,,Mne to je jedno proste sa liečiť nechcem a nebudem. Zabiť som sa chcel už dávno a budem len rád, keď to urobí za mňa choroba aspoň nebudem za samovražedného kreténa," kričal po mne Nick. ,,Ako môžeš niečo také povedať?" mala som slzy na krajíčku.
Ako je možné, že sa nálada medzi nami tak rýchlo zmenila?
,,Chcela si sa rozprávať, tak sa rozprávajme," prehodil Nick.
,,Toto nie je rozprávanie, ale kričanie po sebe. Prečo sa nechceš liečiť?" nechápala som. ,,Pretože nemienim chodiť od doktora k doktorovi a potom aj tak umrieť," hovoril hnusným tónom. Nepáčilo sa mi, že sa takto so mnou rozprával.
,,Ty neumrieš."
,,Fajn chceš vedieť prečo som sa s tebou začal baviť? Pretože som sa ťa chcel zbaviť." Čože? Teraz sa nebavíme o tom, ale o tej chorobe. Mení tému. Proste sa bude liečiť. Je mi to jedno kľudne ho aj na tie chemoterapie vlastnoručne dovlečiem. Veľa som o tom čítala a je to strašne nebezpečné ak odmieta lieky aj liečbu.,,O čom to hovoríš?" hlas sa mi lámal. Nechápala som to.
,,Bože Nina ja som sa ťa chcel zbaviť. Nechcel som nového človeka do partie, tak som si povedal, že to bude zábava ťa odkopnúť. Problém je, že to nedokážem," povedal agresívne.Spodná pera sa mi triasla a poslednú vetu, ktorú povedal som nepočúvala. Nejaká časť mňa vedela, že má niečo za ľubom. Chcel sa ma zbaviť, preto to celé začal, preto sa so mnou začal baviť.
,,Liezla si mi poriadne na nervy," povedal.
Tým len pridal olej do ohňa. Oči ma začali nepríjemne páliť kvôli slzám, ktoré som sa snažila udržať. Podišla som k radiátoru a vzala z neho svoje mokré oblečenie. Kašľala som na to, že sú premočené. Bolo mi to jedno. Musela som čím skôr vypadnúť. Nič zlé som nechcela. Len som mu povedala, že viem o jeho chorobe a potom to začalo. Rýchlo som si obliekla biele rifle.
,,Kam ideš?" zazeral na mňa.
,,Čo ťa do toho?" vrátila som mu pohľad. Chce sa ma zbaviť, tak sa ma zbaví.
,,Načo tu budem, keď ti leziem na nervy?" vyzliekla som si sivé tričko a agresívne som ho naňho hodila.
,,Liezla! Minulý čas," povedal.
Jasné. To ho za to ospravedlňuje.Narušila som mu jeho...priestor a jemu to vadilo. Vadilo mu, že by som mohla byť súčasť ich partie, že by som mohla zapadnúť do jeho života. Zapla som si podprsenku a hneď si obliekla tričko. Venovala som Nickolasovi zabijacky pohľad, ale ten si to nevšimol, keďže niečo písal do mobilu.
,,Nemusíš nikam chodiť. Idem ja," hodil svoj mobil na barový stôl a dlhými krokmi prešiel do kúpeľne. Vošla som do kuchyne a vzala si svoj mobil, ktorý bol položený pri Nickolasovom na stole.
VOUS LISEZ
Všetky pekné klamstvá
Roman d'amour,,Si naivná a hlúpa ak si si myslela, že sa kvôli tebe zmením," z jeho slov išiel nepríjemný chlad. ,,Ja nechcem aby si sa menil," chcela som len, aby mu na mne záležalo, ale to on nedokázal. ...