[32.Bölüm]

1.2K 71 69
                                    

Selammm

Nasılsınız??

150 oy 70 yorum

İyi okumalarrrrr

...

Hızlıca arkamı dönüp ona baktım. Oturduğu yerden boş boş bana bakıyordu yine.

"Nasıl?"diyerek ona doğru atıldım.

Derin bir nefes aldı ve bana doğru bir adım attı.

"Kurşun ablana çok zarar vermemiş. Şimdi ise hastanede. Durumu iyiye gidiyor."dediğinde hızla gülümsedim.

Ablam yaşıyordu!

Devran'ın yüzüne yerleşen kederi görüyordum ama o benim ablamdı.

"Mutlu gözüküyorsun."dediğinde yüzümdeki gülümseme silindi. Çünkü eğer Devran'ın anlattıkları doğruysa ablamda çok iyi biri sayılmazdı.

"O benim ablam Devran. Ne yaparsa yapsın ablam."dediğimde kaşlarını çattı.

"Ablan katil Çığlık."dediğinde sinirlenmeye başlıyordum.

"Sende katilsin Devran."dediğimde dudağının bir tarafı yukarı doğru çıktı.

"Ama sen beni sevmiyorsun. Sevsen belki ablan gibi benim de hatalarımı görmezden gelirdin."dediğinde yutkundum.

Ben zaten seni seviyorum Devran.

"Haklısın ama kalp izin vermeyince  yapacak bir şey kalmıyor."diyerek hızla eve girdim.

Odama geçip kapıyı kapattım. Yatağıma oturup düşünmeye başladım.

Devran'ı seviyordum, bunu daha yeni yeni kalbime anlatabilmiştim. Fakat bunu şimdi ona söylemeyecektim. Neden bilmiyordum ama söylemek istemiyordum.

Akşam olmaya başlayınca battaniyemin altına girdim. Açtım ama yemek yiyecek halim yoktu. Gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya bıraktım.

🖇️🖇️

Sabah olduğunda hızla banyoya girip rutin işlerimi halledip çıktım. Üzerime kazak pantolon geçirip odadan çıktım.

Aşağıdan sesler geliyordu. Hızla oraya ilerledim. Muhteşem üçlü yemek yiyordu.

"Günaydın Çığlık Hanım."diyerek ayağa kalktı Serkan.

"Günaydın."diyerek bende Devran'ın çaprazında ki sandalyeye geçtim.

Herkes sessizce yemeğine devam ederken bende onlara eşlik ettim.

Göz ucuyla Devran'a baktığımda düşünceli bir şekilde önünde ki zeytinle oynuyordu.

BİR GECE ANSIZIN/ YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin