Onlardan saklanıyorsun
Heeseung
Sinirlendiğini gördüğün an, hemen kaçtın ve saklandın. İçini çekti, telefonunun kameralarını kontrol etti ve çabucak seni buldu, oyunlarını oynayarak zaman kaybetme zahmetine girmedi.
"Kötü seçim, Y/n."
Jay
Kızacağını bilerek yanlışlıkla onun en sevdiği vazoyu kırdın ve saklandın. Ve saklandığını keşfettikten sonra daha da fazlasını yaptı. Bu onu maksimum rahatsız etti.
"Çıksan iyi olur. Saklanmaya devam edip beni seni bulmaya zorlarsan daha da kötü olacak."
Jake
Sana itaat etmediğin için bağırdığında kaçtın ve saklandın. Hemen pişman oldu ve kendine tokat attı. Seni korkutmaktan nefret ediyordu ve şimdi seni saklandığın noktaya kadar korkuttu. Seni bulması gerekiyordu.
"Bebeğim, çok üzgünüm! Şimdi sorun yok, çıkabilirsin! Seni affediyorum, lütfen dışarı çık."
Sunghoon
Sana bağırdı ve sen ondan saklandın. Bu kadar korktuğun için biraz kötü hissetti ama bu son derece sinir bozucuydu. Bir aptal gibi seni aramak üzere değildi.
"Dışarı gel. Beş saniyen var, Y/n. Bana ikimizin de pişman olacağı bir şey yaptırma"
Sunoo
Aşırı sahiplenici olmaya başladı ve bu seni korkuttu, sen de kaçtın. Şok oldu ama aynı zamanda incindi, sizi korkutmak istemedi. Özür dilemek ve sana sarılmak için çabucak seni bulmaya çalıştı.
"Üzgünüm! Söz veriyorum, bunu bir daha yapmayacağım, lütfen dışarı çık!"
Jungwon
Bir cezadan kaçtın ve titreyerek dolaba saklandın. Jungwon sinirlenmenin ötesinde gözlerini devirdi. Seninle aptalca oyunlar oynayacak havasında değildi. Böyle şeyler denediğin için daha da fazla acı çekmeni sağlayacak.
"Sadece kendin için daha da kötüleştiriyorsun, Y/N. Dışarı çıkman için sana üç saniye veriyorum. Bir.."
Ni-Ki
Bunu çok can sıkıcı buluyordu. İşe yaramaz olduğunu ve nasıl olsa seni bulacağını bildiğin bir cezadan kaçtın. Oyun oynayarak zamanını boşa harcamamaya karar vererek çok sinirlenecek.
"Sanırım o zaman babanı ziyaret edeceğim. Senin cezanı ödeyecek."
Tuhaf varlıklar
Date: 10.09.21