◤──•~❉᯽❉~•──◥
"Nngghh...Rizkey.."Khaisar menahan kesedapan apabila Rizkey memainkan mulutnya.Seluarnya mulai basah dengan cairan kenikmatan.
"Dear.....kita baru mula.."Rizkey membisik kepada Khaisar sambil mengutil puting kecil Khaisar.Dia mahukan pengembaraan asmaranya bersama Khaisar berjalan dengan perlahan bak masa yang terhenti.Bermula dengan memberikan Khaisar menikmati sentuhan bibirnya di seluruh pelosok badan badannya.Seluar Khaisar ditanggalkan perlahan sambil puting Khaisar dimainkan menggunakan lidahnya.Kelihatan boxer Khaisar berwarna kelabu yang sudah basah dengan air mazi.
"Riz..key..ngghhmm.." Khaisar cuba menahan suaranya seperti seluruh dunia mendengar desahannya.Putingnya yang dimain lama oleh mulut Rizkey seperti mahu bengkak dibuatnya.Tidak tahulah apa yang disukai sangat Rizkey dengan aset kecilnya itu,tetapi teknik Rizkey sepeti orang yang sudah berpengalaman membuatkan Khaisar gersang kenikmatan.
"Dear....tak payah tahan suara...aku nak dengar.."Rizkey menarik boxer Khaisar menggunakan giginya dan dibiarkan hingga kelutut.Belum sempat Khaisar memberikan reaksi, Rizkey mengambil lube yang berada didalam laci bersebelahan dengan katil lalu dicurakan keatas senjata Khaisar dan "sarungnya" sekali.Nafsunya semakin mencanak-canak apabila melihat badan Khaisar yang sudah kebas kemerahan.
"Rizkey..sejuk!"Terkejut dia dibuatnya apabila menyadari dirinya sudah separuh telanjang.Laju betul Rizkey buat kerja!Khaisar hanya mampu menadah badannya kerana kudratnya sudah hilang seperti disedut oleh sentuhan Rizkey.
Rizkey sambung mencium bibir mugil Khaisar sambil jarinya cuba menembusi benteng besar China Khaisar.Sudah dia pastikan kukunya pendek kerana tidak ingin Khaisar merasa sakit.Jarinya sudah memasuki pintu tanpa tombol dan digerak-gerakkan sedikit untuk meneroka lebih dalam.
Khaisar sudah mula menggeletik dan mendesah kesedapan.Seluruh badannya semakin kejang menahan rasa sakit dan nikmat yang dirasakan tanpa persediaan.Ini baru jari Rizkey belum senjata utamanya!
Selepas jari pertama sudah membuka laluan,jari kedua pula ingin memberikan jejak.Rizkey menekan-nekan menggunakan hujung jarinya untuk meluaskan lohong yang sempit.Seluarnya ditanggalkan dan kelihatan bentuk bonjolan besar yang sedang mengeras yang berselindung dibalik secarik kain."Dear.....kalau sakit cakap tau."Rizkey berbisik lagi kepada Khaisar yang mungkin akal fikirannya sudah berada di pelangi.Rizkey mengeluarkan anakondanya dengan perlahan dari boxer yang betuliskan perkataan polo.
Khaisar terbeliak seketika menyadari saiz sebenar senjata milik Rizkey.'Macam mana bende tu boleh masuk dalam bontot aku!'Luahan hati yang tidak berbunyi hanya mampu didengari Khaisar."Agghh...Rizkey...aku takut..."sepatah kata Khaisar sudah menunjukkan segala emosi yang dirasakan sekarang.Dia nak tapi takut.Khaisar hanya mampu memejamkan mata untuk mehilangkan rasa cemasnya.
"Dear....kau percaya je kat aku.."Rizkey tersenyum kecil apabila melihat Khaisar yang memejamkan mata.Sebab comel sangat lah dia tak tahan nak terkam ni!Rizkey menanggalkan baju Khaisar yang masih tersarung.Rizkey menyarung condom terlebih dahulu dibatangnya sebelum meraba-raba asshole Khaisar menggunakan senjatanya.
"Nghmm.....aggrh...Riz..aghhh..aghh.."Khaisar mengeluarkan segala desahan yang ditahan-tahan sejak tadi apabila Rizkey memasukkan zakarnya di dalam faraj lelakinya.
"Agghhh!Ngghhmmm...argh..."Sakit,sedap,nikmat,semua dirasakannya.Rizkey menghenjut punggung Khaisar daripada hadapan.Semakin lama semakin laju.Cengkaman Khaisar ditubuhnya juga semakin kuat.Rizkey menggigit leher dan bahu Khaisar perlahan sehingga meninggalkan cop mohor merah delima.Puting Khaisar dikulum menikmati segala perisa yang ada.
"Riz...aghh..pelan...nghmm...sikit..."Sodokan Rizkey yang semakin laju membuatkan Khaisar mulai merasa senak."Croott...crroott...croott.."Air jantan tersembur-sembur keluar dari batang Khaisar yang sudah mencapai klimasnya.
"Dear....jangan cepat sangat...."Rizkey menyambung menyodok Khaisar dengan keras.Tubuh Khaisar diterbalikkan mengahadap katil sebelum menyambung henjutan di punggung Khaisar.
"Rizkey..."Khaisar mula mengeluarkan air mata kerana menahan rasa sakit.
"Dear.....sikit je lagi..."
"Argghh...Rizkey...malam..ni aku...nak pergi kerja.."Khaisar yang sedikit terketar-ketar berusaha untuk berbicara.
"Dear...kerja dengan aku...mana lagi penting.."Rizkey menggigit kecil pipi Khaisar,geram dia dibuatnya.Masa-masa macam ni boleh pula Khaisar fikir benda lain.
"Agghhmm...kerja.."
Rizkey menyodok agak kuat."Dear!"Rizkey semakin geram dengan jawapan Khaisar.Rizkey mengunci mulut Khaisar sambil menyodok laju punggung montok Khaisar.
"Aarrgghmmm....Riz.."
• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •
Khaisar membuka mata perlahan-lahan,kelihatan Rizkey yang sedang menghadapnya dengan tersenyum lebar."Rizkey!"Khaisar menggapai bantal lalu dipukul kuat muka Rizkey."Arrghh.."Khaisar menjerit kesakitan apabila seluruh tubuhnya merasa bisa dan kesakitan.
"Kenapa ni dear...pagi-pagi dah marah.."Rizkey menarik rubuh Khaisar merapat kedadanya.Mereka "bersilat" sehingga langit menutup tirai.Khaisar yang kelelahan hanya tidur merehatkan diri.Rizkey sudah memberitahu terlebih dahulu kepada Abang Khairul bahawa Khaisar tidak dapat datang untuk bekerja malam semalam dengan alasan Khaisar sakit.Memang betul pun Khaisar sakit.Sakit kerana terlalu nikmat.
"Kau lah punya pasal!Aku dah suruh berhenti kan!"Khaisar yang tiada tenaga untuk memukul Rizkey hanya mampu terbaring dan menjerit memarahi Rizkey.Sebab ini jugalah mereka perlu ponteng sekolah lagi,sedangkan besok sudah cuti hari minggu.Rizkey boleh saja pergi ke sekolah kerana yang tidak boleh bergerak itu dia.Tetapi jika Rizkey tiada disisinya ketika dia menanggung rasa sakit,dia juga turut berkecil hati.
Rizkey memeluk pinggang Khaisar sambil mencium pipinya lembut.Rambut Khaisar di usap-usap perlahan."Dear....sebab aku cinta kau lah aku tak boleh kawal diri aku.."Rizkey tersenyum melihat amarah Khaisar yang semakin reda mungkin terpujuk dengan sentuhannya yang manis."Tapi siapa suruh dear ketat sangat semalam....."Ucap Rizkey sambil tersengih.
"Rizkey!!!"
.·:*¨༺‿︵‿୨♡୧‿︵‿༻¨*:·.
ℑ𝔣 𝔶𝔬𝔲 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔪𝔶 𝔴𝔬𝔯𝔨,𝔭𝔩𝔢𝔞𝔰𝔢 𝔳𝔬𝔱𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔠𝔬𝔪𝔪𝔢𝔫𝔱 ♡
YOU ARE READING
Samseng Lover
RomanceWarning!!!!Mature content🔞 "Kenapa kau suka aku,aku miskin,aku anak yatim,yang paling aku tak faham kenapa kau boleh suka aku,sebab aku lelaki"-Khaisar "Aku tak kesah apa kau nak cakap pasal diri kau,kau laki ke,kau perempuan ke,aku tak kesah,sebab...