Seni ağlatırlarsa
Heeseung
Hee için seni ağlarken görmekten daha kötü ne olabilir? Gözyaşlarının sebebi olmak. Heeseung'un gözleri, gözlerinin sulandığını gördüğünde genişler, vücudu anında korkuyla dolar, seni çabucak kucaklardı. "Üzgünüm, yanılmışım. Gerçekten üzgünüm." Bolca konuşur, sırtınıza küçük daireler çizerdi. Sadece burnunun sesi kalbini ezerdi
Jay
Jay'in seni gerçekten ağlattığını anlaması birkaç dakikasını alacaktı. Gözlerinden bir kaç damla akınca, ellerini avucunun içine alırdı. "Bebeğim, üzgünüm. Sana çok sert davrandım. Gerçekten üzgünüm." Bu noktada dudaklarından hangi kelimelerin döküldüğünü bile bilmiyordu, sadece umutsuzca bağışlanmak istiyordu. Sakinleşmene yardımcı olacağını umarak avucunun üzerine daireler çizerdi.
Jake
Jake'in sinirli ifadesi, senden bir burun çekme duyunca anında yumuşardı. Sana yaklaşıp gözyaşlarını görünce ellerini çabucak yanaklarına koyardı. "Ağlıyor musun? Gerçekten üzgünüm. Bunu telafi edeceğim, tatlım." Kısa bir süre önce seninle yaptığı tartışmanın baştan beri saçma olduğunu anlar ve içten içe bundan çok pişman olur. Gözyaşlarını başparmağıyla siler, yüzünü suçlu bir ifade boyardı.
Sunghoon
Sunghoon bir an için suskun kaldı, şu anki pozisyonunda hareketsizdi. Sana bir kez daha baksa, seni böyle ağlatan kişinin kendisi olduğunu anlar. Seni sımsıkı kucaklar, başının tepesine birkaç öpücük kondurur. "Şunu söylememeliydim. Gerçekten üzgünüm aşkım. Telefi edeceğim. Gerçekten yapacağım." Kollarını beceriksizce sana dolarken kulağına birkaç özür fısıldıyor.
Sunoo
Sunoo da ağlamak isterdi. O ağzına böyle şeyler söylemesine izin verdiği için kendine lanet ederdi. Amacını olgun bir şekilde söylemediği için kendine lanet ederdi. Saçını kulağının arkasına sıkıştırır ve gözyaşlarını silmeden önce biraz tereddüt ederdi. Hatalı olduğunu biliyor ve düzeltmeye hazır. "Prenses, özür dilerim. Gerçekten çok özür dilerim. O sözleri kastetmedim. Özür dilerim." Ağlar ve yüz ifadenizin yumuşadığını görür. Birkaç dakikalık sessizliğin ardından yanaklarına hızlı bir öpücük kondurdu.
Jungwon
Jungwon yüzünü ellerinin arasına alır ve gözyaşlarını silmek için iki baş parmağını kullanırdı. Baştan sona sessiz kalır, ne diyeceğini bilemez, zihni size daha önce söylediği her şeyi tekrarlarken suçluluk vücudunu doldurmaya başlayacaktı. "Üzgünüm." Sana sımsıkı sarılırken söyleyebildiği tüm sözler bunlardı.
Ni-ki
Ni-ki'nin ilk ifadesi bocalayacaktı. Hemen sana koşar ve bakar. "Üzgünüm aşkım. Gerçekten öyle demek istemedim." Ni-ki mırıldanarak seni göğsüne yaklaştırır. "Özür dilerim bebeğim." Suçluluk içinde debelenirken iç geçirerek bol bol konuşmaya devam edecekti. İyi olup olmadığını görmek için seni kontrol etmeye çalışır ve bir mendil alarak gözyaşlarını nazikçe siler.
Böyle kısa göründüğüne bakmayın çevirirken canım çıktı
Yarından itibaren 15 tane sınavım var 🥺 Öldürün daha iyi