•65•

4.7K 157 1
                                    

,,To sa dá aj keď nebudeme bývať spolu," cítila som jeho teplý dych pri líci. ,,Nedá. Keď ťa budem chcieť viackrát denne," dodal pobavene. S  úsmevom aj keď jemným vyzeral...inak. Krajšie.

Nahla som sa za jeho perami a pobozkala ho. Nohavice, ktoré si len pred chvíľou zapol som mu začala rozopínať. Pery som ani na chvíľu neodtiahla z tých jeho. Bozkávali sme sa ako keby to bolo naposledy aj keď sme obidvaja dobre vedeli, že to posledný krát určite nie je. Stiahla som mu nohavice a neprestávala ho vášnivo bozkávať. Mal na sebe čierne trenky a tričko. Telo mal úplne horúce, ale pery studené. Srdce mi bušilo ako splašené a každý kúsok mojej pokožky bol pokrytý zimomriavkami.

Spravila som krok do zadu a snažila sa so sebou ťahať aj Nicka. Urobila som druhý krok a lýtkom narazila do drevenej postele.
Odtiahla som sa od neho pár centimetrov a chcela mu vyzliecť tričko, ale Nick chytil výstrih svojho trička a vyzliekol ho sám.

Zase som sa vrhla na jeho ľadové pery.
Nick ma svojim telom pritlačil k posteli a obidvaja sme spadli rovno na matrac. Vydala som divný zvuk čo mal byť asi piskot, ale tým, že som mala v ústach jeho jazyk sa mi to veľmi  nepodarilo.
Matrac sa mi zdal mäkkší ako kedykoľvek pred tým. Ležala som na chrbte a cítila na sebe Nickolasovi ťažké telo.Vedela som, že na mne neleží celou váhou, ale aj tak bol ťažký. Pokúsila som sa nás prevrátiť tak, aby on ležal a ja bola hore.

Nick sa mi nebránil a tak som sa ocitla na vrchu. Podoprel sa lakťami a vytiahol sa hore tak, aby sa opieral o čelo postele a sedel. Sedela som na jeho nohách a len sledovala čo robí. Chytil mi lem ružových gaťiek a pokúsil sa ich vyzliecť. Nadvihla som zadok, aby mi ich vyzliekol. Zošúchol si aj svoje trenky. Chytil ma za pás a pritiahol si ma bližšie.

Nevedela som skadiaľ presne vyčaroval modrý kondóm. Navliekol si ho a pomaly s opatrnosťou do mňa vnikol.
Rukou som chytila Nicka za zátylok a hýbala sa pomaly hore a dole. Spomenula som si na tabletku, ktorú sme neboli stále kúpiť. Sex bez kondómu bol s ním akýsi intímnejší.

Nosy sa nám dotýkali. Jeho teplé ruky boli na mojich bokoch a pomáhal mi nadvihovať sa. ,,Milujem ťa," povedala som zadychčane. Už teplejšími perami sa jemne obtrel o tie moje a takmer hneď sa na ne vrhol.

Zrýchlila som a rytmicky sa pohybovala hore a dole. Nevedela som či to robím dobre nesústredila som sa na to.

Zavzdychala som mu do úst a cítila, že každú chvíľu vyvrcholím.
Odlepila som sa od jeho pier a zapozerala sa mu do mandľových očí. Minule sa ma pýtal prečo ho milujem. Vedela som, že to nezistím, len ho proste milujem. Ani som nevedela ako som sa doňho zamilovala.

Vedela som, že preňho...niečo znamenám, ale miluje ma aj on? Nikdy predtým mi nič také nepovedal. Ústa som mala pootvorené a rýchlo som si kusla do spodnej pery, aby som zadržala ďalší vzdych vzdych.

~

Nickolas vstal obliekol si trenky a strčil si cigaretu do úst. Chytil kľúčku od balkónových dverí.
,,Môžem ísť s tebou k doktorovi," oznámila som mu. Zastavil sa a zapozeral sa na mňa. Kľúčku od balkóna stále držal, ale nepohol s ňou. Nebola som nadšená, že ide fajčiť, ale on ma počúvať nebude. Práve naopak vyfajčí celú krabičku, len aby mi dokázal, že mu je jeho zdravie ukradnuté. Odignoroval ma a otvoril balkón. Ja som zostala sedieť. Chrbtom som sa opierala o drevené čelo postele.

Chytila som prvú vec čo som na posteli našla. Jeho čierne tričko som si prevliekla cez hlavu a išla za ním na balkón. Zavrela som za sebou dvere. Nechápála som ako môže zvládnuť takú zimu len v trenkách.
,,Pôjdeš so mnou kúpiť tú tabletku? Asi nebudeme len doma, tak rovno by sme sa mohli ísť niekde najesť a potom do parku. Keď som bola menšia rada som chodila kresliť do parku. Časom...som s tým prestala," hovorila som pomaly.
,,Kôli tomu zasranovi?" nadvihol obočie.
,,Presne tak," uhádol to.

Keď zistil, že chodím každý deň na tú istú lavičku do toho istého parku, tak tam začal chodiť s kamarátmi tiež a tak ma...nešikanoval už len v škole. Nadýchla som sa.

,,Chcem, aby si pri mne bola sama sebou," potiahol si z cigarety. Bola mi strašná zima, ale snažila som si ju nevšímať.
,,Ja som sama sebou," povedala som presvedčene. On si myslí, že nie som sama sebou?

,,Vieš kde býval?" vrátil sa k tomu Nick.
,,On?" jeho meno som nerada vyslovovala. Nerada som hovorila o jeho mene. Bolo mi z neho zle. Vlastne aj z tých spomienok.
,,O ulicu ďalej ako my," odpovedala som. Vždy som sa tej ulici vyhýbala. Nick sa zapozeral dole balkónom a premýšľal. Začala som sa báť, že si Damiana možno vyhľadá a zavraždí ho.

,,Mňa v decáku na začiatku bili a musel som si vybrať, že či budem ten, ktorý je zbitý alebo ten, ktorý bije. Na začiatku som bol to prvé. Neskôr som si povedal, že možno bude lepšie byť to druhé," pozeral sa dopredu. Vážila som si, že sa mi konečne otvára. Ale zároveň som chcela zmlátiť všetkých, ktorý mu ublížili. Nezaslúžil si taký osud. Prečo tam skončil?

,,Moja mama spáchala samovraždu. Nebola v poriadku...pichala si drogy," povedal ako keby počul moje myšlienky.
,,Ak-oo sa zabila?" hlas sa mi triasol.
,,Predávkovala sa. Aspoň zomrela s tým čo mala rada. Na mne jej až tak nezáležalo, inak by to nespravila," hovoril to s ľahostajnosťou, ale vedela som, že ho to niekde vnútri bolí.
,,Videl si ju. Jej telo?"
,,Ja som ju našiel," povedal ako keby to bola samozrejmosť.
,,Je mi to tak strašne ľúto," povedala som a takmer nedýchala a nežmurkala. Srdce sa mi zastavilo. Nevedela som si predstaviť, že by som tak vyrastala a ani nikomu inému by som to nepriala. Nickolas však musel byť neuveriteľne silný ak si toto  zažil ako osemročný chlapec. ,,Nechcem, aby ti to bolo ľúto," povedal a pozrel sa mi do očí.

Pozeral sa mi rovno do očí, no Nick v nich nemal bolesť. Dokonca ani tie veci nehovoril akoby ho boleli. Priblížil sa. ,,Možno ani ja nemám veľa času," povedal úplne rovnakým tónom a stále mi pozeral do očí.

Všetky pekné klamstváWhere stories live. Discover now