Aşırı sevgi dolusun
HEESEUNG ー 이희승.
Başlangıçta, yüzü kızaran bir karmaşaya dönüşecekti - ne yapacağını bilemeyecekti çünkü tüm görebildiği, kalbinin şiddetli atışları. Bir sürü yüz buruşturma, garip kıkırdamalar ve kendilerini nereye koyacaklarını bilemeyen kıpır kıpır eller. Ona yaslandığında kendi içine kıvrılır. Ona sarıldığında omuzlarına garip bir şekilde vurur. Ona öpücükler yağdırırken yüzünde büyüyen gülümsemeyi küçültmek için parmaklarını yanaklarına bastırır. Bununla birlikte, ilişkiniz ilerledikçe, sonunda buna alışacaktır. Kırmızı yanaklardan ve utangaç dokunuşlardan, boynundaki öpücüklere ve ne kadar gıdıklandığına kahkahalar attığında kıkırdamaya kadar gider; kollarını boynuna dolayarak sana bakarken dirseklerine yaslanmış; uykulu uykulu bir kolunu beline dolamak ve sen onun üstüne uzanırken saçını parmaklarının etrafında döndürür; yanındaki boş alana yerleşme fırsatı bulamadan seni kucağına çekerek; dudaklarını öptükten sonra seni geri çeker; ondan sarılmak istediğinde seni ileri geri sallar; geceleri uykunda ona uzandığını hissettiğinde seni tutmaktan asla vazgeçemez; ve bir kabus sırasında kaşların çatılırken ve ellerin gömleğini sıkarken sana ninniler söyler.
JAY ー 박종성.
Sana zar zor tahammül ediyor ama mümkün olan en yumuşak şekilde. Kollarını etrafına sarıp yüzüne bir çocuk gibi baktığında sana bıkkınlıkla bakardı, ama içten içe onu sevdiğini biliyordun - dudağının köşesindeki küçük tuhaflık onu ele verdi. Şirince 'oh, bana aşıksın' diye kıkırdadığında alay eder ama başka tarafa baktığında en büyük gülümsemeyi verir. Ne zaman kolunu tutsan ya da kendini onun kucağına koysan sevimli bir "Ne?" ya da "Mmm?" ile yanıt veriyor. Bir kitap okumakla ya da iş ya da okul için bir şeyler bitirmekle meşgulken bile, üstüne düştüğünde saçını okşar. Göğsüne karşı tatlı tatlı mırıldandığını hissettiğinde, tenine düşüncesizce şekiller çizer ve sessizce mırıldanır. Bitirdiğinde seni kendine çeker ve senin neşeyle ciyakladığını duyduğunda tutuşunu sıkılaştırır, dudaklarında en memnun ve dişlek sırıtış belirir. İstemeden sevgini reddettiğinde ve somurttuğunu fark ettiğinde kocaman gözlerle sana bakar. Seni yakalar ve güler. En sevdiğin yemeği yapmak için bir önlük çıkarmadan önce seni mutfak tezgahının üstüne koyarken burnuna bir öpücük konduruyor. Arkadan sarıldığını hissettiğinde gülümsememek için dudağını ısırır ve kıkırdayarak ensesine tatlı bir öpücük kondur.
JAKE ー 심재윤.
Her şeyi açık kollarla karşılar. Kollarını ardına kadar açmış, ona vermek için koştuğun sarılmayı almaya hazır. Siz ikiniz tökezleyip kıkırdarken ve şakağını öperken içgüdüsel olarak başını koruyorsun. Küçük bir gülümseme ve çatık kaş ile ellerini beline koyduğunu hissettiğinde yüzünü kavrar. Bir sürü öpücük, ister arkadan omuzlarına sardığında ellerine öpücükler, ister yorucu bir günün ardından kucağına oturduğunda omzuna öpücükler olsun, isterse ellerini ellerinde tutarken alnınıza öpücükler olsun. Ona parlak gözlerle yaklaş, ya da iş yerinde onu elinde tuttuğun en sevdiği paket yiyeceklerle şaşırttığın günlerde burnuna öpücükler kondur ya da kollarını geniş ve yumuşak bir şekilde açarak evden çıkmasını engellediğinde dudaklarından öp. Sana veda etmeyi unuttuğu için kaşlarını çattı. Artık ona karşı bastırdığın kollarının ağırlığını bile anlamıyor çünkü o an ev gibi geliyordu. Buna alışmıştı ve çoğu zaman bilinçsizce sana daha da yakınlaştı. Hasta olduğun zaman seni bacaklarının arasına yerleştirir, sırtını göğsüne yaslar çünkü o zaman en yapışkan ve karşılıklı şefkate ihtiyacın olur - bu süreçte onu hasta etse bile.