Tartıştığınız küçük şeyler
HEESEUNG 。・:*˚:✧。 !
Biriniz geç geldiğinde veya bir olayı unuttuğunda.
İkiniz de randevulara geç kalmaktan ciddi olarak rahatsız değilsiniz, ancak genellikle ikinizin de tartışacağı konu olabilir. Zamanlanmış buluşmaları ve randevuları kaçırmak, unutmak veya son anda iptal etmek, diğerini canını sıkabilir ve moralini bozabilir. Yıldönümlerinizi, tatillerinizi veya önemli kutlamalarınızı unutmak ve kaçırmak, haftalarca süren kavgalara yol açar.
Ona yeterince ilgi göstermediğinde.
Heeseung'un dikkat çekmek istediği durumlarda, senden istiyor. Bununla birlikte, yakalayabileceğini varsayarak sözlü olarak kabul etmeyecektir. Sen yapmadığında somurturdu, buna üzülür ve itirazlarda bulunurdu. Onu sevgiyle kızdırmaktan başka bir şey yapamazsın, bu da sonunda çekişmeye dönüşür çünkü Heeseung senin önünde yumuşak görünmeyi reddeder.
JAY 。・:*˚:✧。 !
Senin için bir filmi/kitap/diziyi berbat ettiğinde.
Çoğu zaman bunu sizin için bozmak istemez - farkında olmadan istemeden ağzından uçar. Diğer zamanlarda, sırf senin sinirlendiğini görmek için arsızca yapardı. Parlamayı eklemek için, Jay biraz eğlenceli yorum ve sert cevap vermeye bile cesaret edebilirdi. Sinirlendiğinde ve kırıldığında çok sevimli olduğunu düşünüyor.
Sosyal medyanda rastgele erkekler gördüğünde
Jay, haber akışına yorum yapan veya görünen rastgele erkekler gördüğünde dediği şeyi kontrol edemez. İnce bir "Kim o?", bir şekilde otuz dakikalık bir sonsuz soru sorgusuna yol açacaktı ve onun hakkında ne hakkında konuşuyorsa gevezelik etmesine neden olacaktı. Ona nefes almasını söylemek sadece çekişmeyle sonuçlanacaktı.
JAKE 。・:*˚:✧。 !
Onu arkadaşlarınla birlikte davet etmediğinde.
Jake, erkek arkadaş olduğunu iddia etmekten başka, kendini senin de en iyi arkadaşın olarak görüyor. Seninle ve seni kendisi kadar seven herkesle iyi geçinmeye, arkadaşlarınla arkadaş olmaya, ilgi alanlarını ve güncel takıntılarını yakalamaya çalışır. Onu grubuna dahil etmediğinde ya da arkadaşlarının bildiği şeyleri ona söylemediğinde tekmelenen bir köpek yavrusu gibi yaralanırdı. Senin kızların gecesine de katılmak istiyor, ne pahasına olursa olsun onu koru.