═ ∘♡༉∘ ═
Gece geç oldu, henüz uykun gelmemiş ve kendini tavana bakarken bulmuştun, sırtın dümdüz yatağına doğruydu.
Jungwon'u bir süredir görmüyorsun, ikinizin buluşmaması için bir sebep yoktu, bu yüzden ona mesaj atmanın en iyi zamanının bu olduğunu düşündün.
Kafanda bir fikir belirdi, bu saatte hala uyanık olmasını umdun. Hızlıca telefonunu kaptın ve kişisine tıkladın.
Wonie!
Sana çikolata almamı mı isteyeceksin? </3
Tanrım, sadece ismini yazdım 🧍♀️
Şakaydı ;)Her neyse, ne söylemek istiyordun?
Şey
Bence gerçekten çok güzelsin. Bu dünya dışındaki başka bir güzellik gibi, anladın mı?
Ben-
Benim sevimli Wonie'm 🥺
Geliyorum
Eh?! Saat 21 ve anan seni gebertebilir
Gizlice kaçabilirim, bu senin suçun
Çikolata? 👉👈
İyi, sadece senin için ❤
Ne kadar hızlı cevap verdiğine şaşırdın, ona güzel dediğin zaman verdiği tepkiye de sırıttı.
Çünkü gerçekten öyleydi ve bunu bilmeyi hak ediyordu.
20 dakika bile geçmedi ve pencerende 3 vuruş duydun, o olduğunu zaten biliyordun.
Hızla yataktan kalkıp pencerene yürüdün, gülümseyerek erkek arkadaşını en sevdiğin tatlının olduğu kese kağıdıyla görünce biraz nefesin kesilmişti ama yine de sana gülümseyecek enerjisi vardı.
"Bunu mu demek istedin?"
"Hm?"
"Güzel olduğumu söylediğinde ciddi miydin?"
Dudaklarından bir kıkırdama çıktı, kese kağıdını ondan aldın ve Jungwon'un alnına hızlı bir öpücük kondurdun, "Tabii ki ciddiydim, aptal. Yoksa bunu söylemezdim."
Jungwon buna sırıttı, yere bakarken gamzeleri iki yanağında da ortaya çıktı, yorumun karşısında utangaçlaştı.
"Peki içeri girecek misin yoksa...?"
Erkek arkadaşın bir eliyle saçını geriye itti, nefesin bir anlığına takıldı, kesinlikle çok etkileyici görünüyordu. "Önce sarılacağımızı söyle."
"Bunu yaptığımızı zaten biliyorsun, hadi."
Ve sen burada, yatağında, dondurmanı yerken sana sarılan Jungwon'un bacaklarının arasına oturdun. İkiniz arasında gülüşmeler ve kıkırdamalar paylaşıldı, onu kızdırmaya devam ettin.
"Oh! Sus sana ne kadar güzel olduğunu düşündüğümü göstermeden önce."
═ ∘♡༉∘ ═
05.04.22
Son bir bölümm kaldıı
Şu mesajlaşma bölümü kaç güncelleme yapıp can çekiştiğimi bilemezsiniz 🥺🥺
05.08