CHAPTER"27"

940 177 111
                                    







کۆسـتیـا






بـیـرکـردنـەوەی تـایهیـۆنـگ.












بـرۆکانم گرژکردوو هەوڵـم دەدا چـاوەکـانـم هەڵبـهێـنـم من نـەمردووم؟ ڕاستیەکەی لـەوەنەتـرسـاوم چـونکە پێموابـوو هەمیشــە ئەوە چاوەڕێـم دەکات و شـایەنی ئـەوەم









دەمـزانی من تـاوانبـارم و بـراکانیشـم هـەروەهـا ،..ڕۆژێـک دەبـێت باجی ئـەوانە بـدەیـنەوە بـەڵام ئـەوەی ویسـتوومە تـەنـها ژیـانـێکی ئـاسوودە بـووە بـۆ خـووشـکـەکـەم.









هەوڵـمدا قۆڵم بـەرزبـکەمەوە و هەستم بەشتێک کرد لەسەری چاوەکانـم کەوتنە سـەر ڕیـنا لەتەنیشـت جێگاکە دانیشـتووەو سەری لـەسەر قۆڵم حەسـاندۆتەوە ئـەو خـەوتـووە.










تایهیـۆنگ پێـتوایە شـایەنی ئـەوەی ڕیـنات خۆشبـوێـت؟..لەسەرەتاوە وامـدەزانی تەنها چەند هەستێکی نـامۆیەو بـەهۆی نەفریـنەکەوەیـە بـەڵام تەنها فێـڵم لەخۆم دەکـرد من لەخۆشـەویستیدا بووم لەگـەڵ ئـەو..







چاوەکانم کەوتنە سەر برینەکەم سەرسـام بووم ئاسەواری نـەمـابـوو ئـەوەچۆن ڕوویـدا؟.









تایهیـۆنگ تۆ چیدەکەیت؟..دوێـنێ لیلی خەریکبـوو بـکووژرێت و منیش ڕینام دەپـاراست؟ بـەڵام بـوەستە شـتێک لێـرەدا هـەڵـەیـە!.








ئـەگەر نیـکۆڵاس هەرمەبەستی کووشتنی ئێمە بـێت بۆچی وازی لەلیـلی هـێـناو بـەرەو ڕینا هێرشـی کـرد؟.ئـەو بـەچەقۆکەی کەلەسەر گەردەنی لیلی دانابـوو ئـامادەبوو بـەڵام بـۆچی وازی لەو هێنا؟ ئـەوە نامـۆیـە..












بـیرکردنەوەکانم پـچڕان کاتێ ڕیـنا خۆی جوڵاند ئـەوەی دەمم قـووتدایـەوەو پـەنجەکانـم لەتاڵـەکانی قژەسوورەکەی ئاڵانـد پـەنجـەکانم بـەلێواری ڕوومەتیدا خشـاند پێستە ناسـکەکەی کەهەمیشە حەزم کردووە لێوەکانم لەسەری تاقیـبـکەمەوە.










ئـازیـزەکـەم خـۆزگە ئـەوکەسە دەبووم کەهەمیشە چاوەڕێت کردووە وابم بەڵام من تاوانبـار و بـکووژم وەتەنها ئـەوە دەزانم ئـەو دڕندەیە شێتانە تـۆی خـۆشدەوێـت.








دەستەکانم بـەخێرایی گەڕاندەوە هەرکە چـاوەکانی کردەوەو هەڵسـایەوە..














بیـرکردنەوەی ڕیـنـا.











چاوم کردەوە سووپڕایز بووم کەبینیم ئەو هەڵسـاوەتەوەو بـەقووڵیەوە لێم دەڕوانێـت خۆم ڕێکـکردەوەو وتـم.

🔚❦︎ڕاوچــیꨄ︎Where stories live. Discover now