𝑇ℎ𝑒 𝐸𝑛𝑑...

1.4K 210 145
                                    




















دوای پێــنـج ســاڵـ.














ڕۆژێــکـی نوێیــەو خـۆرەکە بـەهێزەوە تیشـکەکەی لـەگەڵا سەوزەکان و درەختـە سـنەوبـەرەکـەی بـاخچەکە دەدات بـاڵندەکان بـەسەر خـانووەکەدا دەفڕن و دووکەڵەکە لەئـاگردانی ماڵەکەدا دەردەچێـت ئـەمەش مانای کارکردنـی کـەسێـکە لەچێـشـتخانەکە.












بـەڵێ کچێـکی قـژسوور خەریـکی ئـامادەکردنی کێـکە کوولیـەچەکانیـەتی دووبـارە خەیاڵی ڕۆشـتووەو لەپـەنجەرەکەوە سەیری ئـاسمانە شیـنەکە دەکات کـێ دەزانێـت بیرلەچیدەکاتەوە؟ لەوانەیە ئەو تاڵیانەی ژیانی بێت کەچەشتوویـەتی.












بــیــرکردنـەوەی ڕیــنـا.








سەرم ڕاوەشاند کاتێ گوێـم لەدەنگی سوورکردنەوەکە دەبوو لەفـڕنـەکەوە بەخێرایی کوولیچەکانم دەرهێناو هەناسەیەکـم دایەوە هیوام دەخواست بـۆ ماوەیەک ناخـم ئـاسوودە ببـێـتەوە











زەردەخەنەیەکی بـچووکم کرد کاتێ گوێم لەدەنگێک بـوو لەژێر مێزەکـەوە بـەخێرایی سەیری ژێر مێزەکەم کردوو وەک ئـەوەی بـۆی چـووم..






وتـم.

ــــ کـریسـتا دووبارە کوولیـچەکان بەدزیەوە دەخۆیـت؟.








کچەبـچووکەکەم بـەچاوە فراوانە شیـنەکانی سەیری کـردم و ئەوەی لەدەمیدا بوو قووتیدایـەوە.


ــــ بـبـوورە دایـکە بۆنی زۆر خۆشبوو.









لەژێر مێزەکە هاتە دەرەوەو بەشەرمەوە دەسـتەکانی لێکئاڵاند ڕەفتارەکانی ئـەو جۆنکووکم بیـردەخاتـەوە هەرچەندە ئـەو پـارچـەیەکە لەبـاوکـی کچە پێنج سـاڵانەکەم تۆ تاکە هـۆکاریت کەتوانیـم بـەرگە بـگرم دوای ئەوەی ئـەوانم لەدەست دا.








پێـنج سـاڵ تێـپەڕیـووە بـەڵام هەرگیز نەمتوانیـووە تـایهیۆنگ و بـراکانی لەبیربـکەم ئـەوکاتەی زانیـم دووگیانـم فرمێسـکەکانم زیاتربوون و بـۆم دەرکەوت هێشـتا هۆکارێکم هەیــە ..







بـەڕێز ئـەلبێرت وەک بـاوکێک چاودێری دەکـردم تاوەک و کچەخۆشەویستەکەم لەدایـک بـوو کریسـتای ئـازیـزم پێنج سـاڵ بـەسەر ئـەوەدا تێـپەڕیـوە وەک دایـکێکی بـەهێز خۆم لەبەردەم کچەکەم نیشـانداوە بەڵام هەرگیز بێـبـەشم نەکردووە لەناسیـنی بـاوکی هەمیشـە ناوی تـۆ لەسەر لێوەکانـمەو کچەکەم وادەزانێ تۆ لەگەشـتێکی دووری و ڕۆژێک دەگەڕێیـتەوە بـەڵام ئەوە تەنها خەونێـکە.


🔚❦︎ڕاوچــیꨄ︎Where stories live. Discover now