|~20~|

24 9 1
                                    

Domem se ozve zvonek. Leknutím sebou trochu trhnu poté si stoupnu a rychle si začnu otírat slzy.Když už je můj pláč zamaskovaný co nejvíce to jde, což moc není, sáhnu na kliku a otevřu dveře.

,,Car co se stalo ? Jsi v pohodě?" zeptá se lehký kudrnáč, který ihned vleze zamnu dovnitř.

,,Nic se nestalo Li." zalžu zavírajíc za ním dveře. Zuje si boty a míří si to do obýváku. Jo jako doma Liame. Neodpustím si v hlavě malé zakrytí.

,,Nelži mi. Něco tě trápí a já to chci vědět." zamračí se na mě poté mě chytne za ruku, přičemž se oba posadíme na sedačku.Mám mu to říct ? Niall je přeci jeho kamarád.

,,Vlastně o nic nejde já...jen sem prostě pitomá. Nic víc" povzdechnu si koukajíc do jeho očí. Jsou krásný, ale přesto se v nich netopín tak jako vždyv těch Niallových. Ty jsou zkrátka něcím výjmečné.

,,Car já nejsem blbej...jde o Nialla viď?" zeptá se a já na něj vykulím oči.

,,J-jak to víš?"

,,Jde o to že se líbal s Lýdii ne?" zeptá se a já se nestačm divit tomu jak je všímavý.

„J-jo, jo jde, ale vlastně by mi to mělo bejt fuk. Mezi mnou a Niallem nic není,jsme jen kamarádi. A když nepočítám jeden opilecký polibek a to že jsem včera spala u něj v posteli tak jsme nic divného co by se vymykalo přátelství nedělali, ale přesto......když jsem ho viděla jak líbá tu krávu.....vadilo mi to." zakroutím nechápavě hlavou.

,,Sam vážně si myslíš, že k sobě necítíte nic víc než přátelství. Já nejsem slepej a všimnul jsem si jak Niall od tý doby co jsi tady ty jen září. Často o tobě i mluví. Už dlouho nebyl takhle hotovej z nějaký holky jako je z tebe. Všimnul jsem si i vašich pohledů na sebe. Možná si to ještě neuvědomujete, ale myslím že mezi vámi by mohlo bejt mnohem víc než přátelství. A...nebudu ti lhát půvdně jsem si myslel že něco takovýho by mohlo být spíš mezi námi. Že by jsme zkrátka mohli být víc než přátelé protože tě mám rád a ty to víš, ale pak když jsem viděl vás dva došlo mi, že to on je ten pravej pro tebe." pousměje se na mě a já se nestačím divit jeho slovům. Je toho na mě nějak moc.

,,Chtěl by jsi semnou mít něco víc ?" zeptám se pro jistotu jestli sem tohle slyšela. Z nějakého důvodu mi v hlavě
utkvělo právě tohle.

„J-já.....no mám tě dost rád víš." přizná.

„To jsem nevědla. Li já tě mám taky moc ráda, ale.........." přeruší mě.

„Já vím, jako kamáda. Chápu to, nic si z toho nedělej." pousměje se a chvíli na sebe jen tak koukáme. Třeba bych díky Liamovi mohla zapomenout na Nialla.

,,Polib mě." šeptnu bez rozmyšlení a on se na mě nechápavě podívá.

,,Polib mě prosím." zopakuji. Ještě chvíli na mě kouká, ale nakonec si mě přitáhne k sobě a spojí naše rty v jedny. Zavřu oči a začnu spolupracovat. Nemysli na Nialla, nemysli na něj. Opakuji si v hlavě stále dokola.Ne že by se mi ten polibek nelíbil nebo že by to Liam neuměl. To vůbec. Je to hezký, ale zkrátka tomu něco chybí.Po chvíli se odtáhneme a jen na sebe koukáme.

„Nezapomněla jsi na něj viď ?" zaskočí mě jeho otázkou.

„Ne....promiň." sklopím hlavu do svého klína.

,,To je dobrý Car, opravdu. Budeme dál kamarádi jako do těď nic se nemění ano?" pohladí mě po ruce a tak k němu opět zvednu pohled.

,,Prosím nic jiného si nepřeju." přikývnu a on roztáhne náruč do které s radostí skočím a nechám se obejmout

„Tak ty a Niall jo ? Slušelo by vám to spolu." mrkne na mě když se opět posadíme zpět do původní polohy.

„To neumím posoudit každopádně spolu nikdy nic mít nebudeme."zakroutím rázně hlavou i když mě to vlastně trošku mrzí.

,,Proč ne?"

,,Protože se dneska opravdu ukázalo že je takovej jak se o něm říká. Děvkař. Pořád jsem tomu nechtěla věřit a snažila jsme se ho poznat z jiného úhlu, ale dneska mi došlo že to je pravda. Má holky jen na sex a o nic jinýho mu nejde. A já nejsem nějaká blbka která se sním vyspí když vím že pro něj pak nebudu zase existovat. Tak blbá nejsem." vysvětlím.

„Ale on takovej opravdu není. Dobře poslední dobou měl takové období, ale po tom co se mu stalo se to dá tak trošku pochopit. Ale můžu ti stoprocetně odpřísáhnout že Niall jakmile se zamiluje tak je to ten neskvělejší kluk na světě a miluje celým srdcem. Kdybych byl gay tak bych do něj šel." mluví vážně,ale přesto se ke konci zasměje a já musím taky.

,,A co se mu stalo ?" zeptám se.

,,To by ti asi měl říct on sám." Nakonec tedy radši změníme téma a bavíme se o něčem jiném.

Dnes se toho semlelo celkem dost. Jsem zvědavá co přinese zítřek...

Ahojky, dneska je ten osudný den, a to znamená VŠECHNO NEJLEPŠÍ DADDY, LIAME, UŽ TI JE 28 A JSI VELKEJ CHLAP, TAKŽE TO ZNAMENÁ UDĚLAT COME BACK SKUPINY, A ZASE BÝT TAK TROCHU TI NADRŽENÍ PRASÁTKA (LARRY :D). NO TAKŽE VŠECHNO NEJLEPŠÍ <3

Odkaz na edit:
https://www.instagram.com/p/CTKXONuISGl/?utm_medium=copy_link

(Happy birthday edit Liam Payne by Kaja2928, budu ráda za like děkuju)

Broken [1D]Kde žijí příběhy. Začni objevovat