Sarılmalar❣︎
Lee Heeseung.
Heeseung'un sarılmaları, soğuk bir günde bir fincan sıcak çikolatadan yayılan sıcaklık gibi rahatlatıcıdır. Onun kollarında, bir huzur duygusu bulabilirsin.
İçinden geçenleri anlaması için hiçbir söze gerek yok. Seni kucağında güvenli bir şekilde tutarken göğsüne sindin. Onun kalbinin atışını şakağında hissettin, rahatlıkla teselli bulabileceğin rahatlatıcı bir tempo.
Park Jay.
Jay'in kollarında bir güvenlik duygusu buluyorsun. Sarılmaları sıcak ve sıkı, seni dünyadaki tüm zararlı şeylerden korumak istiyor.
İşten sonra ikiniz için de zor bir gündü. Jay eve en son dönen oldu ve seni mutfakta buldu. Hemen kollarını senin vücuduna doladı, seni ne kadar özlediğini tenine fısıldamadan önce başını boyun girintisine gömdü, seni yumuşak bir şekilde öptü.
Sim Jake.
Jake'in sana olan sevgisini gösterme yollarından biri de sarılmalarıdır. Seni kollarında tutmayı ve sen dudaklarını öpene kadar orada kalmayı seviyor. Burnunu omzunuza yaslarken, bütün gün özlediği kokunu içinize çekerken, kollarının gövdesine veya boynuna dolanması hissini seviyor.
Jake ile geçirdiğiniz film gecenizde yemek yemek için buzdolabına göz atarken, o arkandan yürüdü ve ellerini beline doladı, çenesini boynuna kıstırdı ve ardından çenene birkaç hafif öpücük bıraktı. Kollarında döndün, kendininkini onun boynuna sardın ve hiçbir uyarıda bulunmadan eğilip dudakların onunkileri kavradı.
Park Sunghoon.
Sunghoon'dan gelen sarılmalar koruyucu ve sahiplenicidir, seni diğer erkeklerin bakışlarından korumak ister, onlara onun ve onun tek kişisi olduğunu gösterir. Sana onun gibi, sevgi ve hayranlıkla bakabilen tek erkek olmak istiyor.
Birkaç hafta iş için seyahat ettikten sonra Sunghoon ile tekrar bir araya geldiğinde, ona koştun, kucağına atladın. Bacakların onun beline dolanmış, birbirinizi sımsıkı tutarak, bir süre orada kaldınız, sonsuz gibi gelen bir zamanda ilk defa onun kollarında olmanın tadını çıkardın.
Kim Sunoo.
Sunoo sana sarılmayı seviyor, ama daha da çok sevdiği şey, senin sarılmaları başlatman. Kollarında olmak ve kokunu içine çekmek, başını onun boynuna gömmek, yumuşak solukların boynuna doğru yayılıyor; bunlar onun en çok taptığı anlardan bazıları.
Antrenmanda geçen uzun bir günün ardından, sen onu yumuşak bir gülümsemeyle karşılarken Sunoo sana doğru yürüdü, o senin kucaklamana girerken kolların açıktı. Başının yanına uzun bir öpücük kondurdu ve sen onun dokunuşu altında eridin.
Yang Jungwon.
Jungwon'dan sarılmalar daha rahat, en iyi arkadaştan sıcak bir kucaklama gibi. Bazen küçük bir yan kucaklama ile seni selamlıyor, ama eğer gerçekten şanslıysan, o zaman sana o fırsatı geri verecektir.
Jungwon sana gizlice yaklaştı ve küçük bir "Merhaba" bırakmadan önce kollarını arkadan vücuduna doladı. Seni orada uzun bir dakika öyle tuttu, yeniden seninle olmanın anın tadını çıkardı.
Nishimura Riki.
Riki'nin sarılmaları özeldir, tüm vücudun onun kollarında, dünyadan korunur. Çok nadir oldukları için sarılmaları çok değerli. Bununla birlikte, ondan aldığın en yaygın sarılma şekli, uyuyamadığı zamandır.
Riki seninle birlikte yatağa girdi ve seni kendine yakın tuttu, kollarını ve bacaklarını zahmetsizce sana sardı. Sen kucağındayken neredeyse anında uykuya dalabilse de, bu senin için o kadar kolay değildi ve ertesi sabah neredeyse tüm vücudunun ağrısıyla uyandın ama bu Riki'nin ölmesi anlamına geliyorsa her şeyi yapmaya hazırdın. Mutluydunuz.
13.03.22
Spotify'dan çalma listesi oluşturdum, biraz hüzünlü. İsteyen var mı?
Sıkıldınız mı dediğim için bıçak çekenler olmuş, uzatayım madem 🙃