[1.BÖLÜM]

43.8K 1K 260
                                    

Selammm!!!

Yeni bir hikaye ile karşınızdayım. Aniden aklım bir kurgu geldi ve bende durmayıp yazmaya başladım. Umarım beğenirsiniz canını yediklerim.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Başlayalım bakalım...

İyi okumalar 🐾

🖇️🖇️

Uzandığım yataktan doğrulup telefonumu elime aldım. Saat gecenin yarısıydı ve benim uykum yoktu.

Nedense bugün uyku tutmamıştı. Nedeni neydi? Bilmiyordum.

Instagram'a girip gezmeye başladım. Bir kaç ünlüler hakkında bilgi alıp Instagram'dan çıktım.

Tam telefonu geri yerine bırakacağım sıra telefonumun çalması ile telefonu geri elime aldım. Baktığımda tanımadığım bir numara arıyordu. Açmalı mıydım?

Bu kim olabilirdi? Ben arkadaşlarımdan başka kimseye telefon numaramı vermemiştim. Arama sonlandırılınca hâlâ telefona bakmaya devam ediyordum. Açsa mıydım?

Telefonuma bir bildirim düşünce ekranı açtım. En yakın arkadaşım Sahra'dan bir mesaj gelmişti. WhatsApp'a girip mesajı okudum.

Sahra'm: kanka baksana!

Siz: Noldu? Neden bu saatte mesaj attın? Bir şey yok değil mi?

Sahra'm: Kanka ben bittim! Mahvoldum.

Siz:Yine ne yaptın?

Sahra'm: Kanka ben bugün çok sarhoştum. Bir adama Instagram'dan mesaj attım ama valla sarhoş olduğum için hiçbir aklım yerinde değildi. Adam da benim sarhoş olduğumu anlamadı. Ben buna küfür etmişim. Neyse, bende ona 'ara lan beni! Öyle kavga edelim!'diyerek telefon numarası verdim.

Siz: Ne? Neyse sonra noldu?

Sahra'm: Kanka ben senin numaranı vermişim. Özür dilerim.

Ekrana boş boş bakıyordum. Ne demek benim numaramı vermişti? Bu da neydi şimdi? Sinirle dişlerimi sıktım. Az önce arayan kişiyde oydu demek.

Siz: Allah'tan sana akıl diliyorum.

Sahra'm: Kanka eğer seni bir yabancı numara yazarsa engelle! Şimdi annem beni dövmeye geliyor. Ben sana sonra yazarım. Hakkımı helal et. Bay bay.

Siz: Defol!

WhatsApp'tan çıkıp telefonu yatağa bıraktım. Ellerimle saçlarımı çekiştirdim. Şimdi ne olacaktı? Sahra salaktı! Ne diye sabah içki içersin ki?

Telefonuma bildirim gelince içime bir heyecan sarmıştı. Korku dolu bakışlarımı telefona yönelttim. Titreyen ellerimle telefonun ekranını açtım. Yabancı numara mesaj atmıştı.

WhatsApp'a geri girip mesajı okudum.

05**********: Hadi şimdi de buradan küfür et!

.....

Eee şey Bölüm nasıldı?

Biliyorum çok kısa oldu. Bilerek kısa yazdım. Bunu bir tanıtım olarak düşünün.

Ay çok heyecanlıyım! İnşallah beğenirsiniz. Beğendiniz demi? Evet evet beğendiniz! Değil mi?

Devamını isterseniz yazarım. Sizi kocaman öptüm. Hadi bay bay..

🐾

BİR GECE ANSIZIN/ YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin