• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •
"Rizkey,kau tak balik rumah ke?"Soal Khaisar sambil mengunyah seulas buah epal yang baru dipotong Rizkey.Sudah dua hari Rizkey merawat dirinya di rumah kayu lama ini.Rizkey tak nak balik ke?
"Aku balik juga masa kau tidur,kalau tak, aku nak pakai baju apa.Baju kau dah lah kecik."Jelas Rizkey sambil memerhati Khaisar yang sedang semangat mengunyah buah epal.'Comel,macam tupai.'Ucap Rizkey dihati.
"Kau tak pergi sekolah ke?"Persoalan Khaisar rupanya masih belum tamat.
"Aku dah cakap dengan sekolah yang aku ambik cuti."Rizkey cuba untuk membuat alasan.Dia pun sebenarnya malas untuk ke sekolah selepas kejadian hari itu.Baik dia habiskan masanya dengan menemani Khaisar."Lepas makan sambung lah rehat,kau kena banyak rehat kalau nak cepat sembuh."Pesan Rizkey kepada Khaisar yang masih sedang mengunyah.Beginilah seharian mereka,Khaisar dijaga seperti putera.Makanan akan dibeli oleh Rizkey,apabila Khaisar ingin mandi Rizkey akan mengelap tubuhnya menggunakan air suam malah turut menolong Khaisar menukar pakaian.Selepas kejadian semalam sempat juga perasaan janggal dan malu menguasai suasana terutama Khaisar.Tetapi selepas dipujuk Rizkey untuk memerhatikan kesehatannya barulah Khaisar membenarkan Rizkey menolong kebutuhan sehariannya.
Khaisar hanya menuruti lalu kembali kebilik membaringkan diri.Sudah lama dia tidak berehat seharian penuh,dah orang nak tolong,sekali dua apa salahnya.Sebenarnya sejak semalam dia sering memikirkan Rizkey,sikap Rizkey yang sangat prihatin terhadapnya telah membuatkan dia mula menaruh hati kepada Rizkey.Siapa yang tidak akan tergoda jika diri dilayan bak putera raja.
"Khaisar nanti jom pergi klinik ambik surat cuti."Ucap Rizkey sebaik sahaja masuk kedalam bilik Khaisar.
"Ok."Jawab Khaisar ringkas tanpa memandang Rizkey.Tiba-tiba dia berasa malu untuk bertatapan dengan Rizkey.
"Khaisar kenapa kau tak pandang aku,aku buat salah ke?"Rizkey yang menyedari Khaisar cuba mengelak daripada memandangnya mula berasa curiga,dia takut jika ada sikapnya yang tidak disenangi oleh Khaisar.
"Takde lah,aku tak sedap badan je."Khaisar cuba berdalih.Tidak mahu memberi tahu perkara sebenar.
"Kau tak sedap kat bahagian mana,sini aku urutkan."Soal Rizkey khawatir.Bahu Khaisar dipicit perlahan,risau ada bahagian yang sakit.Luka dan lebam dibadan Khaisar sudah banyak yang sembuh,mungkin disebabkan perawatan penuh yang diberikan Rizkey.
"Takdelah,kau buat lah benda lain,aku nak tido dulu."Kata Khaisar sambil membungkuskan diri dengan selimut.Dia mula merona merah apabila bahagian badanya disentuh oleh Rizkey.Tidak mahu Rizkey menyedari, Khaisar berusaha untuk menyembunyikannya dengan bersembunyi dibawah selimut.
• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •
Selepas pulang daripada klinik berdekatan,Rizkey menyuruh Khaisar sambung berehat.Doktor juga ada menyarankan Khaisar untuk sentiasa mempebaharui ubat sapu dan memberikan cuti selama tiga hari termasuk hari ini.Jam juga sudah menujukkan 9 malam dan langit sudah sepenuhnya gelap,selepas makan malam Khaisar kembali ke bilik ditemani Rizkey.Rizkey membuka satu almari kayu di bilik Khaisar dan mengeluarkan satu beg plastik yang diisi toto.Ini toto yang sama digunakan semalam lalu dibentangkan di lantai ruang tamu.
Semasa Rizkey berada di ruang tamu Khaisar sembunyi-sembunyi didalam selimut mengeluarkan sesuatu yang keras diantara kakinya.Dia sudah menahan perasaan syahwatnya sejak diklinik lagi.Sosok Rizkey yang sering muncul dibayangannya menjadi modal untuk melepaskan rasa nikmat yang ditahan sejak tadi.Khaisar membayangkan tangan Rizkey yang melancap barangnya seperti semalam.Penisnya digerakkan daripada atas kebawah daripada perlahan semakin laju."Agh,Agh."Suara desahannya ditahan menggunakan tangan risau Rizkey diruang tamu menyedari perbhatannya.
"Khaisar,kau buat apa."Rizkey menyoal setelah membuka selimut yang membaluti tubuh Khaisar.Dia sebenarnya perasan tindak tanduk Khaisar yang agak pelik sejak diklinik tadi.Khaisar seperti menahan-naha sesuatu dicelah kelangkangnya.Fahamlah dia apabila melihat situasi Khaisar sekarang.
"Rizkey!Sejak bila kau kat sini!"Soal Khaisar kelangkabut membetulkan seluarnya.
Rizkey merapatkan badanya dengan badan Khaisar lalu batang Khaisar yang masih keras dikeluarkan."Kau fikir apa masa kau melancap."Bisik Rizkey sambil mengocok batang Khaisar yang sudah licin disalut air mani.
"Agh...Rizkey lepaslah."Khaisar yang teransang cuba melepaskan diri.Dirinya yang sudah kebas kerana malu terasa seperti kaku tidak mampu bergerak."Agh..aghhh Rizkey."Desahan daripada mulutnya tidak mampu ditahan.
Rizkey terus melancap batang Khaisar dengan laju.Leher Khaisar mula dicium perlahan dan semakin rakus.Desahan Khaisar daripada tadi telah menaikkan syahwatnya.Baju Khaisar ditanggalkan dan puting Khaisar dijilat dan dinyonyot."Khaisar aku dah lama tahan.."Bisik Rizkey lagi kepada Khaisar.Batangnya yang sudah keras dikeluarkan dari seluar.Rizkey merapatkan penisnya yang besar Dan berurat dengan batang Khaisar lalu dilancapkan bersama."Agh..agh Khaisar!"Rizkey mula merintih.
"Agh..agh..Rizkey.Aku dah tak tahan aku nak pancut.Crroott...crrott..crroott."Berdas-das tembakan keluar dari batang Khaisar dan cecair putih bersepah dimana-mana.
"Khaisar...jangan awal sangat..."Ucap Rizkey yang masih teransang.Leher Khaisar dikucup beralih kemulut Khaisar.Rizkey menekan mulutnya dimulut Khaisar dan melaga-lagakan lidahnya dengan lidah Khaisar.Terasa panas air liur mula bertaburan didalam mulut.Rizkey masih mnyambung mengocok penisnya yang masih belum reda."Khaisar kita tidur lambat sikit ye malam ni."Ucap Rizkey kepada Khaisar lalu mengambil beg yang tergantung di kepala katil.Satu botol lube kecil dan sekotak condom dikeluarkan.
"Kenapa kau bawak benda ni?!!"Soal Khaisar terkejut.Bagaimana budak yang berumur 17 tahun boleh membawa barang seperti ini sepanjang perjalanan didalam beg sandang.'Mana Rizkey dapat benda ni!!'Fikir Khaisar.
"Aku selalu bayangkan kau dengan aku buat Khaisar.Aku janji tak buat kau sakit.Aku mintak maaf..aku dah tak tahan...boleh ye Khaisar."Rizkey cuba untuk memujuk Khaisar.Urat-urat dilehernya timbul menandakan bahawa dia sedang menahan rasa syahwat yang membuak-buak."Kalau kau tak nak,kau tolak aku bila aku cium kau".Rizkey terus menyatukan mulutnya dengan mulut Khaisar.Selepas lama bertaut dan Khaisar tidak menolak,tahulah Rizkey dia sudah mendapatkan 'Green light' daripada Khaisar.Seluar Khaisar dilucutkan perlahan,cecair lube dituangkan di dubur Khaisar turut di tangannya sekali.Khaisar mula mengeluarkan suara desahan manja."Khaisar aku mula ye..."Soal Rizkey di telinga Khaisar.
"Jangan tanya akulah"Khaisar yang sudah malu separuh nyawa hanya mampu menutup muka menggunakan lengan.
Rizkey hanya tersenyum melihat Khaisar."Aku janji,aku buatkan kau sedap."Ucap Rizkey sebelum jari pertamanya cuba memecahkan benteng pertahan Khaisar.Jari Rizkey dimasukkan perlahan-lahan didalam lubang bontot Khaisar lalu digerakkan sedikit untuk meluaskan lohong yang akan dijadikan siggahan anakondanya.
"Aghhh...Rizkey sakit..."Khaisar mula merintih kesakitan.Badannya terasa amat panas dan nafasnya sudah tidak tetatur,luka dan lebamnya langsung tidak terasa sakit melainkan rasa sakit di alat sulit belakangnya.Air matanya mula mengalir perlahan.
"Khaisar,jangan nangis,sikit je lagi nanti dah tak sakit."Pujuk Rizkey sambil menjilat air mata Khaisar yang membasahi pipi gebunya lalu mencium mulut Khaisar sekali lagi.Selepas jari pertama sudah memberi ruang,jari kedua masuk untuk meluaskan lagi asshole Khaisar.Kerana penis Rizkey yang agak besar,dia memerlukan persipan sebaiknya untuk mengelakkan Khaisar merasa sakit.
"Khaisar aku masukkan ye."Khaisar tidak menjawab dan hanya air mata yang terus mengalir.Rizkey berharap malam ini akan disaksikan bulan dan bintang asmaranya bersama Khaisar walau pun satu dunia akan menolaknya tapi cintanya kepada Khaisar adalah nyata.
Bersambung~
Kalau suka chapter ni bolehlah vote
YOU ARE READING
Samseng Lover
RomanceWarning!!!!Mature content🔞 "Kenapa kau suka aku,aku miskin,aku anak yatim,yang paling aku tak faham kenapa kau boleh suka aku,sebab aku lelaki"-Khaisar "Aku tak kesah apa kau nak cakap pasal diri kau,kau laki ke,kau perempuan ke,aku tak kesah,sebab...