[2.BÖLÜM]

30K 905 618
                                    

Selammm!!

Nabersiniz?

Ya ben konuşmayı pek sevmeyen biriyim o yüzden bölümden önce sizlere duyuracak ya da söyleyecek bir şeyim yok.

O yüzden bölüme geçelim.

Ondan önce yorumlarınızı ve oylarınızı unutmayın canını yediklerim.

İyi okumalar🐾

🖇️

Siz: Anlamadım?

Ekrana tedirgin bakışlarımı atıp duruyordum. Aniden bedenimi sıcaklık basmıştı. Derin bir nefes alıp çevrimiçi olmasını izledim.

Gözlerimi odamda gezdirdim. Korkuyordum. Sahra'yı gördüğüm anda öldürecektim. Telefona bildirim sesi düşünce tekrar telefona baktım.

05*********: Bak ya! Bir de anlamamazlıktan geliyor. Kızım bela mısın? Bana neden küfür ettiğini açıkla!

Siz: Bakın gerçekten çok sarhoştum. Ne yapacağımı bilmiyordum. Özür dilerim.

05*********:Sence bu umrumda mı? Senin yüzünden adam kaçırdım be!

Siz: Sence bu umrumda mı? Ben özrümü diledim. Hadi eyvallah!

05*********: Hey! Böyle kaçamazsın! Seni davalık edeceğim!

Siz: Napim?

05*********: Davalık olunca öyle dersin! Ya da ne davası be? Ben seni bulurum.

Siz: Ok.

05*********: Deli misin?

Siz: Evet. Şimdi engelle beni koçum.

05*********: Bak küçük. Beni iyi dinle! Ya ayağıma kadar gelir benden özür dilersin ya da seni kendim bulur öldürürüm.

Siz: İşine bak.

05********* kişisini engellediniz.

Sinirle yataktan kalkıp koşarak odadan çıktım. Mutfağa girdiğimde hızla dolaptan bardak çıkardım. Masanın üzerinde ki sürahiyi elime aldım. İçindeki suyu bardağa boşaltıp içtim.

İçime bir anda serinlik inince rahatladım. Balkona çıkıp pufa oturdum. Şimdi ne yapmalıydım?

Ya beni davalık ederse?

Ah Sahra ah!  Yaktın beni Sahra! Hemde çok fena yaktın!

🖇️🖇️

Sabah gözlerimi çalan telefonla açtım. Hızla yataktan doğrulup telefonumu elime aldım. Sahra arıyordu. Telefonu açıp kulağıma dayadığımda heyecanlı heyecanlı konuşuyordu.

BİR GECE ANSIZIN/ YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin