CHAPTER"28"

860 168 107
                                    















گـــۆڕسـتــان













بەبـێ بوونی هیــچ هەستێک دوای کەوتـــووم
وەنـازانـم هـەنـگاوەکـانـی ئـەو بـەرەو کوێــم دەبـات تـەنـها خۆزگـە دەخوازم لـەوئـازارەی نـاخـم ڕزگـارم بـبـێـت ئـەو بـەچـەند هـەنگاوێـک لەپێـشـمنەوە دەڕوات واهـەسـتدەکـەم ئـەویش لەنـێو سـەرلێشـێوانـدا بـێت.













لـەکـۆتـایـدا وەسـتاو سەری سـوڕانـد بـۆئـەوەی سـەیرم بـکات بـەڵام سەرسـام بووم چـاوەکـانی جـگە لەغەمبـاری هیـچیترت لـێی نـەدەبیـنی.


ــــ ئێـمە گەیشـتیـن.







بـرۆکانـم گرژکـردوو لەتەنیشـتی وەستام بۆ ئەوەی شوێنەکەم بـۆ ڕوونبـبـێتەوە وەچاوەکانم کرانـەوە.









گـۆڕسـتـان؟ ئێرە ژمـارەیـەکی زۆر لـەگـۆڕی لێیـە تایهیـۆنگ بـەدەنگێکی نەرمـەوە دەسـتی بـەقسـەکرد.

ـــ ڕیـنا پێتـوایە چی دەبیـنی لێـرە؟.






چاوەکانم ترووکاند و دووباره سەیری گۆڕەکـانم کـردەوە.

ـــ ژمـارەیەکی زۆر لەگـۆڕ بـەڵام ئەوانە کێـن؟.







سـەری نزم کردەوەو وتـی.

ـــ ڕیـنا بۆ هەرکەسێـک کەکرابێت بـەقووربانی گۆڕێـکمان بـۆ درووستکردوون.




شـۆک لێیدام و بەهێواشی سەیرم کرد.

ـــ بـەڵام ئـێوە جەسـتەی مردووەکانتان دەگەڕاندنـەوە ئەوە مـانای وایـە...







تایهیـۆنگ دانیشـت و وتـی

ـــ گۆڕەکـان بـەتاڵـن..







ـــ کـەواتـە سوودی درووسـت کردنی ئـەوانە چیـن؟.


هەناسـەیەکی پڕ لەماندووانەی دایـەوەو وتـی.

ــــ بـۆ ئـەوەی ئـەوکەسانەو ژمـارەی ئـەوکەسـانەمـان لەیـادبێت کەبێـتاوان مـردوون بـۆ ئـەوەی هەمیشـە ئـازاری ویژدانـمان هەبێت کاتێ دێین بۆ ئێـرەو سەیریـان دەکەیـن ...










تـەنها نەمدەتوانـی هیچ شـتێک بـڵێم ئـاخر چ وشەیەکم هەبێت بـۆ وتـن؟...

🔚❦︎ڕاوچــیꨄ︎Where stories live. Discover now