!!!Nový edit s Hazz prince hair×Long hair Harry!!https://www.instagram.com/reel/CUDd7Deormz/?utm_medium=copy_link!!!! Dikyyy
..But when I call, you never seem to be home.
Hello from the outside
At least I can say that I've tried
To tell you I'm sorry for breaking your heart
But it don't matter, it clearly doesn't tear you apart anymore.."zpívám si spolu z rádiem zatímco spokojeně vypnu troubu ve, které je již hotové kuře.Nojo, ale co teď budu dělat? Co jsem přišla ze školy tak jsem něco málo poklidila a uvařila. A teď jsou teprve čtyři. Nevím co budu dělat. Nemám náladu koukat na filmy nebo se jen tak povalovat když je zrovna dnes venku ještě hezky. A myslím že moc slunných dnů nám už nezbýá jelikož je září. V Praze jsem pořád byla venku, buď jsem byla se svojí nejlepší kamarádkou venku, nebo jsme se šli jen koupat, projížděli se na pennybordech. Zkrátka jsem byla pořád někde venku. Nebo jsme si někdy šli zahrát jen tak basket, nebo fotbal, no proste míčové hry. Ale ten basket vlastně nezní špatně. Z auta jsem si minule všimla, že nedaleko je basketbalový hřiště. Mohla bych si jít trochu zaházet na koš. Vyběhnu tedy nahoru do pokoje, kde se převleču do obyčejných černých legín a oranžového trička, vezmu si vag s důležitými věcmi a svůj basketballovej míč a vyrazím ven.
„Třicet." řeknu si pro sebe když trefím další koš. Už jsem tady asi hodinu a zkrátka si trénuji střílení na koš. Baví mě to. Celkově mě vždy bavily míčový sporty a taky mi šly.
,,Hezký." ozve se za mnou a já se otočím a spatřím Harryho spolu s Niallem.
,,Díky." odpovím Harryovím slovům a oni se pak rozejdou ke mně na plácek.
,,Co ty tady sama?" zajímá se dále brunet zatímco Niall se mi zdá nějak nebýt ve své kůži. Harry se ke mně trochu skloní, aby mě mohl sevřít v přátelském obětí.
„Ale nudila jsem se doma tak jsem si šla jen tak zaházet. Odkud jdete vy?" zeptám se na oplátku.
,,Byli jsme u Liama zahrát si fifu." odpoví mi Niall a já chápavě přikývnu. Proč se mi zdá být úplně jiný než dneska odpoledne na těch záchodech ?
„O co, že mě neobehraješ." řekne z ničeho nic Harry.
,,Si piš, že obehraju." uchechtnu se.
,,Fajn tak jdeme na to." porčí rameny a rozejde se pod koš.
,,Jdeš taky?" kouknu na Nialla, který jen zakroutí hlavou na náznak nesouhlasu.
,,Já na vás počkám tady." dodá a já tedy pokrčím rameny a poté už se s driblingem rozběhnu ke koši. Harry běží proti mně, ale já se mu vyhnu a dvojtaktem se dostanu až ke koši, kde míč bez problému střelí do koše.
,,Páni si fakt dobrá, kdo by to řekl."
přikývne uznalecky a nastaví ruku abych si s ním plácla.„Díky, taky nejsi špatnej." zasměji se a poté se vrátíme zpět k Niallovi, kerý nás celou dobu nejspíš pozorval a vydáme se ze hřiště pryč.
„Lidi já se tady s vámi, ale už loučím tak se mějte a uvidíem se zejtra." řekne Harry, zřejmě zatáčí už tady, kdežo my až později.
,,Ahoj." obejmu ho na rozloučneou a s Niallem si dají nějaký svůj pozdrav a poté nás brunet opravdu opustí a já tady tak s Niallem zůstanu sama. Je ticho. On jen kouká na své boty a jde poslušně vedle mě. Po chvilce zabočíme do naší ulice a on stále neřekne jediné slovo.
,,Ty Nialle." oslovím ho a on ke mně zvedne svůj pohled.
,,Jsi v pohodě?" zeptám se opatrně.
„Jo." přikývne pouze a poté svůj pohled opět sklopí na své nohy.
„Ale nepříjdeš mi." vysvětlím. Víte já jsem člověk, který prostě když vidí někoho se trápit má potřebu mu pomoci nebo se o to alespoň pokusit.
,,A co ti je do toho ? Víš hovno co mi je, tak mi dej laskavě pokoj a nehraj si na kamarádku, když mě znáš sotva dva dny." zvýši na mě hlas a zdá se být celkem naštvaný.
,,Fajn tak se hned nerozčiluj, jen jsem chtěla pomoc." zvednu ruce v obraném gestu. Celkem se divím, že jsem po něm hned nevyjela.
,,Tak se příště nesnaž. Neznáš mě a nejsme kamarádi tak se kurva nesnaž hrát že ti na mně záleží a dej mi pokoj." křikne znovu a to už se neudržím..
„Víš co ? Já se jen snažila bejt slušná, ale to tobě očividně nic neříká. Příště si to radši nechám pro sebe a víš co ? Polib si prdel Horane." křiknu na něj zpátky a odbočím k mému domu ke kterému už jsme díky bohu došli. Odemknu dveře a okamžitě do něj zapadnu. Jak je možný, že vás někdo dokáže tak nehorázně naštvat? Jen jsem chtěla bejt milá,ale vlastně ani nevím proč, ať si dělá co chce debil jeden.
Druhý den - Ráno
Tohle ráno nebylo ničím zajímavé. Zkrátka jsem jen vstala, oblékla si černou uplou sukni do půlky stehen a k tomu červené tričko s dlouhým rukávem. V koupelně jsem se upravila, poté se nasnídala opět sama a vydala se do školy. U brány jsem se sešla s Char a spolu jsme vešly do budovy školy. Bohužel hned od skříněk jsme se opět rozdělily jelikož ona měla Francouzštinu a já Ruštinu. S Horanem. Včera mě nehorázně naštval. Vešla jsem tedy do třídy a hned jsem spatřila že lavice vedle mě už je plně obsazena Niallem a Zaynem. Vydám se tedy ke svému místu. Zatímco ti dva si o něčem šuškají.
,,Ahoj Zayne." pozdravim pouze černovláska a sednu si na své místo.
„Ahoj." oplatí mi úsměv s lehkým mávnutím. Vytáhnu si učení na lavici a do ruky vezmu mobil, přičemž dělám jak tam mám něco strašně důležitého na práci.
,,Ahoj Car." slyším Niallův hlas a musím říct, že mě to celkem překvapuje. Kouknu na něj a pozvednu obočí.
„Čau." opětuji mu. No co, sám říkal že nejsme kamarádi a nemám se o něj zajímat ne? Tak to dělám. Opět sklopím pohled na mobil ve svých rukou, ale cítím stále jeho pohled na mně. Naštěstí to úspěšně ignoruji. Po chvíli už příjde učitelka a tak začne hodina. Jenže asi po deseti minutách mi na lavici přistane papírek.
Můžeme si promluvit ? - Niall
Stojí na něm. Jen ho vezmu, zmuchlám a hodím do penálu. Jenže asi během minuty už mi na stole leží další. Nevím o co mu jde, já nechci mít problémy. Protože jak už jsem pochopila tahle učitelka je celkem přísná. Papírek tedy ignoruji, ale on se ne a ne vzdát a tak mi brzy přibudou na stole další tři.
,,Car."šeptne vedle mě. Ignoruji ho, ale on se opět nevzdává a mé jméno šeptne i podruhé.
,,Sakra nech toho, jak si včera řekl nemám si te všímat tak to dělám a dej pokoj zase ty mně. Nechci mít problémy." ohradím se na něj potichu.
,,Smith, Horan jste po škole už vás tam nějakou chvíli pozoruji." ozve se najednou hlas učitelky a já si v duchu zanadávám.
Ty tam nahoře nejsi holka viď??
ČTEŠ
Broken [1D]
FanfictionTy andělsky blonďaté vlasy. Ty okouzlující smaragdové oči. Ty upřímné modré oči. Ty překrásné havraní vlasy. Ty vášnivé oříškové oči. To jsou moji kluci... ≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈ 2←#one→24.9.2021 5←#loveislove→22.9.2021 6←#Broken→19.8.2021 *Ne...