CHAPTER"8"

1.1K 206 138
                                    












dont forget vote and comment..









مـیـوانـخـانــە.







ـــ دەتەوێت لەگەڵم بێیـت بـۆ گەڕانێک لەنێو دارستانـەکـە؟.



ئـەوە بیرۆکەیەکی شێتانەیـە کاتێ بـکووژێک لەنێو دارسـتانەکەدایـەو لەگەڵ جۆنکـووکدا بـڕۆم مەبەستم بـەئاشکرایی زۆر متمانە بـەو نـاکـەم.




ـــ دڵنیـانیـم ئـەوە بیـرۆکەیـەکی بـاشبـێت.




سەبـەتەکەم هەڵگرت و ویستم بڕۆمە ژوورەوە بەڵام وەسـتام کاتێک وتـی.

ـــ بـەڵام تەنها ئـەوە نیـە گەڕانێـک بـۆ گووندەکـەی دواوە دەکـەم دڵنیام ناتەوێت ئـەوە لەدەسـتبـدەیـت.






هەرگیز ئەو گووندەم نەبیـنیـووە هەمیشـە ویستوومە بـڕۆم بـۆ ئـەوێ چیدەبـێت گەر سەیرێکی بـکەم لەوانەیە باروودۆخی ئەوێ زۆربـاشتربـێت لەچاو گووندەکەی من و بـتوانم ماڵێک لەوێ بـنیاتبنێم خۆ ناکرێت بۆ هەمیشـەش لێـرە بـژیـم؟.















ئـەوە بیرۆکەیەکی شێـتانەیه جـۆنکووک وتـی تایهیۆنگ و ئەوانی تر هەرگیز ڕێگەنادەن بـەو بـەتەنیا بـڕوات بۆیە بەنهێنی ڕۆشتیـن.

ـــ زۆرمان مـاوە؟.


وتم کاتێ هەنگاوەکانم خێراترکرد نەفرەت لەوقاچه درێژانەی زۆرخێرادەڕوات.

ـــ کەمێکیتر ماوە.

ـــ ئـووف.
بـەبێزاریـەوە وتـم. وەستاو چەند هەنگاوێـک گەڕایـەوە دواوەو لەسەر ئەژنۆکانی دانیشـت.



ـــ زۆربـاشە دەتوانیت لەسەر پشـتم دابنیشیت گەر مانـدوو بـوویت.


ـــ نــ.نەخێر پێویست بـەوە ناکات.

ـــ دەی لەوەناچێت کێـشت زۆربـێت،هەرچەندە بـەلامەوە خۆشیشە قژسوورێک هەڵگرم.

بـەزۆڵیـەوە وتی.

ــ خوایـە ،تەنها بـێدەنگبـە.

🔚❦︎ڕاوچــیꨄ︎Where stories live. Discover now