,,Jmenuje se Steal My Girl." řekne ještě Niall předím než začne hrát.
"She be my queen
Since we were sixteen
We want the same things
We dream the same dreams
Alright, alrightI got it all
'Cause she is the one
Her mum calls me love
Her dad calls me son
Alright, alrightI know, I know, I know for sure
Everybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her heart away
Couple billion in the whole wide world
Find another one 'cause she belongs to meEverybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her heart away
Couple billion in the whole wide world
Find another one 'cause she belongs to meNa na na na na na (oh, yeah)
Na na na na na na (alright)
Na na na na na na
Na na, she belongs to meKisses like cream
Her walk is so mean
And every jaw drop
When she's in those jeans
Alright, alrightI don't exist
If I don't have her
The sun doesn't shine
The world doesn't turn
Alright, alrightBut I know, I know, I know for sure
Everybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her heart away
Couple billion in the whole wide world
Find another one 'cause she belongs to meEverybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her heart away
Couple billion in the whole wide world
Find another one 'cause she belongs to meNa na na na na na (oh, yeah)
Na na na na na na (alright)
Na na na na na na
Na na na na na naShe knows, she knows
That I never let her down before
She knows, she knows
That I'm never gonna let another take her love from me nowEverybody wants to steal my girl
Everybody wants to take her love away
Couple billion in the whole wide world
Find another one 'cause she belongs to meEverybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her heart away
Couple billion in the whole wide world
Find another one 'cause she belongs to meNa na na na na na (oh, yeah, alright, yeah)
Na na na na na na (alright)
Na na na na na na
Na na, she belongs to meNa na na na na na (she belongs to me, yeah)
Na na na na na na (alright)
Na na na na na naShe belongs to me."nevnímám nic jiného než jen jeho hlas a jeho oči které jsou doslova zabodnuté v těch mých. Nevnímám ostatní holky, které tu nad ním slintají, nevnímám kluky zamnou, který na něj nepochybně hází pyšné pohledy, nevnímám Char vedle sebe, která nejspíše přeskakuje pohledem z něj na mě a naopak a přitom se culí a ani učitele, který na nás kouká dost podobně. Já se však jen snažím zpracovt ten text, který zpívá tu krásnou píseň, jeho nádherný hlas a ještě nádhernejší pohled ve kterém se topím. Co má tohle znamenat ?
Proč mi to dělá? Proč na mě tak kouká ? Třeba se na mě koukal zkrátka jenom proto, že..…...........já nevím třeba mám něco na obličeji.
Nesmím si moc brát věci, protože Niall třeba vůbec není ten typ který kouká holce do očí z nějakého vážnějšího důvodu. Sakra proč mě všechno na něm tak mate a dostává i jistým způsobem do rozpaků? Možná by bylo lepší kdyby si mě prostě nevšímal. Prostě jako bych neexistovala a já bych na něj třeba i mohla zapomenout. Co to plácám z tohohle už se nedostanu. Už jsem do toho spadla moc hluboko. Hned jakmile Niall dozpívá všichni mu začneme radostně tleskat a já se nenápadně snažím zakrýt mé slzy v očích. Bože jsem to ale citlivka. Jenže ta písnička byla opravdu dokonalá.
„Páni opravdu mile jsi mě překvapil Nialle. Myslím, že to byla hodně dobrá píseň." pokýve uznale hlavou učitel.
„Děkuju." nesměle odpoví Ni a jde si sednout na své místo zamnou.
,,Coto, že jsi se po takové době znovu odhodlal něco napsat ? Že by nějaká nová můza ? Nějaká dívka ? Že by nová láska?" rýpne si učitel a pohledem na chvíli sjede na mě načež já radši sklopím pohled na lavici. Jo láska, to určitě.
,,Možný je všechno." slyším za sebou ten hlas s Irským přízvukem. Aniž bych chtěla tlukot mého srdce se zrychlí.
,,No a ted k učivu dnešní hodiny." tleskne si učitel. Pohledem vyhledám Char, která se na mě culí. Trošku si povzdechnu a poslouchám učitelův výklad.
„Co mám sakra tomu Niallovi koupit k narozeninám." přecházím po pokoji a přemýšlím. Ano nakonec jsem se rozhodla tam jít na sto procent. Možná částečně i kvůli té písni která možná byla pro mě ? Je to možný? Asi jo. Fajn mám ještě tak půl hodiny na to zkusit něco vymyslet jinak prostě běžím do obchodu a koupím to první co mi padne do oka. Pustím si rádio kde zrovna běží song Shake it off od Taylor Swift. Tu písnčiku mám hodně
ráda,ale teď přemýšlím nad jinýma věcma. Lehnu si do postele. Co by se mu sakra mohlo líbit. Co o něm vím ? Je z Irska, rád hraje golf.….....…......,,Pozor pozor už zbývá jen posledních pár lístků na Londýnský fest, který se koná již zítra v Londýně. Kromě dobrého jídla a pití se zde můžete těšit taky na hvězdy jako jsou LittleMix, Shawn Mendes, a nebo Taylor Swift. Takže pokud si nechete tento nejlepší fest v celé Anglii nechat ujít běžte na stránky našeho rádia a kupte si vstupenky než všechny zmizí." ozve se hlas moderátora poté co písnička skončí To je ono. To je dobrej dárek pro Nialla. Rychel skočím po notebooku a najedu na stránky. Přes internet koupím dva lístky, které si poté i vytisknu. Dva proto, aby mohl někoho vzít sebou. Přeci tam nepůjde sám.Páni nakonec to bylo rychlejší než jsem čekala. Už tedy spokojená, že mám dárek jsem se šla opět natáhnout, jelikož mám ještě čas než se budu muset připravit.
Obleču si průhledné bílé triko s dlouhým rukávem a přes něj světlounce šedé kraťáskové lacláče. Na obličej nanesu trošku makeup, oči zvýrazním kočičími linkami, řasenku nanesu na řasy, a rty přejedu leskem. Stihnu to přesně na čas jelikož se domem ozve zvonek značíčí že Char už je tady. Vezmu tedy kabelku ve, které už mám vše potřebné.
„Ahoj. Sakra vypadáme jako dvojčata." uchechtnu se hned jakmile Char spatřím. Má na sobě prakticky to samé jako já, akorát má šedé triko a černé lacláče.
,,Ahoj. To máš fuk,ale asi nám nikdo neuvěří, že jsme se na tomhle nedomlouvaly."zasměje se a vydáme se směrem k Horanovic domu.
„Chceš se bavit o tý Niallově písničce ?" zeptá se.
,,Není o čem se bavit." zakroutím hlavou.
,,Vážně ? Vždyť bylo jasný že jí zpíval tobě. To nevyvrátíš." podotkne.
,,Neříkej to. Já se snažím na to celý den nemyslet,ala nejde mi to." povzdechnu si.
„Nojo láska je láska. Stejně ti říkám, že spolu skončíte." uchechtne se.
,,Prosím můžeme se o tom přestat bavit?" už jsem z toho fakt unavená. Ona chápavě přikývně a radši změní téma na školu. Když už jsme u domu. Trošku rozklepaně zazovním a čekáme až nám příjde někdo otevřít. Nevím proč jsem tak nervózní,ale měla už bych se dát konečně dohromady. Potřebovala bych si vše srovnat v hlavě. Jenžě jak?
ČTEŠ
Broken [1D]
FanfictionTy andělsky blonďaté vlasy. Ty okouzlující smaragdové oči. Ty upřímné modré oči. Ty překrásné havraní vlasy. Ty vášnivé oříškové oči. To jsou moji kluci... ≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈ 2←#one→24.9.2021 5←#loveislove→22.9.2021 6←#Broken→19.8.2021 *Ne...