İlk defa 'Seni seviyorum' diyorsun
Heeseung
Heeseung'un yatağına oturup, yüzünde yumuşak bir gülümsemeyle piyano çalmasını ve yazdığı şarkıyı düzenlemesini izliyorsun. Başını eline yasladın, daha rahat edince dirseğini dizine dayadın, o şimdiye kadar sahip olduğu her şeyi çalarken yatıştırıcı piyano akorlarında yavaşça ve uykulu gözlerle göz kırpın.
"Ne düşünüyorsun?" Sana bakmak için dönerken, uykulu halini gördü yüzünde bir gülümsemeyle soruyor. "Uyuyamadıysan, geri bildirim almak isterim"
"Uyanığım, seni adi," diye somurttun, gözlerini kısarak ona. "Gerçekten çok güzel. Onu sevdim ve şirketin de seveceğini düşünüyorum."
"Ah, Enhypen için değil. Bu solo bir şarkı ve seninle ilgili. Hayranlar bir ilişkim olduğunu fark etmesin diye olabildiğince göze çarpmayan biriyim."
Yanıyorsun, öyle bir sırıtıyorsun ki yanakların acıyor. "Bana bütün bir şarkı mı yazdın? Ya sen? Tanrım, sen delisin, seni çok seviyorum," diye heyecanla çığlık atıyorsun, ayağa kalkıp kendini onun kucağına atıyorsun, yüzünü heyecanlı, sevgi dolu öpücüklerle kollarını omuzlarına sarıyorsun.
"Beni seviyorsun?" Yumuşak bir şekilde sorar ve öpücüklerinin altında gülümsediğini hissedebilirsin. Duruyorsun ve uyluklarına yaslanıp hevesle başını sallıyorsun. "Ben de seni seviyorum", diye fısıldıyor, parmaklarını kolunda gezdirirken. "Senin için bir şarkı yazıyor olmamın bunu oldukça açık hale getirdiğini sanıyordum."
"Öyle," diye kıkırdadın, dudaklarını öpmeden önce tatlı tatlı ona baktın. "Geri söylemek istedim."
Jay
"Bu iyi görünüyor mu?" Jay'in tüm kıyafeti görmesini, sadece kalp gözleriyle karşılanmasını istiyorsun, poz veriyor ve dönüyorsun.