CHAPTER"25"

850 177 123
                                    











کـۆشـکی خـانـەدانـەکـان ...












گـالیسـکەکە بـەردەوام بوو لەڕۆیشتن تاوەک و لەبـەردەم قەڵایـەکی دڵڕفێنـدا وەسـتا هەموومان دابـەزیـن و بـەسەرسامیەوە سەیری ئەوانەی چـواردەورم دەکـرد بـەسەر پەیـژەکاندا ڕۆشـتینە سـەرەوە کاتێ هۆسـۆک قسـەی دەکـرد.


ـــ ئـاهەنگەکە لەتەواوی شارۆچکەکە بـەڕێوە دەچێت بـەڵام لەم قەڵایەدا ئاهەنگەکە سەرنجڕاکێشـترەو زیاتر کەسانی دەوڵەمـەند لەوێـدا ئاهەنگ دەگێـڕن.






بـەنێو ڕێـڕەوەکەدا تێپەڕبـووین و لەبـەردەم دەرگایـەکی گـەورەدا وەسـتاین پاسەوانەکە وتـی.


ـــ بەخێرهاتنتان دەکەین و بەهیوای کـاتێکی خـۆش.









دەرگاکە کرایەوەو ڕووناکیەکەی ناوەوە لەچاوەکانمی دەدا دەمم کرایـەوە لەسەرنجڕاکێشیـدا ئەرزەکە دەبریسـکایەوە بەهۆی ڕووناکیە زەردەکەی کەلە سووڕەییاکانەوە دەهـات مێزە درێژەکان ئـامادەکرابـوون و هەندێ لەخـەڵکەکە کۆمەڵ کۆمەڵ کۆبـبـوونەوە و قسەیـان دەکـرد وەپـەردە ناوازەکـان بەپەنجەرە گەورەکاندا شۆڕبـبـنەوە و دیمەنەکەی قـەشـەنگتر کـردبـوو.




لیـلی قۆڵی کرد بـەقۆڵی تایهیـۆنگدا بـەجۆشـەوە وتـی.


ـــ بـراکەم تۆ هـاوەڵی منبـە.




ئەوان ڕۆشتنە ژوورەوەو بەپـرسیاریـەوە سـەیری جیمیـنم کـرد


ـــ مەبـەستی چیـە لەهاوەڵ؟..


ـــ ئـاهـ ئەوەزیـاتر وەک دووانەیەک وان تۆ پێویستت بـەهاوەڵێک دەبـێت لەکاتی سـەماکردندا.





پـاشان زەردەخەنەیەکی کـرد و دەستەکانی بـۆم ڕاگــرت.


ـــ کـەواتـە خـانمـەکەم تۆ هاوەڵی مـن دەکـەیـت؟.








زەردەخەنەیەکی شـڵەژاوم کرد و دەستەکانیم گرت.


ـــ بـاشە.






گوێـم لەجۆنکـووک بوو بـەمۆنیـەوە وتـی.

🔚❦︎ڕاوچــیꨄ︎Where stories live. Discover now