CHAPTER"30"

855 169 345
                                    














گـوورگـی زەبـەلاح.











بیـرکردنەوەی نـووسـەر.








تایهیـۆنگ بەشۆکەوە سەیری ڕینای کرد باوەڕی بەچاوەکانی نەدەکرد

ـــ ڕ.ڕیـنا بەڵام چۆن؟.







ڕیـنا بەوریـایەوە سەیری هەموویانی کردوو لەوکاتەدا بەڕێز ئـەلبێرت و تەواوی کوڕەکـانی تـر گەیشـتنە لای ئـەوان.






ـــــ ئەوکاتەی لەکۆشکەکە بووین دوای لیلی کەوتم دەمزانی پێشـتر دەنگی ئەو پیاوەم بیسـتبوو وەبیرم کەوتەوە ئەوە نیکوڵاس بـوو گوومانم کرد لیلی وەک سیخورێک لەناو ئێمەدا بێت بۆیە بەبەڕێز ئەلبێرت و یوونگیم وت ئەوانیش بۆدڵنیابوونەوە پلانی ئەوەیـان دانـا یوونگی لەگەڵ من شێوەمان بگۆڕینەوە.










تایهیـۆنگ دەستەکانی کرد بـەمستەکۆڵەو وتی.


ــــ ڕینا مـن چیمکرد؟ تکایـە ڕێگایەکم نیشـانبـدە بۆچی دەبێت ئەوکەسەی زۆرترین قووربانیم لەپێناوی ئەنجامداوە خیانەتم لێبـکات؟..







تایهیـۆنگ بەتەواوی شـۆکببوو وەهێشتا قبووڵی باروودۆخەکەی نەدەکـرد تاڕینا دابەزی بۆئاستی ئەو بەدەستەبچووکەکانی ڕووخساری گـرت.


ــــ سـەیرمــکە بیرتچوو چیمپێـوتی؟ تەنها لەپێناو خۆت هەوڵبـدە تایهیـۆنگ ئێستا بیرلەوە مەکەوە من و براکان پشـتمان بەتۆ بەستـووە ...









تایهیـۆنگ بەقوڵیەوە سەیری چاوەکانی کرد وەکۆمەڵێک متمانەو هیوای لەچاوەکانی بینی ئەی نەدەبوو ئێستا ڕینا زیاتر زەرنەشتی بـکات؟.








هەناسەیەکی دایـەوەو هەڵسـایەوە.

ـــ بـەڵێن بـێت کۆتایی بـەمە بـهێنم.










وەهەنگاوەکانی نزیکتر کردەوە لەکۆشـکەکە کاتێ نیکۆڵاس بـەتوڕەیی هاتە دەرەوەو شمشێرەکەی دەرهێـنا.


ــــ دەزانی چـی ؟چیتر بەرگەی ئێوەم نەماوە کچەکەم پێبـدە!.






تایهیـۆنگ بزەیەکی لاری کردوو وتـی.

🔚❦︎ڕاوچــیꨄ︎Where stories live. Discover now