|~7~|

59 16 1
                                    

Dnes ráno mi zazvoní budík, který celkem i bez problému típnu a posadím se. Vyspala jsem se dost dobře, protože jsem šla spát poměrně brzo. Vylezu tedy z postel a přejdu ke své velké skříni. Po chvilkovém přemýšlení si obleču zkrátka jen bílé tričko s růžovo modrým nápisem Duble Trouble a roztrhané džíny. V koupelně vykonám ranní hygienu a následně alespoň přejedu řasy trochou řasenky a rty přejedu růžovou rtěnkou.

Na make-up kašlu jelikož máme tělocvik a já si radši nedám, žádnej make-up než, aby se mi pak roztékal po celém obličeji. Následně si vezmu batoh a seběhnu do kuchyně. Zde na mě,ale místo ošetřovatelky čeká pouze lísteček od ní na kterém je napsáno, že musela jít do práce dnes dřív a že se vrátí večer. Na tyhle lístečky jsem zvyklá.' Ošetřovatelka" občas obětuje práci až moc,ale tak je to její rozhodnutí. Lísteček zmuchlám a vyhodím ho do koše. Ani dnes nemám hlad tak si pouze udělám kafe, které když vypiju tak vyrazím do školy.

,,Ahoj Car." zamává na mě Char u školní brány, kde jsme si domluvily sraz.

,,Ahoj." pozdravím jí nazpět a na přivítanou si vyměníme obětí než se vydáme do vnitřku školy. Tam se na chvíli rozdělíme jelikož každá jdeme ke své skřínce. Vyndám si z ní tělocvik a naopak do ní hodím batoh s učením.

,,Ahoj." ozve se zamnou veselý hlas a já leknutím povyskočím.

,,Louisi asi tě zabiju." chytnu se za srdce, když se otočím na dotyčného narušitele.

,,Promiň jen jsem chtěl být slušnej." zasměje se a otevře skříňku vedle mě.

,,V pohodě ahoj." uchechtnu se a zavřu svou skříňku.

,,Prej dneska máme společnej tělák." sdělí mi a stejně jako já si vyndá nejspíše svůj tělocvik ze skřínky.

,,Taky jsem to slyšel." ozve se opět za mým zády a já opět leknutím povyskočím.

„Bože můj." zamračím se a otočím se na dotyčnou osobu. Pohled mi ihned padne na modrookého blonďáka který mě opět velmi "nenápadně" sjede pohledem.

„Stačí Nialle." mrkne na mě a já pozvednu obočí.

,,Dost otřepaná fráze Horane." uchechtnu se.

„Ale kočky na to letěj." pokrčí rameny a otevře skříňku vedle mě. Fajn takže mám skřínku mezi Niallem a Louisem. Až na toho Nialla to celkem jde.

,,No nic kluci uvidíme se teda na těláku." mávnu na ně a vydám se k Char, která na mě už čeká.

,,Ty se s nima normálně bavíš ?" zeptá se.

„Jo, asi se to tak dá říkat. Včera když jsem byla s Liamem na kafi tak tam pak přišel i zbytek party a chvíli jsme si povídali. Zdají se být celkem v pohodě." pokrčím rameny.

„Jo to je možný, ale říkám ti na Horana si dej majzla."

,,Třeba není tak špatnej. Víš, fajn možná je to blbec, kterej střídá holky,ale zkrátka nějak cejtím,že takovej ve skutečnosti není. Nevím jak to popsat. Mám z něho divnej pocit." trochu se zamračím.

,,Jo ? To nevím já ti říkám jen to co jsem slyšela od druhých, ale stejně bych byla opatrná." usměje se na mě.

„Neboj." mrknu na ní a poté už vlezem do holčičí šatny. Převleču se do bílích kratásků a lososového volnějšího trička. Nazuji s na nohy tenisky a vlasy si stáhnu do vysokého culíku. Uběhne dalších pár minut než se všichni už i s klukama ocitneme v tělocvičně.

„Fajn zahrajeme si Voleyball a protože vás je hodně tak se rozdělíme do čtyř mustev a uděláme si takový menší turnaj. Kapitáni budou Harry, Ben, Lýdie a..třeba Car." rozhází nás různě učitel a my si tedy jako kapitáni začneme volit své družstva. Nakonec mám v týmu Liama, Louise, Char a pak ještě jednoho kluka a holku, jejichž jméno už si nepamatuji, ale vypadají celkem sympaticky a sportovně založení. No a pak už se začne hrát.

Náš tým již hraje finále proti tomu Harriemu. Chybí nám jeden bod, aby jsme vyhráli. Char příjme míč vzadu,pošle ho mě a já ho nahraji Liamovi, který ho perfektně zasmečuje za síť.

,,Joooo." křikneme všichni najednou a jdem si plácnout.

„Na to jak jsi malinká tak hraješ suprově, prcku." uchechtne se Li a přehodí ruku přes má ramena.

,,Nojo ty dlouháne." protočím očima.

„A ty jsi byla taky super." usměje se následně na Char.

,,Díky, myslím, že jsme byli všichni skvělí a Lýdie teď očividně je kousek od vybouchnutí." zasměje se moje kamarádka a my přemístíme svůj zrak na Lýdii,která mě a Liama doslova propaluje pohledem.

„Li jestli mě ta holka nezabije kvůli tobě tak už asi kvůli nikomu." pronesu samozřejmě velmi vtipně a tak se celý náš tým včetně toho kluka a holky jak si jejich jména nepatuju začneme smát.

Po těláku jsem měla Anglickou Literaturu a Dějepis. Poté přišla velká přestávka a já se vydala na záchod, protože jsem šáhla na něco lepkavého a potřebuju si umýt ruce. Jen co jsem vešla slyšela jsem dva hlasy. Jeden byl holčičí a ten druhý klučičí. Snažím se to ignorovat a jdu k umyvadlu si umýt ruce.

,,Diky, bylo to fajn, třeba to někdy zopakujeme." zaslechnu ten známý hlas.

Niall.

„Jo určitě, tak já jdu ty půjdeš chvíli po mně ať to není nápadný." zachichotá se nějaká holčina, která následně opustí kabinku. Věnuje mi krátký pohled přičemž si ještě dotahuje své minišaty a opustí záchody. Musím říct, že mě trošku možná zamrzí, když zjistím, že všechny ty řeči o něm opravdu byly pravdivé. Neuběhne ani půl minuta, když na mě z kabinky vykoukne i on. V odrazu v zrcadle vidím jak na mě chvíli kouká než se ke mně rozejde.

,,Jak dlouho jsi tady byla ?" zeptá se a v umyvadle vedle mě si umeje ruce. No kdoví kam je strkal.

,,Chvíli neboj neslyšela jsem vaše záchodový hrátky." protočím očima a podívám se mu do očí.

„Škoda,třeba by tě to navnadilo aby jsi to příště byla místo ní ty." kousne se do rtu a opět mě sjede pohledem. Nejhorší je že i když by mi to jak si mě prohlíží mělo být sakra nepříjemný, tak mi ti zas až tak nepříjemný není.

,,Ne děkuju. Od toho tady máš jiný." protočím očima.

„Ale ty nemaj tak sexy zadek jako ty." věnuje mi drzý úšklebek.

,,Co jsi to řekl?" fajn možná mi to trochu zalichotilo, ale stejně.

„Pravdu, na tom těláku dneska jsem nekoukal na nic jinýho než tvůj zadek." mrkne na mě. Asi si myslí že mě na to dostane nebo co.

„Jo tak to vysvětluje proč jsi byl tak levej." mrknu na něj a poté se otočím a odkráčím, přičemž si v duchu gratuluji jak jsem ho skvěle setřela.

Tohle ať si dovoluje k jiným, já nejsem jako ostatní holky. Jak to tady objevuji víc a víc příjde mi vlastně že snad jediná já a Char a možná ještě pár holek nejsme z Horanovy party tak hotový jako ostatní. No každopádně další hodina je Ruština a jak brzo zjistím tak jí mám společnou s Niallem a Zaynem.

Taky mohli přijít přede mnou abych věděla kam si nesedat, takhle jsem totiž skončila pouze přes malou uličku vedle Nialla. No super. Ale naštěstí hodina proběhla naprosto v pohodě až jsem byla překvapená jak plynule Niall rusky mluví. A až na pár pohledů, které jsem na sobě cítila mi vlastně nevěnoval žádnou pozornost. A to mi celkem vyhovovalo.

Ahojky!! Sedmá kapitola na světě, chtěla bych se zeptat, jaká je vaše oblíbená éra Liama? Děkuju za podporu komentíky, hvězdičky, prostě za vše vaše C*

<33

Broken [1D]Kde žijí příběhy. Začni objevovat