Selammm
Nabersiniz?
Sınır:100 oy 100 yorum
Not: Sınır geçsin diye sadece harfler, nokta veya random atmanızı istemiyorum
Satır arası yorumlar ve bana gelen sorular olanları kabul ediyorum.
Bu arada... 2K OLMUŞUZZ!!!!!
HEPİNİZE TENK YUUU
İyi okumalar 🐾
....
Ortamda büyük bir gerginlik hakimdi. Arada gözlerimiz kesişiyordu. Fakat ilk gözlerini çeken taraf ben oluyordum. O da bana ayak uyduruyordu.
Aramızda büyük bir fırtına hakimdi fakat bu fırtınayı çıkaran kişi oydu ve ben bu fırtına da mahsur kalan oyuncuydum.
Dedem davetlilere bakmaya gitmişti. Bende ise sakin sakin oturuyordum. Önümdeki su dolu bardağı alıp kafama diktim.
Bir dakika bu su niye acıydı? Gözlerimi ovalayıp tekrar suya baktım. Salak kafam! Su yerine içki içmişim. İyi halt yedim.
Gözlerim Devran'ı bulunca sırıttığını fark ettim. Neye gülüyordu bu? Komik bir şey yoktu.
İçki kafamda dönüp dururken derin bir nefes alıp geriye yaslandım. Fazla alkol tüketmediğim için hemen sarhoş olurdum.
Bu bir damla olsa bile!
Başım dönmeye başlarken gözlerimi açmaya çalışıyordum. Tam zamanıydı!
Hay yani kim bir bardakta sarhoş olurdu ki?
En iyisi buradan uzaklaşmaktı. Hızla yerimden doğrulup ayağa kalktım. İlk başım dönsede kendime gelip yavaş adımlarla bahçeye çıktım.
Çimlere oturup gökyüzüne bakmaya başladım. Bir dakika gökyüzünde kaplumbağa ne gezerdi ki?
Yanıma birinin oturması ile ona döndüm. Devran Beyinsizi idi.
"Sarhoş mu oldun deli?"dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Sensin sarhoş. Kelimelerine dikkat et yoksa alırım ayağımın altına."diyerek saçma bir cümle kurdum.
Sarhoşluğun etkisi ile kendimde değildim ve ne dediğimi bilmiyordum.
"Alsana ayağının altına."dedi alay dolu sesiyle. Omuz silkip dudaklarımı büzdüm.
"Kaplumbağanın gökyüzünde ne işi var Devran?"diye sorduğumda bana anlamsız anlamsız bakıyordu.
Parmağımı kaldırıp gökyüzünü gösterdim. "Bak! Orada kaplumbağa var! Ya ama o oradan düşer! Devran boş boş bakacağına bir şey yap. Ellerini kaldır ve kaplumbağı yakala!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GECE ANSIZIN/ YARI TEXTİNG
Mystery / ThrillerGecenin bir yarısı arkadaşının hatası yüzünden hayatı kararan ya da aydınlanan bir kızın hikayesi. 📎 Şiddet İçerir! 📎 Küfür İçerir!