Chapter 4:cakap Thank you dulu!

3.5K 115 3
                                    

• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •

"Hahahaha!Babi lah dengan lawak pukimak kau!"Ketawa Rizkey dan teman-temannya mengisi kesunyian malam di ceruk bangunan lama yang sudah tidak digunakan.Kawasan ini memang sudah menjadi tempat lepak mereka sambil merokok dan laluan lumba haram jika mereka bosan.

"Arrghh!"

Terdengar suara desahan dan rintihan di sebalik bangunan lama disebelah kawasan mereka lepak."Cihh!Apehal pulak tu..."Keluh Rizkey dengan nada yang kesal.Rizkey paling benci ada yang membuat onar atau curi-curi 'bermain' di kawasan lepak dia dan gengnya.

"Kau nak aku settel tak?"Seorang ahli geng Rizkey menawarkan diri untuk mendiamkan mereka.

"Tak payah...korang bla dulu...nanti kalau ada hal aku panggil."Jawab Rizkey malas sambil menyalakan batang rokok yang sudah ada dimulutnya.

Seperti biasa,semua rakan-rakannya akan patuh tanpa mempersoalkan apa-apa.Bukan apa,jika di bantah takut lubang mata mereka dicucuh dengan bantang rokok seperti rakan mereka yang menjawab kata-kata Rizkey sebelum ini.

• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •

Rizkey berjalan kearah suara jeritan tadi dengan lambat-lambat.Dia berfikir cara apa yang paling menarik untuk kenakan mereka.Biasanya jika ada yang beromen di belakang bangunan lama,dia akan rempuh mereka dengan motosikalnya.Kalau nasib mereka baik,sempat lah mereka elak,kalau sebaliknya.......

"Arrgghh!Lepas lah bodoh!"Suara rintihan tadi semakin dekat.Rizkey cuba mengitai dahulu suasana,kalau mereka buat sedap dan mantap dia akan layan sahaja mereka sebentar dengan melihat dari jauh.Tetapi Rizkey tidak perlu risau jika ada masalah pemuasan nafsu,kerana bar-bar dikawasan bandar ini sudah kenal dengannya,mereka akan menyediakan 'mainan' terbaik buatnya jika Rizkey datang .Bila ada duit,segala hal mudah.Itulah realiti dunia.

Semasa Rizkey cuba mengintai siapa dalang disebalik desahan tadi,dia terkejut rupanya budak baru pagi tadi dan seorang lelaki sedang melonggarkan lubang punggungnya .'Pagi tadi macam tak suka,balik sekolah ni rupanya kerja kau'.Kata Rizkey dalam hati dan mula mengeluarkan telefon bimbitnya untuk dirakam.Niat dihati untuk mengugut budak baru tu nanti disekolah,mana tau dapat hamba percuma.Hati Rizkey sudah mula kegirangan.Semakin lama di rakam.Dapat dilihat budak baru tadi seperti meminta pertolongan.

"Arrgghh,oii sakit lah bodoh!"Jeritan khaisar yang diiringi suara tangisan memecah keheningan malam.

Rizkey yang menyadari suasana segera menumbuk lelaki berbadan besar dan tinggi yang cuba merogol Khaisar sehinggha tersembab ketanah.

"Arrghh!kau sapa lahanat!"Teriak lelaki itu selepas mukanya ditumbuk.Belum sempat dia meratah tubuh mangsanya malam itu sudah ada yang mengganggu.

Belum sempat lelaki itu berdiri,perutnya diterajang dan dadanya di pijak kuat.Berbadan besar tetapi bukan lawannya Rizkey yang sasa dan berotot.Selain duit,kekuatan tempur sangat penting jika ingin hidup di dunia liar.

"Kau berambus!Sebelum aku lenyek muka kau!"Tengking Rizkey kepada lelaki tadi selepas memijak jari-jari tangan lelaki itu.

Terkedek-kedek lelaki itu melarikan diri."Cih!Badan je besar,tapi masih lambat lagi nak gaduh ngan aku,hahaha!"Ketawa Rizkey dengan bangga."Sekarang apa aku nak buat dengan budak ni?"Soal Rizkey pada diri sendiri selepas melihat Khaisar terbaring kerana pengsan.

• ⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱⊱✾⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰⊰ •

Khaisar membuka mata
perlahan,syiling kuning dan belumut yang sering dilihatnya apabila bangun dari tidur bertukar menjadi syiling cantik yang dihiasi chandelier mewah."Aku kat mane pulak ni.."Soal Khaisar pada diri sendiri sambil cuba menyandarkan diri di kepala katil.Dia menggosok-gosokkan matanya sambil meraba-raba sekeliling katil kerana matanya masih kabur mungkin disebabkan bekas air mata yang kering.Tiba-tiba dia terasa sesuatu yang ata,basah tetapi sedit melekit,Khaisar menurunkan sedikit tangannya dan merasa ketulan-ketulan keras.

"Tak nak main sampai bawah ke?"Soal Rizkey dengan suara manja sambil menongkatkan kepalanya dengan badan separuh bogel memandang Khaisar.

Khaisar yang menyadari Rizkey disebelahnya segera bediri untuk keluar."Arg."Sakit di punggungnya yang belum sembuh lagi menyerang badan Khaisar seperti renjatan elektrik dan kembali terduduk.

"Hahahahaha,tulah nak cepat sangat keluar,cakap dulu thank you sekurang-kurangnya."Ketawa Rizkey meletus apabila melihat telatah Khaisar seperti orang kantoi berzina.

Khaisar tidak mengendahkan Rizkey dan hanya berharap dapat terus pulang ke rumah,memandangkan hari ini cuti,dia ingin mendapatkan upah mengangkat kelapa sawit sebagai duit tambahan.Dia harus mengumpul wang sebanyak mungkin semasa dia masih kuat untuk menjamin hari kedepannya."Aku nak balik,hantar aku."

"Wah!sedap...dia,kalau aku takde kau dah kena rogol tau tak!"Rizkey berasa sedikit marah apabila rasa diabaikan.Dia bukan selalu buat baik,sekali buat baik macam ni balasannya?

Muka Khaisar yang tadi berani lantang bersuara,kini seperti mahu menangis apabila teringatkan kejadian malam tadi."Ok kau dah tolong aku,kau nak aku bayar berapa?aku tak boleh kasi kau banyak, sebab aku bukannya ada duit sangat."Khaisar membalas kata-kata Rizkey dengan suara yang mendatar.

Rizkey yang tadi melihat Khaisar seperti mahu menangis apabila mengingatkan dia kejadian malam tadi mula rasa bersalah bertukar marah apabila mendengar jawapan Khaisar."Kau ingat aku miskin macam kau ke nak mintak-mintak duit!Aku dah tolong kau, cakap lah baik-baik."Geram Rizkey dengan Khaisar ni,biasanya orang cakap terima kasih apabila ditolong,tapi dia? hampeh!

Khaisar langsung tidak terguris dengan kata-kata Rizkey.Dia tau bahawa dia miskin,nak kata apa lagi."Dah cepat lah,aku nak balik,kalau kau tak nak hantar aku,aku bla dulu!"Malas Khaisar mahu memanjangkan cerita,dia terus bangun walaupun masih ada rasa sakit terutama di punggungnya dan luka-luka kecil disebabkan pergelutan dengan lelaki nafsu anjing malam tadi.

Belum sempat Khaisar membuka pintu.Rizkey menolak badan Khaisar rapat kedinding dan buat gaya kabedon seperti dalam manga jepun."Kau cakap Thank you dulu.Klau kau tak pandai cakap mat saleh cakap terima kasih pon ok."Rizkey masih mengharapkan ucapan terima kasih dari mulut Khaisar.

".................thank you."Mengambil masa sejenak untuk Khaisar mengatakan hal semudah ini.Dia memang jarang ucap terima kasih kepada sesiapa,malah kedua ibu bapanya juga jarang diucap terima kasih.Anak lelaki biasalah tu.Malu-malu kucing lah katakan.Tapi disebab dia memang mahu cepat keluar dan pulang kerumah,diucapkan juga perkataan itu walaupun agak perlahan dan lambat.lagipun,mahu pitam dibuatnya apabila melihat dada Rizkey yang sasa terlalu rapat dengan muka,hampir tecium dahinya jika lambat ucap terima kasih.

Rizkey rasa berpuas hati dengan ucapan Khaisar lalu melepaskannya."Kau tunggu jap,nanti aku hantar,aku nak pakai baju dulu.Kau pun tukar baju dulu,kau nak pakai baju tu ke keluar."Kata Rizkey sambil tersenyum.

Khaisar tidak faham maksud Rizkey,tukar baju?apahal lak,baju dia tak ok ke?Khaisar tunduk memandang pakaiannya.Hanya pajamas jarang dan seluar pendek.Paling dia tidak tahan adlah dia baru perasan yang dia tidak memakai seluar dalam."Kau!kau tukar baju aku!"Jawab Rizkey dengan muka yang sangat merah dan kebas.

"Yelah,sapa lagi kalau bukan aku,baju kau kotor gila,kau boleh pakai baju aku dulu,kau tukar je baju kat sini,aku dah tengok dah kau punya anu.Comel.warna putih."Jawab Rizkey dengan santai dan tergelak kecil.

Khaisar hanya mampu terdiam dan terpaku menahan malu.

Bersambung~

Kalau suka chater nie boleh lah vote~

Samseng LoverWhere stories live. Discover now