◤──•~❉᯽❉~•──◥
"Rizkey....jom balik."Khaisar berlari keluar daripada caffe dalam keadaan sedikit tercungap.Mukanya sudah memerah dan bajunya sudah lencun basah kerana berpeluh.Helmet yang dipegang Rizkey terus diambil dan dipakai dengan tergesa-gesa berharap dapat pulang dengan segera.
Rizkey yang melihat kondisi Khaisar pula yang menggelupur risau akan Khaisar."Dear...dah kenapa ni?Macam keluar baru nampak hantu!"Soal Rizkey dengan muka cemas sambil kedua tangannya memegang bahu Khaisar.Dia takut jika memang betul-betul perkara yang di luar jangkaan berlaku sehingga boleh menyakiti Khaisar.Kalau ada perompak biar dia yang settle.Dia ketua samseng tiada benda yang ditakutnya!
"Lebih gila dari hantu!! Dah Rizkey aku nak balik."Khaisar menarik lengan Rizkey untuk segera menaiki motorsikal dan menghantar dirinya pulang.
"Ok...ok....jom.."Rizkey mengalah dengan Khaisar.Dah nama buah hati,apa you nak... I buat dear."Dear,pegang kuat-kuat!"Rizkey memecut laju tanpa memberi peringatan terlebih dahulu.Sengaja dia buat begitu berharap Khaisar memeluknya.Selama ini Khaisar hanya memegang bahagian tail fairing motor jika dia memecut laju,paling rare pun hanya memegang bahunya.
"Oi Rizkey pahal tetibe kau pecut!"Khaisar yang terkejut hanya mampu menjerit sekuat hati dan memejamkan mata.Tanpa disedari pinggang Rizkey menjadi tempat bertahannya.Mahu tercabut jantung Khaisar dibuatnya,kalau terpelanting ke tanah macam mana!Dia sebnarnya memang agak takut dengan kenderaan yang dipandu laju kerana mengingatkannya kepada sebab kematian ibu bapanya.Lebih parah lagi,ibu bapanya dilanggar lari dan suspek sehingga hari ini masih belum dapat diberkas.Apalah dosa ibu balanya sehingga diperlakukan sebegitu.
Rizkey mula tersenyum apabila merasa lingkaran lengan Khaisar di pinggangnya.Sengaja motornya dipecut semakin laju dan pelukan tadi turut mengetat.Merasakan dada Khaisar rapat dengan badanya membuatkan dirinya tersedu.Nafsu syahwatnya tiba-tiba bergetar tidak boleh berdiam diri.Rizkey membatuk-batukan dirinya sendiri bagi menenangkan diri dan fokus menunggang motor.
"Dear dah sampai... bukak lah mata."
Suara Rizkey mengisi gegendang telinga Khaisar.Mungkin kerana terlalu khayal mengelamun membuatkan dirinya tidak sedar sudah tiba dirumah.Tetapi ada sesuatu yang menggangu pemikiran Khaisar,apa yang dibawanya sehingga perlu dipeluk sepanjang perjalanan.
"Dear,jom naik..."Rizkey menarik tangan Khaisar yang masih berada dipinggangnya lalu dirapatkn lagi.Telapak tangan Khisar yang sedikit sejuk kerana angin malam diramas-ramas lembut berharap Khaisar hangat kembali.
"Rizkey lepas lah..."Khaisar yang sudah merona merah berusaha menarik lengannya yang masih memeluk Rizkey."Rizkey....ni bukan rumah aku..."Khaisar sedar bahawa sekarang mereka bukan tiba dia halaman buruk rumah Khaisar.Malah dikawasan tempat garaj kereta di apartment Rizkey tinggal.
"Dear....hari ni kita tidur kat rumah aku jom..."Rizkey membalikkan badannya lalu memeluk Khaissr daripada depan.Perasaan selesa yang dirasakan amat berbeza tingkatnya jika dapat memeluk insan yang tercinta.
"Rizkey...apa ni...kalau orang nampak macam mna!"Khaisar yang selalu berjaga-jaga mula menggelabah cemas dengan tindakan Rizkey.
"Woi!Ada buat apa kat sana!"Seorang pak guard berkulit hitam datang ke arah mereka.Memang siapa tidak curiga pada larut malam seperti ini.Mana tahu jika ada jembalang.
"Dear......jom!"Rizkey menarik tangan Khaisar lalu bersembunyi dibalik dinding yang bertentangan dengan arah pak guard tadi.Malas dia mahu bersoal jawab dengan pak guard itu jika ditangkap.Selepas kelibat pak guard tadi menghilangkan diri,Rizkey menarik tangan Khaisar lalu masuk kedalam lift yang tidak jauh dari tempat mereka bersembunyi tadi..Tombol 9 ditekan dan lift mula bergerak ke atas.
"Kau ni Rizkey....macam mana kalau kena tangkap!"Khaisar yang sudah berpeluh kerana cemas menumbuk bahu Rizkey sebaik sahaja memasuki pintu lift.
"Aduh...jangan lah pukul dear..."Sempat Rizkey mengeluh kecil sambil menggosok bahagian yang ditumbuk Khaisar.Boleh patah bahunya sutu hari nanti jika ditumbuk setiap masa."Dah lama kau tak tido rumah aku.......apa salahnya sekali sekala...lagi pun aku sorang je kat rumah tu....."Pujuk Rizkey sambil mengelus pipi putih dan halus Khaisar.Khaisar memiliki kulit yang halus dan tidak berjerawat walau pun dia berkerja berat sebelum ini.Mungkin memang sebab keturunan.
"Yelah-yelah.."Khaisar mengalah lalu mengikuti Rizkey masuk kedalam rumahnya.Sebaik sahaja pintu rumah dibuka kelihat ruang tamu yang mempunya satu set sofa besar yang berhadapan dengan tv.Dinding ruang tamu yang dihiasi lukisan minyak abstrak warna-warni membuatkan rumah Rizkey melihatan sangat moden.Berbeza dengan rumah kayunya yang hanya dihiasi lumut-lumut hijau.
"Dear.....aku nak tanya something...."Rizkey ingin membuka persoalan sambil meletakkan beg sandang yang dibawa Khaisar diletakkan diatas sofa.Khaisar hanya menaikkan keningnya lalu duduk di sofa menantikan apa soalan yang ingin ditujukan oleh Rizkey."Kenapa tadi dear keluar cafe macam nampak hantu.."Soal Rizkey sambil turut duduk disebelah Khaisar.
Khaisar tersedak walau pun tidak meminum air.Mengingat kembali adegan Fauzan dengan Abang Khairul dalam keadaan doggy position membuatkan rasa syahwatnya naik.Bonjolan seluarnya tadi yang sudah reda kembali aktif memunculkan diri.
Rizkey yang melihat perubahan Khaisar tiba-tiba berasa agak marah.Apa yang sebenarnya berlaku sehingga dapat membuatkan Khaisar eraksi dengan hanya memikirkannya. Rizkey tidak mampu mengawa diri lalu terus mencium bibir Khaisar untuk membuang rasa cemburunya.Selepas lama mereka bertaut Rizkey menyambung dengan mencium bahagian leher Khaisar."Dear.....cerita apa yang jadi sebenarnya!"Tengking Rizkey sambil menarik rambut Khaisar sedikit kebelakang.Kedengaran sedikit suara Khaisar berteriak apabila kepalanya ditarik dengan paksa.Walau pun muka Khaisar sudah mula menujukkan reaksi marah.Rizkey tidak mahu melepaskan tanganya dan ingin mendengarkan penjelasan sebenarnya.
• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •
London, England
Seorang Peguam yang sedang berdiri dihapan puluhan orang yang diantaranya adalah ahli koporat yang paling berjaya di Malaysia sambil membacakan ayat terakhir dihelaian kertas dihapannya."........ dengan ini 10% daripada saham semua syarikat akan diberikan kepada keluarga Fairul Azman bin Selamat dan segala keputusan adalah muktmad."Sehabis sahaja kalimat terakhir diucapkan semua ahli koporat yang sebelum ini duduk sambil borak dan ketawa selepas mendengar harta yang kan diterimanya,berdiri dengan keadaan marah.Mereka tidak menyangka harta sebesar itu akan diberikan kepada bukan ahli keluarga utama.Beberapa diantara mereka sudah mengangakat telefon memanggil peguam masing-masing.Pegua tadi hanya menggelengkan-gelengkan kepala menyaksikan manusia separuh abad terkinja-kinja inginkan harta.Manakala,seorang pemuda yang berumur lingkukan empat puluhan yang duduk di hujung bahagian hanya tersenyum sinis memikirkan sebuah rencana.
.·:*¨༺‿︵‿୨♡୧‿︵‿༻¨*:·.
ℑ𝔣 𝔶𝔬𝔲 𝔩𝔬𝔳𝔢 𝔪𝔶 𝔴𝔬𝔯𝔨,𝔭𝔩𝔢𝔞𝔰𝔢 𝔳𝔬𝔱𝔢 𝔞𝔫𝔡 𝔠𝔬𝔪𝔪𝔢𝔫𝔱 ♡
YOU ARE READING
Samseng Lover
RomanceWarning!!!!Mature content🔞 "Kenapa kau suka aku,aku miskin,aku anak yatim,yang paling aku tak faham kenapa kau boleh suka aku,sebab aku lelaki"-Khaisar "Aku tak kesah apa kau nak cakap pasal diri kau,kau laki ke,kau perempuan ke,aku tak kesah,sebab...