• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •
Rizkey mula merapatkan hidungnya dileher Khaisar.Hembusan nafasnya berasa sedikit hangat membuatkan Khaisar meremang.
"Kau dah kenapa bodoh!"Khaisar yang mula rasa tidak selesa,cuba menolak muka Rizkey menggunakan badannya sambil berusaha melepaskan lengannya yang masih didalam cengkaman Rizkey.
Rizkey hanya tersenyum melihat reaksi Khaisar dan cuba melakukan lebih jauh.Kuping telinga kanan Khaisar digigit manja olehnya sambil tangan kirinya meramas lembut kuping telinga kiri Khaisar.
"Agh!"Suara desahan manja terkeluar dari mulut Khaisar.Mungkin refleks daripada berbuatan Rizkey.Muka Khaisar yang merona merah semakin merah apabila Rizkey menyadari suara yang keluar dari mulutnya itu."Woi bodoh! Lepaskan aku lah!"Khaisar masih terus mencuba melepaskan diri dengan sekuat tenaganya.
Kchik!kchik!
Seorang pelajar cuba membuka pintu bilik kesihatan yang terkunci.Ceh!potong stim lah!Hajat Rizkey yang ingin melanjutkan lebih jauh terbatut kerana seorang budak.Khaisar pula sudah semakin tidak keliruan dan peluh semakin deras didadanya mungkin takut disedari oleh pelajar tadi.
"Bang,ada kat kat dalam tak!Cikgu Hanisah suruh kejut!"Soal pelajar yang cuba membuka pintu tadi dari luar untuk memastikan kehadiran abang yang disuruh kejut oleh cg kaunseling ."Cg kata dh setengah jam,cg suruh masuk kelas!"sambung pelajar tadi.Suara masih seperti budak-budak,mungkin itu pelajar tingkatan satu.
"Aku adelah babi...aku dah bangun,kau bla dulu,nanti aku masuk kelas lah!"jawab Khaisar acuh tah acuh sambil sedikit tercungap-cungap.Dia tidak mahu pelajar tadi menyadari bahawa ada pelajar lain bersamanya.
"Ok bang..."Suara yang lantang tadi menjadi sedikit perlahan mungkin jawapan Khaisar tadi agak kasar dan membuatkan dia takut.
Bunyi telapak kasut pelajar itu semakin jauh,sedarlah Khaisar pelajar tadi sudah pergi."oii,lepas lah!aku nak masuk kelas ni!"Khaisar merayu kepada Rizkey.Dia sudah tidak tahan dengan posisi seperti ini. Malu,marah,sedap eh tiber,semua ada.
Rizkey yang melonggarkan cengkamannya di tangan Khaisar dan pindah mencengkam rambut bahagian belakang kepala Khaisar.Tidak lembut tidak juga kasar,rambut khaisar ditarik ke belakang.Rizkey mencium lembut pipi Khaisar."Jumpa lagi nanti."Bisik Rizkey lagi di telinga Khaisar sebelum menorak langkah keluar.
Khaisar hanya mampu terduduk dan memegang pipi yang dicium Rizkey dengan muka yang sangat merah dan panas.
____________________
Pintu rumah usang di buka.Gelap gelita kerana tiada siapa di rumah itu.Khaisar hanya mampu terus kebilik dan menghempaskan badannya ke katil.Semasa dia pindah ke rumah ini,memang sudah tersedia beberapa almari baju dan sebuah katil single.Mungkin ibu bapanya pernah tinggal dirumah ini untuk seketika.Kipas dinding dan lampu tidak dihidupkan.Cahaya hanya menerangi bilik melalui tingkap yang terbuka luas dan celah-celah dinding kayu rumanya.Lama Khaisar berbaring sambil termenung memandang syiling bilik.Banyak dugaan dia hari ni.Mukanya masih pegal dan bisa akibat tumbukan Rizkey diraba lembut.Tapi tidaklah sampai meninggalkan bekas atau lebab.
Belum termasuk sikap Rizkey yang sedikit 'aneh' semasa di bilik kesihatan memikirkan itu sahaja sudah membuatkan mukanya panas.Haih,Khaisar hanya mampu mengeluh.
• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •
"Woi budak baru!Pergi ambik oder kat meja nombor 13!"Jerit seorang perempuan gemuk dan memakai apron kepada Khaisar.
"Baik kak." balas Khaisar perlahan.Khaisar berkerja sebagai pramusaji di restoran pada waktu malam.Lelah berkerja angkat tong gas belum sepenuhnya hilang sudah harus kerja di restoran pada waktu malam.Semua ini adalah untuk terus hidup.Dia tiada simpanan ratusan ribu yang boleh membuatkan dia hidup senang.Kais pagi makan Pagi,Kais petang makan petang.itulah perumpamaan hidupnya.Jika tidak berkerja bagaimana dia mahu bayar bil rumahnya,belum termasuk makan dan minum.Nak harapkan batuan kerajaan.Hanya cukup untuk bayar yuran persekolahannya.Kalau ikutkan hati,dia sudah mahu berhenti sekolah.Tetapi ibunya pernah berpesan untuk sekurang-kurangnya tamatkan pengajian sekolah menengah dan dapatkan sijil SPM.Tiada individu yang mampu hidup di dunia melanium kini tanpa sehelai sijil lagi-lagi apabila tinggal di kawasan bandar.itulah pesanan ibunya yang selalu diingati.
Semasa ingin membuang sampah sisa di tepi kedai makan itu.Khaisar tanpa sengaja terlanggar seorang lelaki berbadan besar dan sisa makanan jatuh bertaburan mengotori kasut lelaki itu."Eh,maaf bang.Nanti saya datang bawak kain basah."Khaisar yang terkejut segera bergegas mahu mengambil kain untuk membersihkan kasut lelaki itu.
Belum sempat masuk kedalam restoran tangannya di tahan oleh lelaki berbadan besar dan tinggi tadi."Tak payah susah-susah dik,apakata kau bayar dengan bontot kau.Muka putih kau sedap aku tengok.Aku dah tak tahan ni."Kata lelaki itu sambil menarik tangan Khaisar ke ceruk bangunan.
"Oii lepas lah bodoh!"Khaisar cuba dengan sekuat tenga untuk melepaskan diri dari gengaman tadi.Dia yakin jikalau dia menurut lelaki ini,tak pasal-pasal lubang belakangnya kena sodok dengan rakus seperti nafsu anjing orang yang menarik tangannya.Kerana kekuatan lelaki itu dua kali ganda kekuatannya,Khaisar mnendang alat sulit hadapan lelaki itu dengan sekuat mungkin.
"Arrghh!"Mengerang kesakitan lelaki tadi sambil memegang alat sulitnya."Kurang ajar kau budak,aku ajak kau baik-baik,macam ni kau balas kat aku!"Amarah lelaki yadi sudah sampai ke puncaknya.Belum sempat Khaisar melarikan diri badannya di tolak kasar sambil mukanya menghadap kediding bangunan lama .Kalau Khaisar jerit sepenuh hati pun mungkin tiada siapa yang dengar.Memang siapa yang mahu pergi ke bangunan lama.Seluar jean dan seluar dalam yang dipakai Khaisar dilucut dengan kasar.Punggung putih dan gebu Khaisar diramas dengan rakus oleh lelaki tadi menggunakan tangan."Aku dah tau,bontot kau memang sedap."Lelaki itu memasukkan dua jarinya kedalam mulut untuk dilumurkan dengan air liur lalu menusuk satu jari ke dalam asshole Khaisar dengan paksa.
"Arrghh,sakit lah bangsat!"Khaisar menjerit kesakitan apabila lubang punggungnya ditusuk dengan paksa.Dia masih mencuba sekuat tenaga untuk melepaskan diri dari cengkaman kuat lelaki berbadan besar tadi.Hatinya memberontak kerana sudah tidak tahan dengan perlakuan seperti ini.Dia yang hanya separas dada lelaki itu membuatkannya hampir mustahil untuk melarikan diri."Arrgghhh!!"Jeritan kuat Khaisar memecah kesunyian malam apabila jari kedua lelaki itu pula dimaksukkan kedalam lubangnya."Sakit!sakit!lepaskan lah gila!"Rayu Khaisar kepada lelaki itu.
Semasa lubangnya mula diramas oleh satu batang lembut yang agak besar tahulah Khaisar itu adalah anakonda lelaki tadi berusaha masuk kedalam lubang bontotnya.Air mata Khaisar mula deras menitis.Dia tidak sangka malam ini dia akan hilang maruh dirinya yang paling berharga.Dia tidak kesah jika seorang lelaki yang mengambil terunanya,namun bukanlah dibawah kereleaannya.Semasa Khaisar hanya mampu menaruh diri kepada takdir.Terdengar jeritan lelaki tadi seperti baru ditumbuk.Badanya dilepaskan dan di hanya mampu terduduk menunduk.Kelihatan kelibat seorang lelaki sasa memukul lelaki yang cuba merogol dirinya.Mungkin ada seseorang yang mendengar rayuan dan jeritannya tadi.Tuhan masih menyanyangi dirinya.Itulah fikir Khaisar sebelum kehilangan kesadaran.
Bersambung~
Kalau suka chapter nie vote tau☺️❤️ for me to be aware of your presence here😊
YOU ARE READING
Samseng Lover
RomanceWarning!!!!Mature content🔞 "Kenapa kau suka aku,aku miskin,aku anak yatim,yang paling aku tak faham kenapa kau boleh suka aku,sebab aku lelaki"-Khaisar "Aku tak kesah apa kau nak cakap pasal diri kau,kau laki ke,kau perempuan ke,aku tak kesah,sebab...