BİLİNÇSİZCE YAPTIKLARI KÜÇÜK EYLEMLER!
— HEESEUNG ... !
Dudaklara asla ulaşmayan küçük öpücükler. Heeseung'un her zaman sana yakın olması gerekiyor, vücudu doğal olarak seninle fiziksel yakınlık için can atıyor ve sonuç olarak ağzı her zaman bir bölgede olur. Gözleri ve elleri tamamen yaptığı bir şeye odaklanmış olabilir, ancak başını omzuna dayamışsa dudakları saçına bastırılır. Önünde bir tür ev ödevi yaparken çenesi omzuna yaslanıyorsa dudaklarını boynuna bastırır.
"Heeseung, odaklanamıyorum!" "Aynı anda hem okuyup hem de gıdıklanamıyor musun?" "Hayır!?!" Ona bir şarkıdan bazı notlar vermeni istediği için yardım ediyorsan, dudakları tekrar tekrar yanağına bastırırken onun yanında oturmuş ödevini yapıyor olacaksın. "Bu tamam mı?" doğru yaptığından emin olmak için soruyorsun. Heeseung, ne yaptığına bakmadan: "Mhm, mükemmel".
Dünyada herhangi bir nedenle, seni rahatsız ettiğini sözlü veya sözsüz olarak ifade edersen, o da bunu yaptığı gibi doğal olarak bırakacaktır. Ama onunla en az onun kadar sıcak hissettiğin için, zamanın %99'unda onun istediği kadar yapışkan olmasına izin veriyorsun. Tabii ki uzun bir süre görüşmeden geçtiğinde, kendisinden çok bilinçli öpücüklerle dolu bir karşılamadan başka bir şey bekleme.
JAY... !
Jay seni beslemek için bir alışkanlık yarattı. Her ne kadar çocukça görünse de, beyninin sana dikkat etmesini sağlama şekli budur. Sevmediği atıştırmalıkları sana vermek kadar küçük bir şeyden, en sevdiği yemeğin en büyük kısmını paylaşmaya kadar başlar. Amaçlarından biri seninle paylaşmak ve seni iyi beslemek olsa da, çoğu zaman seninle etkileşimi sürdürmek için yapar.
Hem sen göğsünde yatarken film izlerken hem de ağzına bir torba sakızı verdi. Ancak bir tanesini kendi ağzına götürmek istediğinde, hepsini sana vermiş olduğunun farkına varır. Dışarıda ya da bir grup arkadaşla yemek yediğinizde, diğerlerinin sana şefkatle bakmasını sağlayan hep o olur. Arkadaşın, yanında erkek arkadaşı varken kıskanıyormuş gibi yapıyor: "Neden bana karşı Jay'in y/n'yle olduğu kadar tatlı olamıyorsun?" sen, ağzında verdiği beşinci et parçasıyla: "Yapma. Çıkmaya başladığımızdan beri çok kilo aldım".
Elbette şaka yapıyorsun, herhangi bir noktada sana verdiği bir şeyi reddedersen, onu yiyecek ve ne yaptığına ya da ne hakkında konuştuğuna devam edecek. Lütfen sana verdiği tüm atıştırmalıkları kabul et çünkü gerçekten kilo alsan bile, hala Jay'in kesinlikle her şeyi vermek istediği kişisin.
-JAKE...!
Jake her zaman kıyafetlerini seninle paylaşır. Seni kapüşonlusu veya gömleklerinden birinde görmek en yumuşak hareket gibi görünebilir, ama bunu gerçekten yapıyor çünkü ikiniz aynı tarzları paylaşıyorsunuz. Jake seni her zaman kıyafetlerini paylaşabileceği/eşleştirebileceği bir arkadaş olarak görüyor ve aklındaki ama kendi dolabını kuramadığın o fikir için ihtiyacın olan doğru giysiyi sana vermek konusunda asla başarısız olmuyor.
Muhtemelen başka biri yorum yaptığında gerçeğe düşüyor, bir şekilde senin onun kız arkadaşı olduğunu varsayabileceğini fark ettiğinde onu allak bullak ediyor. Ceketini koklarken "Kullandığın bu parfümü seviyorum" gibi bir şey söylediğin an ya da "Bu gömlek bana parkta geçirdiğimiz randevuyu hatırlatıyor!"
Bu zavallı çocuk, yüzündeki en büyük ve en parlak gülümseme olmadan sana bir daha bir şey ödünç veremeyecek. Bu kadar basit ve istemsiz bir hareketten kalbinin çarpıntısına neden olan tepkilerin doğması onu o kadar mutlu eder ki. Bundan ne kadar çok bahsedersen, daha sonra giyeceğin yeni elbiseleri alırken o da senin fikrini o kadar dikkate alacaktır.
— SUNGHOON ... !
Uykusunda sana sarılmak. Sunghoon iş seni kazanmaya geldiğinde kendine çok güveniyor ama erkek arkadaşın olma ayrıcalığına sahip olduğunda işler biraz daha zorlaşıyor. Hala resmi bir ilişkinin temellerini öğreniyor ve bu nedenle fiziksel sevgi, tepkin nedeniyle onu oldukça gergin ve utangaç yapan bir şey. Dikkatini ona verirken yaptığı en riskli şey, elini tutmak ve parmaklarınla oynamaktır ama bir anda sana sarılmak ya da öpmek isteyerek sınırlarını aştığını düşünmekten çok korkar.
Bu yüzden sen uyurken ya da tam olarak ona dikkat etmiyorken vücudu kendi kendine hareket eder. Kolu her zaman omzunda veya belinin etrafında durur ve seni gerçekten istediği kadar yakın tutar. Bunu fark ettiğin çok fazla fırsat olmadı, ancak gerçekten uyanık olduğunda ve bunu hissedebildiğinde, olması gerektiği gibi elini tutar veya kolunu okşarsın. Fiziksel teması seviyorsan ve bu küçük olumlu tepkilerle Sunghoon biraz daha cesur olmaya başlar.
"Sana sarılmak hoşuma gidiyor", "Sana yakın uyumak çok daha sıcak" veya "Tutmadığım zaman garip hissettiriyor" gibi rastgele şeyler söyleyerek isteklerini en dolaylı yoldan sana bildirir. "Elini tutmadığım zaman garip hissettiriyor".. Onu istediği kadar kendini kanıtlaması için cesaretlendir ve gönüllü olarak en tatlı erkek arkadaş olacaktır.
31.01.22