•70•

5.4K 123 16
                                    

Prešlo sedem dní. Týždeň som bola u Nickolasa. Pred pár dňami mal skúšky a nechápala som ako bolo možné, že ich urobil. Do tej školy takmer vôbec nechodil a knihy ani nevedel, kde má. No bola som naňho naozaj pyšná.

Nickolas bol...iný. Snažil sa. Vedela som, že sa to veľmi snaží nepokaziť. Neublížiť mi a asi to, čo mi povedal ten večer, keď som ho našla opitého myslel vážne.

Išla som domov z prednášok a Nick mal byť doma. Mala som kľúče od jeho bytu a aj keď som tam v podstate bývala stále som sa bála odhlásiť z internátu a doniesť si k nemu všetky veci. ,,Ahoj!" zakričala som, keď som vošla do bytu. Nikto sa však neozval.

Vyzliekla som sa a poobzerala sa po byte.
Na balkóne ani nikde nebol. Možno si len musel niečo vybaviť. Vošla som do kuchynskej časti a naliala si vodu. Na barovom stole bol papier a na ňom niečo rukopisom napísané.

Sadla som si na jednu z barových stoličiek. Nechal to tu umýselne alebo omylom? Sadla som si a pokúšala sa to po jeho škrabopise prečítať. Na štvorečokovom papieri bolo veľa škrtancov, ale bol zapísaný z oboch strán.

Raz mi jedna vychovávateľka povedala, že pekné momenty sa končia prirýchlo a to, že boli pekné si uvedomíme až keď skončia. Odpusť mi všetko a nehnevaj sa za to, čo teraz robím. Jedného dňa na mňa zabudneš a tá bolesť zmizne. Zostanú ti len spomienky, ktoré budú každým dňom vybledávať. Ja budem rád keď na mňa zabudneš, pretože tak by to bolo ľahšie. Milujem ťa a viem, že si ťa nezaslúžim. Ak by som s tebou zostal bojím sa, že by som ti ubližoval či už úmyselne alebo neumýselne. Nedal by som ti to, čo chceš. Nevzal by som si ťa a nemal s tebou tri deti. Viem, že jedného dňa to niekto urobí. Bude ťa milovať, síce nie tak silno ako ja, ale budete mať dom, svadbu a deti a ty budeš šťastná, lebo to presne chcem. S veľkou pravdepodobnosťou o taký rok umriem a nedovolím, aby si sa na to pozerala. Ja na teba nikdy nezabudnem a nikdy sa z teba nespamätám, pretože viem, že nikdy nikoho okrem teba milovať nebudem. Chcela si, aby som rozprával, ale ťažko sa mi rozpráva, tak ti to píšem. Môj život bol na hovno. Myslím, že moje detstvo ma zlomilo aj keď sa moji rodičia snažili, aby som bol dobrý a šťastný. Niečo ma vždy ťahalo robiť problémy. Všetko čo sa mi v živote stalo si zaslúžim. Aj tu rakovinu. V popravde som ťa na začiatku nenávidel. Iritovala si ma a pohŕdal som tebou. Povedal som si, že by bola zábava ti zlomiť srdce a zbaviť sa tvojej prítomnosti. Vedel som, že si citlivá a že by si sa ľahko zamilovala. No potom som sa do toho zaplietol aj ja. V jednom momente som na teba myslel viac a viac, ale nie v tom zmysle ako som chcel. Bránil som sa tomu, pretože sa mi to, že ma niekto nado mnou takú moc nepáčilo. Mal som v hlave chaos. Pamätáš ako som povedal, že si chodiaca dúha? Si moja dúha. Nikto nevie, kde idem ani ja sám, ale idem ďaleko. Milujem ťa a navždy budem. Zbohom Nina.






Prosím neupálte ma za to. Máme tu ďalší koniec, ale pamätajte, že konce sú len začiatky. Chcem sa vám veľmi poďakovať. Milujem vás a viem, že bez vás by som tento príbeh nikdy nenapísala. Ďakujem vám za každý jeden komentár ste úžasná podpora. 😏🤭🖤 Každý vote, prečítanie a komentár si nesmierne vážim. Sú dievčatá, ktorým by som sa chcela najviac poďakovať. Keďže boli tu so mnou celý príbeh. 🖤🌙(Nejde mi vás označiť tam tu napíšem vaše mená) 🖤🥺 @Timaknihy @tesistella @NicolSlovak  Teším sa na ďalšie príbehy a ďakujem každému. 🖤🌈Budem sa snažiť zlepšovať aby moje príbehy boli lepšie. Ste najlepšia podpora a vždy keď som si nebola istá tak mi vás komentár dodal sebavedomie. Ľubim vás XOXO🥰🖤

Všetky pekné klamstváWo Geschichten leben. Entdecke jetzt