Chapter 16:Salah faham(mature)

3.2K 83 6
                                    

◤──•~❉᯽❉~•──◥

Rizkey mengusap pipi Khaisar yang sedang tidur di sisinya lena bak bayi.kenangan malam tadi terimbas seketika dan membuatkan dia berasa bersalah.Dia berasa malu dan kelakar dengan dirinya yang cemburu buta tidak tentu pasal.

• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •

"Kau apahal Rizkey,tiba-tiba!"Khaisar memukul kuat dada Rizkey tetapi hanya diendahkan olehnya.Rizkey menolak kedua bahu Khaisar rapat ke sofa.

"Khaisar,cerita semua bende yang jadi masa kat caffe kat aku!"

"Nak cerita apa!"Khaisar yang berada dibawah Rizkey berusaha melepaskan diri.Dia yang sudah merona merah kerana malu untuk menceritakan kejadian sebenar di dalam bilik stor.Dia juga risau akan imej Abang Khairul dan Fauzan jika dia memberi tahu perihal ini kepada Rizkey.

"Habis tu...yang kau stim ni dah kenapa?"Rizkey mengusap bonjolan keras diseluar Khaisar daripada luar lalu membuka zip sehingga penis Khaisar terjojol keluar daripada boxernya.Penis Khaisar diraba-raba terlebih dahulu sebelum Rizkey mengocoknya laju menggunakan tangan.

"Agh...Rizkey...berhenti"Khaisar yang mula mendesah dan kehilangan kudrat untuk menolak tubuh Rizkey."Agh!Rizkey...jangan lah gila!"Khaisar terjerit kecil apabila Rizkey memberikan zakarnya blowjob.

"Kenapa kau tak nak..."Soal Rizkey yang hanya memandang Khaisar yang seperti mahu menangis.

"Mmmmmm...anu aku kotor."Jawab Khaisar dalam keadaan malu dengan muka yang sudah kebas memerah.

Rizkey hanya terseynum kecil dengan aksi Khaisar yang comel lalu menyambung memasukkan penis Khaisar di dalam mulutnya.

"Agh....agh...Riz..key.."Khaisar hanya mampu melayan kenikmatan yang dirasaknnya kini.Penisnya berasa panas diselimuti air liur Rizkey.Lidah Rizkey yang bermain kecil kepala takoknya memberikan rasa ngilu-ngilu sedap membuatkan desahannya semakin kuat."Agh...Rizkey...cepat lepas....aku dah nak pancut.."Khaisar cuba menolak kepala Rizkey dan megeluarkan penisnya tetapi tidak berjaya.Rizkey pula semakin rakus bermain zakar Khaisar menggunakan mulutnya."Crroot...crroot.....croot.."Khaisar yang sudah tidak tahan mengeluarkan berdas-das tembakan ke muka Rizkey.Nasib baik dia sempat mengeluarkan penisnya dari mulut Rizkey.Jika tidak,pitam Khaisar dibuatnya kerana tidak tahan malu."Rizkey...mana kain lap...biar aku ambik."Soal Khaisar sambil tangannya berusaha membersikan muka Rizkey dari air maninya.

"Khaisar....takpe.."Rizkey menahan kedua-dua tangan Khaisar dari membersihkn mukanya."Dear.....aku cuma nak kau bagitau apa yang jadi masa kat caffe.."Rizkey masih mengiginkan jawapan keluar dari mulu Khaisar tanpa berselindung dengannya.Dia ingin tahu apa penyebab Khaisar keluar dalam keadaan cemas daripada caffe,sehingga Khaisar boleh eraksi hanya dengan memikirkannya.

"Mmmmmmm.....sebenarnya.."Khaisar akhirnya mengalah lalu menceritakan perkara yang terjadi semasa dia ingin menyimpan kotak di bilik stor.Melihat muka Rizkey seperti anjing yang kesedihan membuatkan hatinya sayu,Khaisar tertawa kecil didalam hati apabila menyamakan Rizkey dengan anjing.

"Ouh....aku dah tau lama yang Abang Khairul dengan Fauzan ada hubungan macam tu.."Balas Rizkey selepas mendengar cerita Khaisar.Dia berasa bersalah kerana memperlakukan Khaisar dengan kasar.

"Kau dah tau ke!"Khaisar yang berasa malu kerana hanya dirinya seorang yang memikirkan ini sebuah rahsia.

"Dear....sorry sebab tadi tarik rambut kau."Rizkey mengusap-ngusap rambut Khaisar lembut.Rasa bersalah menusuk-nusuk dadanya.

"Takpe...Rizkey...aku nak mandi..."Khaisar malas memikirkan hal remeh sebegitu.Memang dia marah dengan tindakan Rizkey sebelum ini,tetapi permintaan maaf Rizkey membuatkan amarahnya hilang seperti angin.Sekarang dia hanya mahu mandi dan membersikan diri sebelum tidur.

"Jom mandi sama-sama."Rizkey menarik tangan Khaisar mahu menuju bilik air sambil tersenyum.Dia sudah merancang perkara yang agak nakal apabila mereka mandi bersama.

"Tak nak lah......kalau kau masuk sekali.....tak tido kita malam ni."Khaisar yang dapat menghidu pemikiran nakal Rizkey melepaskan tangan Rizkey selaju mungkin lalu terus ke bilik mandi.Sempat dia melihat muka Rizkey yang sudah mencuka masam seperti kanak-kanak yang diambil gula-gulanya."Kau pun pergilah mandi Rizkey.....takkan lah bilik air rumah kau cuma ada satu je..."Khaisar berpesan terlebih dahulu ssbelum menutup pintu bilik air.Dia sebenarnya berasa malu melihat muka Rizkey yang masih mempunyai sisa benih jantannya.Melihat bilik air Rizkey yang mempunyai water heater membuatkan Khaisar bernafas senang.Tidaklah dia perlu mandi dalam keadaan sejuk malam-malam buta ini.

Khaisar keluar daripada bilik air dalam keadaan hanya menyangkutkan tuala di pinggangnya ."Rizkey.....kau ada baju lebih tak....aku nak pinjam...."Khaisar masuk kedalam bilik Rizkey mencari kelibatnya dalam keadaan menggigil kesejukan."Woi...Rizkey...pakai lah baju!"Melihat Rizkey dalam telanjang bulat keluar daripada bilik air biliknya membuatkan Khaisar cepat-cepat menutup matanya menggunkan tangan.Dada Khaisar berdebar kencang apabila melihat badan sasa Rizkey yang sudah sekian lama tidak dilihatnya.

"Kenapa dear.....kalau dear nak badan aku....boleh je..."Rizkey yang sudah memakai tuala kecil di pinganngnya memeluk Khaisar yang masih tidak berbaju daripada hadapan."Dear...pakai sabun apa ni...wangi je.."Rizkey mencium bahu Khaisar yang masih lembab basah.Jika diikutkan hati,mahu sahaja diterkam badan Khaisar.

"Rizkey.....lepaslah....badan kau basah..."Khaisar yang daripada tadi memejam mata cuba melepaskan diri daripada pelukan Rizkey.Dadanya seperti mahu meledak apabila bahunya dicium.

Rizkey mula cuba memainkan nasib dengan meraba-raba punggung Khaisar yang hanya berlapiskan tuala.Pap!Satu tepukan kuat menghentam dadanya ditampar Khaisar."Apa ni dear...sakit lah."Rizkey mengadu kesakitan lalu melepaskan pelukannya.

"Tulah..mengada lagi...Rizkey..kau ada baju ke tak ni..."Khaisar hanya mengendahkan Rizkey yang masih mengusap-ngusap bahunya.

"Tak payah lah dear...kita tidur bogel je.."Rizkey menarik badan Khaisar menuju katil.Pap!Satu lagi tamparan kuat hinggap di belakang badannya pula."Dear!"Rasa bisa didadanya belum hilang,belakang badanya pula menjadi mangsa.

"Kau lah punya pasal...cakap pelik-pelik malam-malam buta macam ni.."Kata Khaisar tanpa sekelumit rasa bersalah.Banyak pula karenah Rizkey malam ni,jam pula sudah menunjukkan pukul 1 pagi.Sedangkan besok adalah hari persekolahan.Bukan dia ingin menolah dengan ajakan Rizkey,godaan kekkasihnya itu jelas menunjukkan Rizkey mahu hubungan intim.Tapi dia tidak mahu pergi ke sekolah besok dalam keadaan bontot yang terhincut-hincut.Khaisar memerah sendiri memikirkan kesan jika mereka berhubungan sex malam ini.

• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •

Rizkey mengambil segelas air hangat daripada water cooler berjenama Cowey.Khaisar yang masih tidur hanya dibiarkannya,jam pula baru menunjukkan pukul 7 pagi sedangkan persekolahan bermula pada pukul 8.Walaupun mereka perlu datang kesekolah setengah jam lebih awal,sengaja Rizkey hari ini bercadang untuk datang sedikit lewat.

Srekk...

Bunyi pintu rumah dibuka mengejut Rizkey.Bagaimana seseorang boleh masuk kedalam rumahnya tanpa kunci melainkan seseorang itu adalah orang yang paling malas dia mahu hadapi.Seorang lelaki yang memakai coat kelabu masuk membuatkan Rizkey mengeluh panjang.Dia hanya berharap Khaisar masih lena dan tidak keluar daripada bilik sehingga dia berjaya menyuruh lelaki yang agak berumur ini balik."Papa....kenapa datang rumah Riz...tak bagitau."Rizkey menyoal dengan suara sedikit tersekat-sekat.

.·:*¨༺‿︵‿୨♡୧‿︵‿༻¨*:·.
ℑ𝔣 𝔶𝔬𝔲 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔪𝔶 𝔴𝔬𝔯𝔨,𝔭𝔩𝔢𝔞𝔰𝔢 𝔳𝔬𝔱𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔠𝔬𝔪𝔪𝔢𝔫𝔱 ♡

Samseng LoverWhere stories live. Discover now