Seni ağlarken görmek
「Heeseung」
✿ Seni sakinleştirmek için elinden geleni yapar, hıçkırıkların ve gevşemekte zorluk çekmen durumunda sana nefes egzersizleri yaptırır. Sırtını hafifçe ovuşturur, seni taşıyabilmesi için ayağa kalkmanı işaret eder. Kollarında seninle yatağa girer, örtüleri açar ve ikinizi de yatırır.
✿ Uyuyana kadar sana yumuşak bir şekilde şarkı söylerken başını göğsüne koymana izin veren bir tiptir. Seni en hızlı sakinleştirdiğini bildiği için eli saçlarını tarardı. Belini yumuşak bir şekilde tutarak kendini uyurken bulur.
✿ Bir şeyin seni rahatsız ettiğini bilmek onu incitiyor ve muhtemelen ilk başta ağlamana sebep olan da bu ama her iki durumda da, durumu ortaya çıkarmak için daha rahat olana kadar bekleyecektir.
「Jay 」
✿ İlk başta ona şaka yaptığını düşünecekti ama öyle olmadığını anlayınca sana doğru koştu. Yatağında oturmuş, gözlerinden yaşlar süzülürken boşluğa bakıyordun. Senin sadece kötü düşüncelere sahip olduğunu biliyordu ve hepsi kafanda bunalmış hissediyordu.
✿ Tam olarak neler yaşadığını anlayamadığı için kendine kızdı. Seni neyin strese soktuğunu bilseydi, bu düşünceleri alıp kendi üzerine koyardı, böylece onlarla uğraşmana gerek kalmazdı ama tek yapabildiği seni teselli etmekti.
✿Sessizce sana doğru yürürken yanına oturdu ve sana yandan sarıldı. Senin için orada olduğunu ve seni dinlemeye istekli olduğunu sessizce bildirirken omzuna yaslanmana izin verirdi. Seni başka nasıl teselli edeceğini tam olarak bilemez, bu yüzden ilk başta biraz garip olacak ama ona açılmaya başladığınızda dikkat ediyor.
✿Senin için daha iyi bir şey yapabileceği bir yol veya herhangi bir çözüm olup olmadığını sorardı. Hiçbir şeyi tek başına yaşamanı istemiyor, bu yüzden ona daha fazla açılıncaya kadar biraz endişelenecek.
「Jake」
✿İlk içgüdüsü sana sımsıkı sarılmak, orada olduğunu haber vermektir. Onu tanıyor olsan, müziği açıp seni dans ettirir ya da rastgele şakalar söyleyip seni neşelendirmek için elinden geleni yapardı. Seni gülümsetmek için her şeyi yapmaya çalışırdı.
✿ Neye ağladığını unutman uzun sürmedi. Seni neşelendirmeye çalıştığında neredeyse anında gülümsedin. Seni bir süre endişelerinden uzaklaştırdı ama bir anda neden seni neşelendirmeye çalıştığını görünce tekrar somurttun.
✿ Bunu fark eder ve seni oturur, ağlama sebebini ona söylemek isteyip istemediğini sorardı. Oldukça açık bir kitap ilişkiniz olduğundan, ona endişelerini kolayca anlattın. Ona problemlerini göstermekten utanmadın.
✿Ağlamanın sebebini keşfettikten sonra sessizce anlayacak ve sen başka bir şey yapmak isteyene kadar bekleyecekti. Kendini iyi hissettiğinde seni mutfağa taşıdı ve sana biraz ramen yaparken tezgâha oturttu. Ramen temelde her şeyi tedavi eder.
「 Sunghoon 」
✿ Sana biraz boşluk bırakmanın ve ağlaman için yalnız kalmanın daha iyi olacağını bilerek sana yaklaşırken dikkatli olurdu ama senin hüzünlü çığlıklarına daha fazla dayanamayınca ağladığın odaya girmeye karar verdi.
✿Önüne diz çöküp çeneni kaldırır önündeki sahneye kaşlarını çatardı. Ayrıca seni böyle görmek onu da üzdü ve senin acını dindirmesinin bir yolu yoktu. Gözyaşlarını silerek, bunun hakkında konuşmak isteyip istemediğini sorardı. Bu sadece seni daha çok ağlatmıştı çünkü seni rahatsız eden şeyi ona nasıl söyleyeceğini bilmiyordun çünkü temelde seni kıran her şeydi.
✿Temizlendiğini hissettikten sonra, yatakta uyuyan Sunghoon'u görmek için dışarı çıktın. Böylece yatağa emekledin ve hemen Sunghoon'un sıcaklığına kapıldın. Ona söylemek için acele etmemen gerektiğini bilmeni istedi. Uzun sürmedi ama ona söylediğinde, ne olursa olsun her şeyin yakında yerli yerine oturacağını memnuniyetle söyledi.
「Sunoo」
✿ Seni ilk ağlarken gördüğünde, seni ağlatan her şeye kızdı. Sanki kendini yakmana neden olan ve bir hafta boyunca iz bırakan soba olabilir. Seni ağlatmasına dayanamadığı için yeni bir soba almayı önerirdi.
✿ Ama dürüst olursak, kesinlikle seninle incinmiş gibi bir anlamda seninle ağlardı. Siz ikiniz temelde ruh ikizisiniz -- bu da çoğu zaman duygularınızı paylaştığınız anlamına gelir -- bu yüzden o seninle incinir. Seni neyin incittiğini bilerek, zorlukların üstesinden gelmene yardım etmek için elinden geleni yapardı.
✿ Seni mutlu edeceğini bildiği tek şey sarılmaktı. Böylece seni yatağa götürür ve sen çocuklar rastgele çizgi film izlerken küçük kaşık olmana izin verirdi. Sana bir şey olacağından endişe ettiği için seni yalnız bırakmak istemiyor.
✿ Rastgele sana sarılır ve seni sevdiğini söylerdi ve ne yaşarsan yaşa, bu yolda sana yardım ederdi.
「Jungwon」
✿ Temelde en iyi arkadaş gibi davranıyor, bir şekilde hala erkek arkadaş rolünü oynuyor. Sunoo ile aynı, siz ikiniz neredeyse ruh ikizisiniz bu yüzden ne zaman ağlayacak gibi göründüğünü bilir. Yani sana gelip sadece elini tutacaktı, bu sevecen gelmeyebilir ama rahatlatıcı.
✿Neden ağladığını ona açmak kolay. Dinlediğinden emin oldu ve şu anda içinden geçenlerle nasıl başa çıkılacağı konusunda sana dikkatlice tavsiyelerde bulundu. Bu, seni bunaltmadan önce uzun süre üzerinde durmaman gerektiğini bildiren türden bir tavsiyeydi.
✿ Yanında birine ihtiyacın olduğunu hissettiği için seni kollamak istedi ama yük olacak derecede değil. :Sevgisi aynı kalacaktı, çünkü onun tarafından bir bebek gibi davranıldığını hissetmekten korkuyordu.
✿ Acıktığını bilse ama o gün yemek yemese, sen uyurken gizlice dışarı çıkar ve senin için eve getirirdi. Restoranın kilometrelerce uzakta olması önemli değildi, gülümsemeni tekrar görmek için her şeyi bırakırdı.
「 Niki 」
✿ Ne zaman ağlayacağını kolayca anlayabilir ve sana sımsıkı sarılır. Kafandan neler geçtiğini bilmiyor olabilir ama seni teselli etmek istiyor. Sakin bir insan olmasına rağmen çok gözlemcidir. Yüz ifadenden ve nasıl göründüğünden düşüncelerinle savaşıyormuşsunuz gibi anlayabilir.
✿Sevgi verirdi ama çok fazla değil. Sınırlarını ve yalnız kalmak istediğini biliyor - ama aynı zamanda rahat. Sen onun ilk y/n'si olduğun için, ilk başta biraz garip ve kafası karışmış. Ama yine de sakinleşmene yardım etmeye çalışacaktı.
✿Sana biraz boşluk bıraktıktan sonra yanına gelir ve arkadan yumuşak bir şekilde sarılır ve çenesini omzunuza koyardı. Yüksek sesle bir sevgi türü değil, konuşmak zorunda kalmadan rahat hissettiğin türden. Bunu biliyor çünkü bu, birbiriniz için orada olduğunuzun işaretiydi.
✿ Onunla konuşman için seni aceleye getirmez, canın gelene kadar beklemeni tercih eder. Ama o zamana kadar en sevdiğin yiyecekleri alır ve sırf seni mutlu etmek için ona seni hatırlatan rastgele şeyler alırdı.
27.11.21