•23•

5K 136 8
                                    


Nickolasa som naposledy stretla dnes ráno v kúpeľni. Balila som si veci do kozmetickej taštičky a Nick si prišiel vyčistiť zuby. Len sme sa na seba pozreli, ale ani jeden z nás nič nepovedal.

Sedela som vpredu vedľa Daniela v aute. Viezol nás už na internát. Domov. Clare išla s Nickom a Pamela, Mimi a ja sme išli s Danom. Pozerala som sa von oknom aj keď som sa všetkým už raz poďakovala, mala som chuť to urobiť znova. Bolo mi s nimi dobre a naozaj pre mňa veľa znamenalo, že ma vzali so sebou. Myslím, že už teraz som ich mala všetkých rada. Zavibroval mi mobil, ktorý som mala vo vrecku. Odignorovala som to, pretože som bola presvedčená, že je to len nejaká notifikácia alebo reklamný email. No mobil druhýkrát zavibroval. Vytiahla som ho z kabáta a na displeji sa mi ukázali dve smsky od neznámeho čísla. 

Neznáme číslo: Prídem pre teba o ôsmej.

Pod ňou bola druhá správa.

Neznáme číslo: Na motorke.

Trikrát som si prečítala správu. Presne som vedela od koho je. Naťukala som rýchlo odpoveď.

Nina: Odkiaľ máš moje číslo? A
šoféruješ tak nebuď na mobile.

Na displeji sa mi ukázali tri bodky. Čakala som kedy mi príde správa. Žiadna neprišla a bodky zmizli.
Nespokojne som sa zamračila.

Čo si o sebe myslí? Čo ak by som mala už niečo naplánované? On mi len oznámil, že zajtra pre mňa príde, nepýtal sa. Bozkával sa so mnou. Vyspal sa s inou a potom sa so mnou dva dni nerozprával pritom mal izbu vedľa mojej. Nebola som nahnevaná. Naozaj nie. Len...priťahovali ma jeho pery, priťahoval ma on. Ale ako mi už viacerí poradili, mala by som si dávať naňho pozor a presne to som mala v pláne.

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

Pár minút po ôsmej mi prišli ďalšie správy od Nickolasa v zmysle, že kde trčím.

O desiatej sme dorazilo na internát. Miriam na obed odišla niekde von. Ja som bola poobede v obchodoch a potom sa len váľala na svojej posteli. No Mimi sa viac nevrátila a ja som jej tak nemusela aspoň hovoriť, že kam idem a hlavne s kým idem.

Čakala som, kedy výťah zastaví a ja budem na prízemí. Vyšla som z internátnej budovy. Vonku už bola tma a výnimočne teplo. Nick stál pri motorke a v ruke držal čiernu prilbu. Vyzeral uvoľnene. Podišla som k nemu a jeho nádhernej motorke. Vlasy mal strapaté, pravdepodobne vďaka rýchlej jazde. Bez pozdravu som sa posadila zaňho. Nasadila si prilbu a chytila ho za pás.

。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆

Zastál pred rodinným domom, kde sa konala nejaká párty. Zosadli sme z motorky. Nechápavo som pozerala na preplnený dom. Párty bola v plnom prúde, aj keď bolo len štvrť na deväť. ,,Čo tu budeme robiť?" spýtala som sa. Kývol plecami: ,,Uvidíme," povedal a vybral sa k veľkým otvoreným dverám.

Príjemne čítanie ľubim vás

Všetky pekné klamstváWhere stories live. Discover now