Çoktan aza sabah seksi seven üyeler
⑅Sabah⑅
Heeseung ⑅ Uyanır uyanmaz hazır. Sabah nefesi, darmadağınık yatak başı ya da başka bir şey umurunda değil. En çok sabahları azgın olduğunu söyledi. Bazı günler ikiniz de uyanana kadar beklersiniz çünkü onun şimdikinden on kat daha kaba olacağını bilirsin.
Jake ⑅ Kesinlikle içinde. Sen ondan önce uyanırdın ve ona küçük öpücükler, dokunuşlar verirdin. Onu uyandırırdı ve seni her zamankinden daha çok isterdi. İsteyen sen değilsen Jake muhtemelen sabah seks yapacak tipte biri değildir.
Sunghoon ⑅ Onunla dalga geçebilir ve istediğin kadar öpebilirsin ama Sunghoon sabah nefesi konusunda CİDDİ. Uyandığında hemen kötü nefesini koklamanı istemiyor ve hala uykuluyken A-oyununda olmadığını söylüyor. Yeterince yalvardıysan, eminim ederdi, ama onun nefesini koklamaman ya da yatak başını görmemen için onu tersten sürmeni isterdi.
Jay ⑅ Jay, seninle uzun bir günün ardından, vücudun ve gülüşünle alay edildiği gece yapmayı tercih ederdi. Zaten sabahları huysuz, bu yüzden başka bir zamanda seninle yatmayı tercih eder. Ona istediğin kadar yalvarabilirsin, ama büyük ihtimalle tamamen uyandığında ve kötü bir ruh hali içinde olmadığında sana zevk vermeyi kabul edecektir.
⑅Başka herhangi bir zamanda ⑅
....
29.01.22