Yakınlık eylemleri
Heeseung: : Omuz ovuşturma, bir noktada birbirinizi rahatlatmanın kendi yolunuz haline gelir, bu küçük ama değerli hareket sana kelebekler getirir, rahat hissettirir ve Heesung'un da aynı şeyi hissettirdiği oldukça açık. Baktığında endişeli gözlerinin eridiğini, uykusuz geçen sayısız geceden sonra uyuyabilecekmiş gibi görebilirsin.
Jay: : Biliyor ama yine de kravatını ona göre ayarlıyor, sadece boynun çıplakken kolyeni bağlamayı sevdiğini ve onun için yumuşak öpücükler bıraktığın ve burnunu kulağına sürtmen.
Jake: : Sessizlikte huzur bulan, yatıştırıcı ve yumuşak zamanlar seninle kitap okumayı seviyor, seninle kanepede oturup uyluklarını ovuşturup en sevdiği kitapları okurken her şey çok yavaş görünüyor ya da geceleri gizlice dışarı çıkıp pencereni iki kez çalıyor ve bu senin için gelmiş demek, senin evinden yağmurlu gecelerde birlikte yavaş dans ederek, her şeyi unutarak birbirinizin gözlerine kitlenmek. .
Sunghoon : : Saçlarını yıkamanı seviyor, dürüst olmak gerekirse bu senin için bir onur, ipeksi saçları kadifeden yumuşak perçemler, parmaklarının saçlarını geçirme hissini seviyor, başını hafifçe kaşıman ve gözüne şampuan kaçırmamaya özen göstermen. Bazen uyuyakalır ve onu yatağa sürüklemek zorunda kalırsın ve elleriyle oynadığında da seviyor, boi sadece erirdi.
Sunoo : : Tatlı/içecek paylaşmak, naneli çikolatalı dondurma yemeni sağlar :) Beğensen de beğenmesen de. Seni fazla besler, sen yemek yemişsin umrunda değil o yerse sen de yemek zorundasın. Naneli çikolata yerken yaptığın yüze gülüyor.
Jungwon : : Birbirinin kıyafetini giyinmek . İçinde boğulmak isteyeceğin bir sürü büyük boy kapüşonlu sweatshirt ve tişörtler var, alışveriş yaparken doğal olarak bol ve rahat kıyafetlerden etkileniyor, senin için de büyük bedenleri seçiyor, böylece senin kıyafetlerini de çalabiliyor. Kıyafetlerinin olmadığını gördüğünde tepki vermez ama seni içinde görmekten çok hoşlanır.
Niki : : Niki kucağınızda uykuya dalmayı sever, ancak nasıl kramp tutabileceğini düşünmekten suçluluk duysa da ve bu çok rahatsız edici bir pozisyondur ancak huzurlu bir uykuya dalmak veya oyun oynamak onun için bir lüks çünkü o her zamanki gibi yorucu gün. Ellerin saçlarında dolaşınca sever.
25.01.22
Bu arada biasınız kim? Sormayı unutmuşum