Kıskandığında yapışkan davranmak
Lee Heeseung her zaman itiraflar alırdı ama bugünün itirafıyla ilgili bir şeyler seni korkutmuş gibiydi. Konuşmasını bitirir bitirmez kollarını vücuduna doladın ve yüzünü boynuna sürttün. Kaşlarını çattı. "Sorun ne güzelim?" diyor, eliyle yüzünü ovuşturarak. "haha kıskanmana gerek yok. Sevdiğim kişi sensin. eve gidelim, olur mu?"
Jay Park, sen yüzünün her yerine öpücükler bırakırken gözlerini kapadı. Yaklaşıp daha fazlasını isterken, kolu beline dolanıyor. "Bu ne için meleğim?" diyor. "Bugün seninle flört eden garson için" son öpücüğünü dudaklarına yerleştirdikten sonra cevap veriyorsun.
Jake Sim, Sunghoon ile çok fazla zaman geçirdi. Yüzünde kocaman bir gülümseme ile evinizin kapısını açar. "Beni yakala!" ona doğru koşarken çığlık atıyorsun "SENİ ÖZLEDİM!" diyorsun. "BEBEĞİM! BEN DE SENİ ÖZLEDİM" diyor seni zahmetsizce yakalarken. Yüzünü onun boynuna sokuyorsun. "Sungoon'dan nefret ediyorum. Bana da biraz ilgi göster." sızlanırsın, onun kıkırdamasına neden olursun. "Tamam bebeğim. Artık Sunghoon yok."
Park Sunghoon, yüzünü onun göğsüne saklarken kaşlarını çatarak seni izliyor. "Sorun ne bebeğim?" diyor. Ellerini dudaklarına götürür, parmaklarını saçlarının arasından geçirmeden önce bir öpücük bırakır. Eli çenene gelir ve ona bakmak için başını kaldırır. "Kapşonlum ve kucaklamalarım seni daha iyi hissettirir mi?"
Kim Sunoo seni ona bakarken yakaladı. "İyi misin meleğim?" sorar. "Evet, ama eve gidebilir miyiz lütfen" diye cevap veriyorsun. Somurtuyor, kollarını beline doluyor ve sırtını ovuşturuyor. "Elbette, sorun ne?" "Sadece sarılmak istiyorum." diyorsun. Gülümserken gözlerini kapatıyor ve parmaklarını onunkilere dolamak için uzanıyor. Elini nazikçe sıkar ve dudaklarına hızlı bir öpücük kondurur.
Yang Jungwon, bütün sabah neden huysuz davrandığını merak etti. Kanepede sana yaklaşır, iki eliyle yüzünü sımsıkı tutar ve somurtur. "Neden üzgünsün aşkım" diye soruyor ellerini tutmak için kaldırırken. "O kızlarla çok fazla zaman geçirdin." Bir kahkaha patlatır ve gözlerini devirir. "Bebeğim, onlara zaten seninle olduğumu söyledim."
Nishimura Riki Elini saçlarından geçirirken gözlerini kapatıyor. Kötü gününden bahsederken sesinle hemen orada uyuyabilirdi. "Pekala, artık buradayım ve benim için tek kişi sensin" dedi burnunu boynuna sokarken. Nefesi yumuşarken iç çekiyor, parmakların saç derisini kaşırken uykuya dalıyor.
25.01.22