Hot things PARK SUNGHOON would do
Parmağını pantolonunun kemer düğmesine geçirir, ne zaman bir şey isterse bunu yapar. Sarılmak için, kıskandığı için seni kendinden uzaklaştırmak için, onunla bir iş yapman için, herhangi bir şey. Bunu ÖZELLİKLE bir öpücük istediğinde yapar. Seni belinden kendine doğru çeker ve seni öpmek için ellerini çenene doğru kaldırırdı.
Arkana gelir ve kollarını ovar, bunu sen otururken yapar. Eğilip ellerini iç içe geçirirken kulağına fısıldarken sıcak nefesini hissedebilirsin. Biraz da şaşkınlıkla zıplamana bayılıyor. Birbirine kenetlenmiş ellerinizi yüzüne getirecek ve veda etmeden önce elinin arkasını öpecek.
Odanın karşısından seninle göz teması kurduğunda ona baktığını bildiği için sırıtıyor. Ellerini ceplerine sokar ve göz temasını koruyarak sana doğru yürümeye başlar. O asla uzağa bakmaz, sen de bakmıyorsun. Ateşli olduğunu biliyor. Sana ulaştığında eli sana doğru bastırıyor ve sanki ilk kez tanışıyormuşsun gibi flört ediyor.
Bazen ihtiyacı olduğu için saçını çok geriye atıyor. Diğer zamanlarda sadece seni kızdırmak için yapar. Gözlerini kapatıp ellerini saçlarının arasından geçirirken yüzü yukarı doğru eğildi. Hoşlandığını biliyor. Yüzünü geri çevirir ve gözlerini sana açar, elini saçlarına götürür ve karıştırır.
25.01.22
Serinin son bölümüü; Nasıldı?