Chapter 12:Dear(mature)

4.2K 123 4
                                    

• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •

"Aghh..aghh .....Rizkey...aagghh..Rizkey.."Desahan demi Desahan terus keluar dari mulut Khaisar.Punggungnya yang didayung perlahan oleh Rizkey mula terasa nikmat.

"Aghhh..Khaisar.."Rizkey yang mendengar namanya terus disebut Khaisar semakin teransang.Punggung Khaisar mula didayung sedikit laju.Cengkaman Khaisar dibelakang badanya terasa sedikit bisa.Kuku Khaisar memang pendek tetapi sakit pasti terasa."Khaisar...aku suka kau.."Rizkey membisikkan perlahan kalimat cintanya di telinga Khaisar.

"Aghh..Aku..pun...suka..kau..aghh"Akhirnya Khaisar meluahkan persaannya yang sebenar."Aghh..Rizkey..sakit..agh"Tiba-tiba lubangnnya disodok laju oleh Rizkey dan mula terasa sakit tetapi nikmat dan sedap.

"Aghhh..sorry Khaisar..Aku tak sengaja.."Rizkey yang mendengar pengakuan Khaisar tidak dapat mengawal diri.Punggung Khaisar mula didayung laju.

"Rizkey..aku dah tak tahan..crrott...crroot..croot.."Air mani Khaisar membasahi badan mereka berdua.

"Sabar sikit lagi Khaisar...."Ucap Rizkey sambil mendayung buat kali terakhir dan turut melepaskan rasa nikmatnya.Anakondanya dikeluarkan dari lubang punggung Khaisar.Condom diikat lalu dicampakkan ke atas lantai."Khaisar..kau tidur je...biar Aku yang uruskan.."Ucap Rizkey sambil mengusap ubun-ubun Khaisar.

Khaisar yang sudah kepenatan hanya mampu mengangguk lalu melelapkan mata yang sudah mengantuk.

• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •

Khaisar membuka mata lalu terkejut kerana kepalanya sedang diatas dada Rizkey yang tidak berbaju.Badannya terasa segar langsung tidak rasa melekit selepas kejadian malam tadi.'Rizkey bersihkan aku ke?'Fikir Khaisar sendiri sambil melihat dirinya yang sudah dipakaikan baju.

"Kau dah bangun ke...awal lagi ni...sambung lah tidur.."Ucap Rizkey sambil menarik kepala Khaisar merapat didadanya.Badan Khaisar dipeluk erat seperti tidak mahu dilepaskankan.

"Rizkey..lepaskan aku lah..kau tak pergi sekolah ke...dah pukul tujuh ni!.."Khaisar yang risau akan persekolahan Rizkey sambil cuba melepaskan diri.Lebam dan lukanya sudah tidak terasa sangat.Mungkin besok dia sudak boleh ke sekolah."Argh!"Tiba-tiba Khaisar menjerit kesakitan.

"Kenapa Khaisar..kau sakit kat mana!"Rizkey terus kelang kabut apabila mendengar Khaisar menjerit.

"Pinggang aku!Kau lah punya pasal!"Ucap Khaisar dengan muka yang memerah.

"Hahahaha...tulah banyak lagi gerak.."ketawa Rizkey terus pecah memikirkan karenah Khaisar.Dah tau sakit ada hati mahu dia suruh pergi sekolah.Nanti siapa yang mahu jaga Khaisar kalau bukan dia."Aduh..sakit lah sayang!"Rizkey mengaduh sakit apabila bahunnya ditumbuk Khaisar.

"Sayang..sayang...kau nak aku pukul lagi ke?"Geram Khaisar apabila dirinya yang sakit digelakkan oleh Rizkey,inikan pula dirinya yang digelar sayang.

"Kau Kan boyfriend aku..tak boleh ke aku nak panggil kau sayang?"Usik Rizkey sambil menaikkan kening nya keatas.

"Bila pulak aku jadi boyfriend kau!"Tiba-tiba menjadi status boyfriend buatkan dirinya pelik..sejak bila?'Tapi kalau betul-betul..okay je..'Getus Khaisar sendiri.

"Bukan kau ke yang cakap kau suka aku malam tadi?"Rizkey semakin bersemangat untuk mengusik Khaisar.

"Sejak bil...."Belum sempat Khaisar mengahabiskan kata-katanya.Dia teringat luahan tidak sengaja malam tadi.Mukanya terus merona merah.

"Takpe...aku akan jadi boyfriend yang pailng baik.."Ucap Rizkey sambil tangannya melingkari pinggang Khaisar daripada belakang.Rambut Khaisar dikucup lembut tanda Kasihnya kepada Khaisar."Dah awal lagi ni jom sambung tidur...kau mesti penat sejak malam tadi."Ajak Rizkey sambil menarik badan Khaisar untuk berbaring semula.

Samseng LoverWhere stories live. Discover now