Chapter 18:Gaduh

2.3K 92 6
                                    

◤──•~❉᯽❉~•──◥

"Riz! Petang ni jom lepak cc."Ajak salah seorang geng Rizkey sambil menghisap rokok.Tanpa rasa bersalah berkumpul beramai-ramai di kawasan terbuka.Walaupun mereka berada di luar sekolah,tidak bermakna mereka boleh menghisap rokok di kawasan berdekatan sekolah.Masa subjek terakhir kelas Rizkey yang tiada cikgu dihabiskan dengan menghisap rokok.

"Malas lah aku,lagipun aku nak hantar Khaisar balik rumah lagi."Sejak banyak menghabiskan masa bersama Khaisar,Rizkey sudah jarang berkumpul dengan geng lepaknya.Walaupun sudah diajak berkali-kali dia lebih selesa berada di sisi Khaisar,mungkin rasa nyaman disisi orang yang dicintai.Dia lepak berdekatan dengan pagar sekolah pun bertujuan untuk menunggu Khaisar.Menghantar Khaisar pergi dan balik sekolah sudah menjadi rutinnya memandangkan Khaisar juga tidak melarang.

"Pahal siak kau berkepit je dengan budak tu.Kau pukul budak-budak Ammar tu pun sebab budak baru tu kan."Geng Rizkey sudah lama sedar tindak-tanduk Rizkey yang semakin jauh dengan mereka.Mereka pun bukan kesah sangat,tetapi sejak tiada Rizkey,hilang sumber pendapatan mereka.Nak beli sekotak rokok pun susah.Gelaran parasit sangat sesuai dengan mereka.

"Haah Riz,pehal dah tak lepak ngan kitaorang."Seorang lagi geng Rizkey mencelah."Kau kene hati-hati sikit dengan budak baru tu.Aku dengar ade budak cakap yang Khaisar tu sedap-sedap ngan jantan kat bawah tangga sekolah."

Bulu roma Rizkey mula menegak.Dia bukan risau mereka tahu bahawa jantan itu dia.Tetapi hatinya seperti ditusuk-tusuk apabila isu Khaisar dibicarakan.

"Serious lah weh.Jadi budak Khaisar tu gay lah kan!Weh Riz,kau ajak lah budak baru tu pergi stor sukan nanti,boleh lah kita enjoy sikit petang ni.....dah lama aku tak guna senjata aku ni."Seperti mencurahkan garam pada luka,geng Rizkey tadi membuat gaya mengacu-acukan anunya kehadapan.Tindakannya disambut dengan gelak ketawa rakan-rakannya yang lain.

"Aku dengar bontot gay ni lagi sedap daripada betina punya puki....dapat lauk percum......."Belum sempat rakannya menghabiskan kata-katanya,Rizkey mencucuk putung rokok yang masih menyala di dahi rakannya itu yang diselindungi dengan rambut yang panjang."Arghh! Riz apa kau buat ni!Sakit lah bangsat!"Rakan-rakannya yang lain juga turut terkejut dengan tindakan Rizkey.

Belum sempat si mangsa mempertahankam diri satu tumbukan singgah dipipi diberi percuma oleh Rizkey.Tindakan Rizkey yang sedikit agrasif mencipta pergaduhan antara rakan-rakannya yang mula membalas tumbukan yang diberikan Rizkey.Pergaduhan saling tumbuk-menumbuk hanya disaksikan oleh pelajar yang baru berniat pulang ke rumah.Empat lawan satu,mungkin agak sulit dimenangkan Rizkey memandangkan ahli geng Rizkey turut mahir dalam bab pergaduhan.

"Rizkey!"

Satu jeritan menusuk gegendang telinga Rizkey.Khaisar yang tercungap-tercungap sedang berlari ke arahnya."Khaisar!Kau balik dul.."Belum sempat menyuruh Khaisar pulang ke rumah sendiri,satu sepakan padu hinggap diperutnya.

"Pandanglah tempat lain lagi!"Kata si penendang dengan rasa bangga.Mungkin dia lah orang pertama yang memberi cop ditubuh Rizkey.

Melihat Rizkey seperti tersedak dan berlutut ke tanah,membuatkan amarah Khaisar bergelora.Dengan selaju mungkin Khaisar menuju ke arah Rizkey lalu memberikan tumbukan bak peluru daripada hadapan muka orang yang menendang Rizkey.Rakan-rakannya yang lain mula membuka langkah untuk memberikan serangan kepada Khaisar.

"Woi berhenti!"Beberapa pegawai polis menuju ke arah mereka.Mungkin ditelefon oleh para pelajar yang menyaksikan kejadian tersebut.

"Khaisar jom bla!"Rizkey menarik tangan Khaisar menuju ke arah motor nya sebelum menghidupkan enjen.Sempat Rizkey menendang motor gengnya yang diparkir bersebelahan lalu jatuh bertimpa seperti domino.

"Pukimak kau Riz!"Tidak sempat menaikkan kembali motor yang jatuh tangan mereka ditahan dan digari Rizkey dan Khaisar yang semakin jauh hanya mahu dilihat sambil menyumpah seranah.

• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •

"Hah.....hah....hah..."Khaisar yang tercungap-cungap terus mengambil air sejuk di dapur rumah Rizkey.Mereka sempat berkejar-kejaran bersama pihak polis sebelum Rizkey sempat menyelinap ke dalam lorong-lorong kecil."Rizkey...nah air."Khaisar memberikan segelas air kepada Rizkey yang hanya menyandarkan diri di sofa ruang tamu.Remot pendingin hawa ditekan pada suhu yang paling rendah,Khaisar tidak menolak apabila Rizkey ingin pergi ke apartmentnya kerana tahu kepenatan ini hanya boleh diredakan dengan rasa sejuk pendingin hawa.

"Dear,aku minta maaf."Rizkey mengusap pipi Khaisar yang turut bersandar disebelahnya.Dia tidak sangka semuanya menjadi seperti ini.Rizkey tidak mahu Khaisar turut terlibat dengan pihak polis.Walaupun dijamin mereka mampu keluar dari balai,kesalahan jenayah pasti akan direkodkan dan akan menyebabkan masalah pada hari yang akan datang.

"Takpelah Rizkey....aku tak kesah..."Dia memang terkejut dengan kejadian yang baru berlaku tadi,tetapi jikalau Rizkey bergaduh pasti ada sebab.Khaisar juga tidak mahu menyalahkannya tanpa mendengarkan penjelas daripada Rizkey."Rizkey...kau punya perut ok tak."Khaisar cuba mengusap-usap berut Rizkey yang berketak-ketak.

Rizkey menarik tangan Khaisar yang sendang mengusap perutnya dan diletakkan di atas anakondanya yang sudah mengeras."Khaisar,jom buat hari ni.."Rizkey cuba merayu kepada Khaisar.Sudah lama mereka tidak make love.

"Kau tak penat ke Rizkey......awan pun terang lagi.."Khaisar yang sudah merona merah cuba memberi alasan.Khaisar tahu dia sudah menekan hasrat Rizkey terlalu lama.Orang lelaki ni tak boleh tahan lama-lama.Sekali meletup takut ada yang koyak.

"Dear.....please.."Rizkey membisik kecil ditelinga Khaisar.Leher Khaisar sudah dicium dan di hirup rakus.Rizkey sengaja membuat begitu supaya Khaisar tidak mampu menolak ajakannya kerana berasa nikmat.

"Agh...kali ni je.."Mulut Khaisar ditekan kuat oleh mulut Rizkey.Lidah mereka mula berlaga.Air liur bertukar-tukar dan merebak ke seluruh mulut."Agh...Riz...key...per..lahan sikit..."Khaisar masih cuba berkata walaupun mulutnya sedang dikuci oleh mulut Rizkey."Aaaahh!"Rizkey mendukung tubuh Khaisar menuju biliknya.

"Kita sambung kat atas katil eh dear..."

.·:*¨༺‿︵‿୨♡୧‿︵‿༻¨*:·.
ℑ𝔣 𝔶𝔬𝔲 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔪𝔶 𝔴𝔬𝔯𝔨,𝔭𝔩𝔢𝔞𝔰𝔢 𝔳𝔬𝔱𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔠𝔬𝔪𝔪𝔢𝔫𝔱 ♡

Samseng LoverWhere stories live. Discover now