyona bakıyordum.

"HYUNG!"

"Park Jimin. Yoongi'nin sevgilisi. Benim de mecburî yeni patronum."

##########

Abowww

Çatladınız mı meraktan döixldşdlsilxislxş
Hoş geldin aşk acıları içinde yanan Hoseok bebek

Daha çok kaos olacak gibi hissediyorum tabii aklımdakileri unutmazsam:/

Bol öpücüklerrr

Aşk-ı Fuhuş // sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin