İsimi ile çağırmak
Heeseung
Bir şeyler duyup duymadığını bilmiyor
'Y/n,,, az önce bana Lee Heeseung mu dedin?😟' JSJSJ o emojinin tam temsili.
Yanlış bir şey yapıp yapmadığını sorar, kelimenin tam anlamıyla?? Neden bana tam adımla seslendi??
Niki'nin kaydetme ismi flasback yaşıyor (eğer bilmiyorsan, niki eski bir röportajda yeni bir telefon aldığını söyledi ve Heeseung'un irtibat kişisini Lee Heeseung olarak koymuş.)
Jay
Ona Park Jongseong dedin ve kelimenin tam anlamıyla 😐😑😐
'Bir daha söyle y/n! sana meydan okuyorum!'
Tehdidine gülersin ve 'Belki de şu kapitalist destekçi köpeklerden daha betersin🙄💔' derdi.
Seni gerçekten ciddiye almıyor çünkü haydi, Jay üyelerinden günlük olarak yeterince şey alıyor, artık umursamıyor.
Jake
"Yanlış bir şey mi yaptım ?? :(" insan tipi.
Seni üzmekten korktuğu için en sevdiğin yiyecekleri yapmak için elinden geleni yapacak.
Oturduğun yerden en sevdiğin yemeğin kokusunu aldın ve Jake'in yemek yaptığını görmek için mutfağa gittin.
'Jake ne yapıyorsun?' diye soruyorsun.
'Oh, TANRIYA ŞÜKÜRLER OLSUN, BANA JAEYUN DEMİYORSUN!' elini dramatik bir şekilde göğsüne koydu, 'Bana kızdığını falan sanıyordum y/n.'
Gülüyorsun ve bunu ondan bir tepki almak için söylediğini söyledin.
O <:( y/n bunu bir daha yapma!!
Sunghoon
Genelde Sunghoon ya da Hoonie falan derdin.
Yani ona Sunghoon dediğinizde beyni henüz bunu tam olarak kavrayamadı.
Birkaç dakika sessizce oturur.
Kanepede oturan ya da uzaklara bakan, Sunghoon'un videosuna benziyor.
'Sunghoon iyi misin?' derdin çünkü bu orospu çocuğu gözünü kırpmıyormuş gibi görünüyordu.
Şaşkınlığından kurtulur ve 'Uh evet, B-ben iyiyim' derdi.
Sunoo
Ona Kim Sunoo demen umurunda değil çünkü ona Kim Sunoo derdin </3
Niki, vlive sırasında o sırada ona diyor zaten, bu yüzden bundan fazla rahatsız olmaz.
Kendini küçük hissediyorsa, küçük olacaktır.
Yüksek sesle nefesi kesilir ve 'y/n bu gece kanepede uyuyorsun' der.
Muhtemelen seni gıcık etmek için Niki ve onun bu gece yatağında uyumasıyla övünüyordur.
Ama umrunda değildi, Merhaba!! SUNKİ SUPREMACY.
Jungwon
YANG JUNGWON diye bağırarak geldin!!
Y/N diye bağırdı!!
Sabah erken olduğunu söylemiş miydim? Diğer üyeleri uyandırdın JAY'İ BİLE !! Çığlıklarınız o kadar yüksekti ki.
"Üyelerimi uyandırdığın için teşekkür ederim," dedi Jungwon sana gülümseyerek, "Özellikle Jay."
Ni-ki
Aslında hoşuna gitti.
Daha önce bir canlı yayında ya da kendisine Riki denmesini tercih ettiğini söyledi.
Ona Riki dedin ve :] böyle oldu "Evet?? Bir şeye ihtiyacın var mı y/n ??"
Aslında kelimenin tam anlamıyla çok mutlu bir dev gibi görünüyor, aman tanrım o ne kadar uzun.
Kıymetli gülümsemesini tekrar görmek için muhtemelen ona daha sık Riki derdin :')
18.11.21