Selammmmmm
Nabersiniz?
Sınır:50 oy 50 yorum
LANNNN 1 K OLDUK YAAA!!!
AYY HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM!!
Not: Sınır geçsin diye sadece harfler, nokta veya random atmanızı istemiyorum.
Satır arası yorumlar ve bana gelen sorular olanları kabul ediyorum.
Ya bir şey dicem. Ben bu kitabın bu kadar sevileceğini bilmiyodum. Ohaa!
Neyse bölüme geçek.
Eheheİyi okumalar 🐾
...
Karşımda ki dağ öküzüne şaşkınlıkla bakıyordum. Evimde ne işi vardı? Ben bu adamdan kurtulamayacak mıyım?
"Senin benim evimde ne işin var?"dediğimde bana döndü. Yüzünde bir mimik bile oynamıyordu.
O sırada salona ikili de girince çatık kaşlarla onlara baktım. Bir bunlar eksikti.
"Sizin ne işiniz var?"dediğimde ikisi de omuz silkti. Allah'ın bana verdiği cezaları sizi!
"Seni görmeye geldik. Halin hatrın nasıl diye?"dedi sakin olan.
"Kurtuluş ve Serkan!"dedi uyarıcı sesiyle dağ öküzü.
"Ya abi bir şey mi dedik?"dedi korkak olan.
"Serkan!"
İkiside susup birbirine yaklaştı. Demek sakin olanın adı Kurtuluş, korkak olanın adı da Serkan'dı.
"Çıkın evimden."dedim sakin tutmaya çalıştığım sesimle. Devran yerinde kımırdanıp bana doğru yaklaştı. Tam önümde durup kollarını göğsünde birleştirdi.
"Dünden beri keyfin nasıl küçük deli?"
"Allah belanı verecek."dediğimde omuz silkti. "Allah seninle belamı verdi zaten."
"Ya öyle mi? O zaman siktir git. Yoksa ağzın ile burnun yer değişecek."dediğimde arkada Serkan'ın gülme sesini duydum.
Ona döndüğümde aniden susup halıya bakmaya devam etti.
"Değiştirsene."dediğinde geri Devran'a döndüm.
"Elim ağrıyor."dediğimde güldü. Gül gül sen!
"Demek elin ağrıyor. Öpeyim de geçsin."dedi gülerek.
"Aman ne komik! Gülmekten öldüm!"dediğimde geri eski haline dönüp konuşmaya devam etti.
"Özür dile benden."dediğinde bu sefer ben kollarımı göğsümde birleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GECE ANSIZIN/ YARI TEXTİNG
Mistério / SuspenseGecenin bir yarısı arkadaşının hatası yüzünden hayatı kararan ya da aydınlanan bir kızın hikayesi. 📎 Şiddet İçerir! 📎 Küfür İçerir!