Ona güzel demen
═ ∘♡༉∘ ═
"Seni buraya itiraf etmek için getirdiğimi hatırlıyorum... gergindim ve sen sadece bana bakıyordun, tanrım."
Jay'e kıkırdadın, o gün hala dün gibi aklının bir köşesindeydi. Nasıl unutabilirsin? bu gerçekten de bugüne kadar büyümeye devam eden bir ilişkinin çiçek açmasıydı.
Önünüzdeki okyanusun güzel manzarası, senin ve erkek arkadaşının yaydığı sevgi dolu enerjiyle eşleşiyordu. Aranızda o kadar çok aşk vardı ki, büyük su dalgaları bile güçlü bağınızı kutladı.
Jay'e doğru yürürken kumda batarken, onun elini tuttun ve bu hareketin karşısında diğerinin gözlerinin fal taşı gibi açılmasına, ani temasla aklının karışmasına neden oldu. "N-ne yapıyorsun?"
"Elini tutuyorum, ne düşünüyorsun?" dudakların muzip bir sırıtışla kıvrıldı, gözleri önündeki çekici manzaraya kilitlendi. "Tüm sınıftaki en tatlı adam olduğunu düşündüğümü herkese itiraf ettiğimde aynı şekilde hissetmediğimi düşündüğüne inanamıyorum."
Jay buna güldü, boştaki eliyle boynunu ovuşturdu, "Peki ben sadece reddedilmekten korktum, tamam mı? Bunun sadece bir şaka olduğunu düşündüm, bunu söylediğin süre boyunca gülüyordun!"
"Arkadaşlarım benimle çok alay ediyorlardı! Bu zaten onu ele verdi, o noktada zaten bileceğine ikna olmuştum." "Ama sanırım yanılmışım, gerçekten körsün" diye düşündün.
Daha sonra ne olduğunu anlayamayan Jay çömeldi ve kendi ellerinden büyük miktarda suyu üzerine sıçrattı, sadece onun kahkahaları ve senin çığlıkların duyulabilirdi.
"Seni pislik! Buraya geri gel!" O gülmeye devam ederken peşinden koştun, nefes almak için koşmayı bıraktığında, hâlâ suda koşmakta olan Jay'e bakarken o senin elinden çok uzaktaydı, şeytani taktiklerinden uzaklaşmaya kararlı.
Sana dönüp baktığında, çok fazla karizma yayan ve seni eriten gülümsemesini gösterdiğinde kalbinin attığını hissettin. Onun hakkında çok sevdiğiniz özelliklerden biriydi.
Güneşin arkasından batması hissettiklerine pek yardımcı olmadı, o kadar şaşırdın ki, yukarıdaki tanrılar tarafından yapılmış bir portreye baktığını sandın.
"NEDEN ÇOK GÜZELSİN?!" birden bağırdın, ne kadar yüksek olduğunu anladığında şok içinde nefes nefese kaldın ve aniliğinden utanarak ağzını kapatmaya başladın.
Ama erkek arkadaşın her şeyi duydu.
Uzak mesafeye rağmen gözlerini seninkilere derinden bakarken, gülümsemesinin büyüyüp bir sırıtışa dönüşmesini ve seni biraz ya da çokça öldürmesini, ağzından duyabileceğin kadar yüksek sesle çıkan kelimeleri yakaladın.
"Ah biliyorum, ama ikimiz de en güzelinin kim olduğunu biliyoruz sevgilim." sana göz kırptı.
Evet, ondan sonra kesinlikle öldün.
☺ ∘♡༉∘
19.03.22