◤──•~❉᯽❉~•──◥
"Coppuccino large saiz bagi sejuk punya satu!Aku nak Khaisar yang buat."Pesan Rizkey sambil menarik kerusi dihadapan kaunter.
"Kau dengar tak tu Khaisar.....toke kedai nak air buatan kau je."Usik Abang Khairul sebelum menepuk bahu Khaisar.
"Ye.."Khaisar tahu Rizkey sengaja mengenakannya,sedangkan jelas-jelas Abang Khairul dihapannya sedang lenggang kangkung.Kenapa Abang Khairul cakap Rizkey toke kedai?Tidak mahu persoalan remeh seperti itu mengganggu perkerjaannya,Khaisar menyambung membancuh segelas air yang diminta Rizkey.
Ting!Bunyi loceng yang digantung dipintu caffe kedengaran menandakan kehadiran seseorang yang masuk kedalam caffe."Sorry Abang Khairul lambat.....busy sikit tadi."Seorang pemuda tidak terlalu muda mungkin lingkukan 20-an masuk dalam keadaan sedikit tercungap-cungap.Dia hanya memakai t-shirt putih tanpa corak dan seluar jean biru gelap.Tidak terlalu tinggi dan berkulit putih,boleh juga dikatakan sebagai lelaki cantik dan Khaisar terpegun sejenak sebaik sahaja pemuda tadi masuk kedalam caffe.
"Kau memang lambat setiap hari.....tu jelah alasan kau.Dah cepat pakai uniform lepastu datang sini balik."Arah Abang Khairul tanpa basa basi." Nilah budak baru yang aku bagitau hari tu yang nanti kerja kat sini...nama dia Khaisar.Ok Khaisar...yang ni Fauzan....korang kenal-kenal sendiri lak yek."Abang Khairul memperkenalkan Khaisar dan Fazan sebelum menyambung perkerjaan.Biasanya mula pukul 8 malam pelanggan dah mula berdatangan.Mereka harus bersiap sedia untuk melayan sebaik mungkin.
Fauzan melihat Khaisar daripada atas ke bawah daripada bawah ke atas dengan muka sepeti sedang menilai seseorang sehingga tidak selesa Khaisar dibuatnya."Ada rupa.Patutlah Abang Khairul ambik kau kerja."Ujar Fauzan dengan muka sangat menjengkelkan.Dia sudah berkerja di caffe ni hampir setahun,tak pernah-pernah pulak Abang Khairul mengambil perkerja baru.Tiba-tiba Khaisar datang sebagai perkerja membuatnya tidak nyaman."Dah lah....sambung lah kerja...tengok tu dah ramai tunggu."Arah Fauzan dengan nada yang agak tinggi seperti ada yang tidak puas hati dengan Khaisar,baru berkenalan dah toxic.
"Kau jangan layan lah dia sangat.......buat bodoh je."Rizkey meramas lembut telapak tanga Khaisar yang sudah menggenggam buku lima.Bukan boleh Khaisar direndahkan sebegitu,tak pasal-pasal muka Fauzan mendapat cop percuma.
"Aku tak kesah pon lah Rizkey.....dah lah aku sambung kerja."Khaisar pergi ke arah kaunter dimana pelanggan mengambil oder minuman mereka Tampa memandang Mika Rizkey.
Rizkey hanya melepaskan nafas kecil,melihat perangai Khaisar Yang sedikit kekanak-kanakan,tapi itulah yang membuatkan Khaisar kelihatan comel dimatanya.
• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •
Setelah semua meja yang disedikan telah kosong,papan tanda yang menunjukkan perkataan open diterbalikkan oleh Khaisar menandakan kedai tidak lagi buka.
"Khaisar,sebelum kau balik tolong simpan barang ni kat stor belakang,kau tau kan kat mana."Abang Khairul memberikan sebuah kotak yang berisikan peralatan caffe yang tidak digunakan kepada Khasar.Caffe akan tutup pada pukul 10 malam dan kebiasaanya akan benar-benar tutup setengah jam selepas itu.
"Ok,nanti aku letak."Jawab Khaisar lalu meletakkan kotak itu di atas lantai dan kembali mengelap meja.Rizkey sudah menunggu dia diluar kedai sambil merokok.Walaupun sudah disuruh pulang oleh Khaisar,Rizkey tetap degil dan masih mahu menghantar Khaisar pulang ke rumah.Susah juga ada boyfriend over protective ni fikir Khaisar dan tersenyum sendiri.Setelah berpuas hati dengan meja yang sudah kembali berkilat,Khaisar sempat berpesan kepada Rizkey di luar bahawa dia akan meletakkan beberapa barang sebelum pulang dan Rizkey hanya mengangguk faham.Semasa perjalanan ke stor penyimpanan sambil membawa kotak yang diberikan Abang Khairul,Khaisar terdengar suara rintihan samar-samar dari dalam bilik stor.
"Agh...aggh..rul..pe..lan sikit...aku tak bo..leh tahan suara aku..agh..agh.."Kelihatan Fauzan sedang mendesah sambil menutup mulut menggunakan kedua tangannya.Fauzan masih berbaju walaupun seluarnya sudah terlucut sehingga ke betis.Punggung Fauzan sedang ditekan-tekan oleh anaconda Abang Khairul yang sebasar 6 inci.
Khaisar hanya mampu bersembunyi dibelakang pintu menyasikan Abang Khairul yang sudah berpeluh-peluh sedang berusaha memasukkan penisnya yang berurat ke dalam lubang pusaka Fauzan daripada belakang.Melihat mereka membuatkan rasa syahwat Khaisar turut membuar-buak dan mula merasakan bonjolan diantara celah kakinya sudah mengeras.
"Agh!.....agh.....rul...sedap...laju lagi...agh....agh.."Suara desahan Fauzan tidak tertahan apabila penis Abang Khairul mula menyodok laju daripada belakang sambil tangan kanannya memainkan penis Fauzan.
Semasa Khaisar sedang leka melayan pornografi live dihapannya,tanpa sengaja kotak yang dipegangnya terjatuh,Khaisar yang sudah tidak keliruan terus berlari keluar caffe lalu mendapatkan Rizkey yang sedang duduk diatas motor dengan tangannya masih terdapat seputung rokok yang sudah separuh terbakar.
"Khairul ada orang!"Badan Abang Khairul ditolak cepat oleh Fauzan apabila mendengar suara sesuatu terjatuh di luar bilik stor.
"Khaisar kot....tadi aku suruh dia hantar barang kat sini."Kata Abang Khairul sambil punggung Fauzan masih didayungnya.
"Agh...agh..kalu ...dia nampak...macam mna?"Fauzan masih mengutarakan soalan dalam keadaan masih melayan lubangnya disodok nikmat.
"Takpelah.....benda dah jadi"Balas Abang Khairul tanpa sekelumit rasa takut atau bersalah. "Kenapa?Kau nak stop kat sini ke."Abang Khairul membisik di telinga Fauzan lalu digigit lembut.
"Agh!...jangan gigit telinga aku lah...aku tak suka!"Fauzan menyiku Abang Khairul yang masih dibelakangnya namun tidak berasa kerana kudratnya sudah dibawah rasa nikmat sex. "Jangan stop rul...aku nak lagi.."Fauzan meluahkan rasa sebenar.
Abang Khairul tersenyum lebar. "Nilah sebab aku suka kau....ketat je" Leher Fauzan di cium lalu dijilat perlahan.Dayungannya yang tadi terhenti disambung kembali.
"Agh...ag....rul..sedap.."Ucapan rasa suka Abang Khairul tidak bermakna baginya.'Kau suka aku...tapi kau tak cinta aku'Fauzan berlamun sesaat sebelum melayan kembali nikmat dunianya sendiri.
.·:*¨༺‿︵‿୨♡୧‿︵‿༻¨*:·.
ℑ𝔣 𝔶𝔬𝔲 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔪𝔶 𝔴𝔬𝔯𝔨,𝔭𝔩𝔢𝔞𝔰𝔢 𝔳𝔬𝔱𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔠𝔬𝔪𝔪𝔢𝔫𝔱 ♡
YOU ARE READING
Samseng Lover
Roman d'amourWarning!!!!Mature content🔞 "Kenapa kau suka aku,aku miskin,aku anak yatim,yang paling aku tak faham kenapa kau boleh suka aku,sebab aku lelaki"-Khaisar "Aku tak kesah apa kau nak cakap pasal diri kau,kau laki ke,kau perempuan ke,aku tak kesah,sebab...