CHAPTER"10"

895 186 223
                                    












hi follow me and vote for my story butterfly's









تـایـهیـۆنگ








تـایهیـۆنگ جەسـتەی ڕیـنای لەسـەر قـەنەفەکان دانـا و کوڕەکان هێشـتا خەریکبـوون بـەسەرسامیـەوە بـاروودۆخەکەیـان شـیدەکـردەوە.




جـیمین وەک ئـەوانی تر بـەسەرسامیەوە وتـی.

ـــ ئـەوە چنەفرەتیـەک بـوو؟ سـوێند دەخـۆم ئـەوە دەنگـی لیـلی بـوو.




تـایـهیـۆنگ دەستەکانی لەسـەر کوڵمەی ڕینا دانا بـۆ زانینی هەر پـلەی گەرمیـەکی بـەرز


جەیـهۆپ وەڵامـی جیمـینی دایـەوە.

ــــ ئـەوە ڕاسـتە،پێموابـێ لیلی جەستەی ڕیـنا بـەکاردەهێـنێت بـۆئەوەی بـگەڕێـتەوە.



ماوەیەک بـێدەنگی تێپەڕی تـائـەوەی جـۆنکووک بـەدوودڵیـەوە پـرسـی.

ــــ مـن دڵخۆشـم لەکۆتایـدا دەتوانین خـووشـکەکەمان بـگەڕێـنینەوە،بـەڵام چیـئەگەر ڕیـنا بـەهۆی ئـەوەوە مـرد؟.



لەناکاو تایـهیـۆنگ زۆر بـەتیـژیەوە وەڵامی دایـەوە.

ــــ ئینجا ئـەوە چگرینگیـەکی هـەیـە؟ئـەی ئـێمە هەموو هەوڵی خۆمان نەداوە بـۆ ئەوە؟ هەموو شتێکمان فەرامۆش نەکرد بۆ گەڕاندنەوەی لیـلی؟تەنانەت قـبووڵ کردنی نەفرینێکی پیسیش.





هەموویان بـەکاردانەوەکەی تایهیۆنگ سەرسام بـوون لـەکۆتـایدا ئەوان بـۆ کەمێکیش بـێت واهەسـتیان دەکـرد تایهیـۆنگ ڕیـنای بـەلاوە گـرینگە نەک بۆ
تەنها بـۆ هۆکارێکی ڕزگـاربـوون






هەندێـک لەوان هەستیان بـەبەزەیی دەکرد بـۆ ڕیـنا سەرەڕای ئەوەی کەدڕندەن بەڵام بـۆچی؟ چونکە ڕیـنا توانی بـۆ ماوەیەکیش بـێت نەفرینەکە لەسەریان لابـبـات و بـەئازادی بـژین وەک مرۆڤێک بـتوانن هەسـت بـکەن نەک تەنهـا هەسـتی تـوڕەیی یـاخوود درۆکـرد و فـێڵ یاخوود نەتوانین لەدرۆکـرد یان حەزی جەستەییان هەبـێت.







جیـن بـەنەرمی دەستی لـەسەر شـانی تایهـۆنگ دانـاو وتـی.

ـــ تـۆ دەزانـی سەرەڕای ئـەمانـە ئـەو کچە هەسـتی بـۆتۆ هـەیـە.




🔚❦︎ڕاوچــیꨄ︎Where stories live. Discover now