Ölmek için yalvarıyorsun
Heeseung
Alışılmadık isteğin üzerine ne yapacağını veya söyleyeceğini bilemeyerek şok olacak
Çok sinirli olsa bile anında sakinleşecek, mantıklı düşünecek
"Seni asla öldürmeyeceğim. Asla Y/N, ne olursa olsun. Üzgünüm ama benimle kalman gerekiyor."
Seninle ilgilenecek, yaralarını tedavi edecek ve normal benliğine dönmene yardım edecek.
Seni artık dayanamayacağınız noktaya getirdiği için kesinlikle çok kötü hissedecek, bu yüzden sizi çok şımartacak
Jay
Sadece gülecek, ne kadar zavallı ve zayıf göründüğüne gülecek
Üstüne basacak, boğazına bir bıçak dayayacak, ancak bir saniye sonra onu alacak.
"Hayır. Beni bırakmana asla izin vermeyeceğim. Üzgünüm aşkım, ama hiçbir yere gitmene izin vermiyorum. Sonuna kadar benimle kalacaksın"
Seni soğuk bodrumda yalnız bırakacak, çaresizce ağlamana izin verecek.
Jake
Sadece seni öldürmesi için ona yalvarmaya başladığın zaman, o gerçeğe geri dönecek.
Sana ve kanlı ellerine bakacak, dizlerinin üzerine çökecek
"Aman Tanrım, Y/N, çok üzgünüm! Ben-ben istemedim, gerçekten istemedim, ben-ben çok üzgünüm-"
Yaralarını tedavi edecek ve kendini odasına kilitleyecek, kontrolünü kaybettiği ve seni incittiği için kendini dövecek.
Sadece seni incitmekle kalmadı, seni ölmeye yalvaracak kadar da itti, kendini asla affetmeyecek.
Sunghoon
Sana kocaman gözlerle bakacak, konuşurken sesi biraz titreyecek
"..Ne diyorsun? Yapma. Bunu yapmayacağım, o yüzden bunu söylemeyi kes!"
Seni bu kadar çok incittiği için kendini kötü hissedecek, sonrasında gözlerinin içine bakmayı reddedecek.
Seni asla bu kadar incitmek istemedi, çok zayıf görünüyordun ve bu onun kalbini kırıyor
Sunoo
Yere düşecek, normal haline geri dönecek, ancak o zaman az önce ne yaptığını fark edecek.
"Ben çok üzgünüm! çok üzgünüm, seni incitmek istemedim, çok üzgünüm, çok üzgünüm"
Seninle ilgilenecek ve sana sarılacak, boğazı ağrımaya başladıktan sonra bile özür dileyecek.
Onu öldürmesi için yalvarırken ne kadar çaresiz ve bitmiş göründüğün, asla aklından çıkmayacak.
Jungwon
Yolda duracak, yüksek sesle alay edecek ve sana dik dik dik dik bakacak.
Sen deli misin? Neden ölmek isteyesin ki? Onu bu şekilde bırakmana asla izin vermeyecek ve bırakırsan seninle birlikte gidecek.
"Sonunda aklını mı kaçırdın? Bana yalvarsan bile seni asla öldürmem, o yüzden kapa çeneni."
Ama ölmek istediğin noktaya kadar seni çok kötü incittiği için biraz kötü hissedebilir, bu yüzden biraz daha yumuşak olacak.
Ni-Ki
Senin zayıf, çaresiz şekline dik dik dik dik bakıp gözlerini devirecek.
"Kes sesini! Eğer sonuçlarına katlanamıyorsan, itaatsizlik etme"
Senin acını zerre kadar umursamıyor, ona itaat etmemen senin kendi hatan.
Aptal yalvarmalarınla susmazsan, o seni susturur
Niki reis sakin ol
Bugün Niki ile aynı yaşta olan sınıf arkadaşlarıma baktım da,,, Ni-ki bizim yanımızda muhteşem bir şey kalıyor. Birde sınıfta 190 olan çocuklar var kafam sürekli sırtlarına çarpıyor deli ediyorlar beni
Neys, Date: 06.09.21