Selammmm
Nabersiniz????
Sınır: 200 oy 200 yorum
50K OLDUKKKK
TENK YU
İYİ OKUMALAR 🐾
...
Etrafımdan sesler geliyordu, hissediyordum. Gözlerimi açmak istiyorum ama olmuyordu. Yorgundum.
Kendimi zorlamaya başladım ve başardım. Gözlerimi açabilmiştim. İlk başta gördüğüm şey tavandı.
Daha sonra seslerin sahibine döndüm. Devran ile göz göze gelince hızla oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi.
"Kendini nasıl hissediyorsun Çığlık?"dediğinde zoraki bir şekilde yüzüme gülümseme koydum.
"Sadece biraz yorgunum. Çarpma etkisi sanırım biraz fazla geldi bana."dediğimde derin bir nefes aldı.
"Sana bunu yapanı bulup diri diri yakacağım."dedi sinirli bir ses tonuyla.
"Devran bu konuyu şimdi konuşmayalım."dediğimde kafasıyla onayladı.
🖇️🖇️
Araba durduğunda camdan dışarıya baktım. Büyük bir villanın önündeydik.
Devran'lar arabadan inmişlerdi fakat ben hâlâ eve bakıyordum. Boş gözlerle.
Kapımın açılması ile gözlerimi Devran'a çevirdim. Bir elini belime diğer elini de dizlerimin iç kısmına atarak kucağına aldı.
Eve doğru yürümeye başladığında kafamı göğsüne yasladım. Bu adam hiç parfüm sıkmıyor mu? Herhangi bir kokusu yoktu.
Serkan evin kapısını açınca Devran içeriye doğru ilerlemeye başladı. Salonun ortasına geldiğimizde beni koltuğa bırakıp kendisi de diğer koltuğa geçti.
Etrafa göz gezdirdiğim de Kurtuluş ve Serkan'ı görememiştim. Sanırım işleri vardı. Gerçi Kurtuluş'un o ayakla nasıl işi olacaktı, bilmiyordum.
"Özür dilerim."
Devran'a döndü bakışlarım. Olanlardan kendini sorumlu tutuyordu anlaşılan.
"Özür dileyecek kişi sen değilsin. Bana bunu yapanlar benden özür dilemeli."
"Haklısın ama yine bende özür dilemek istedim."
Hiçbir şey demedim, diyecek bir şeyim yok. Gözlerimi camdan dışarıda bulunan bahçeye diktim.
Saat gece yarısını geçmişti. Göz kapaklarım kapanmaya başlarken bende fazla direnmedim. Kendimi uykuya bıraktım.
🖇️🖇️
"Çığlık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GECE ANSIZIN/ YARI TEXTİNG
Mystery / ThrillerGecenin bir yarısı arkadaşının hatası yüzünden hayatı kararan ya da aydınlanan bir kızın hikayesi. 📎 Şiddet İçerir! 📎 Küfür İçerir!