Selamm
Nasılsınız????
İyiiii okumalar ✨
...
Elimde ki valizle yeni geldiğimiz eve baktım. Normal bir evdi. Üç katlı ve çok odaya sahipti.
"Beğendiniz mi Çığlık Hanım?"diyerek sordu Serkan.
"Evet, çok güzelmiş."dedim koltuğa oturarak.
Etrafa bakarken aklıma gelenle Serkan'a döndüm.
"Yılan ne olacak?"diye sordum.
"Gece odana bırakacağız."dedi Kurtuluş sırıtarak.
"Çok komik."diyerek göz devirdim.
"Siz bunu dert etmeyiniz. Ben onunla bizzat ilgileneceğim."dedi Serkan.
Kafamla onaylayarak geriye yaslandım. Bahçe kapısından dışarı bakmaya başladım. Bahçesi bayağı büyüktü ve ortasında yuvarlak bir çeşme vardı. Salonda ise üçlü koltuk ve duvarı kaplayan televizyon vardı. Küçük heykeller ise sehpaların üzerinde duruyordu.
"Odam neresi?"diyerek ayağa kalktım.
"Ben size göstereyim."diyerek önden ilerlemeye başladı Serkan. Bende arkasından ilerlemeye başladım. Bir kat çıktıktan sonra elimizde ki valizlerle bir kapının önünde durduk. Serkan kapıyı açıp bana döndü.
"Burası sizin odanız. Fakat beğenmezseniz diğer odalarda var."dediğinde odaya girdim.
"Teşekkür ederim."dediğimde gülümseyerek kapıyı kapatarak gitti.
Odama göz attığımda odada sadece büyük bir yatak, makyaj masası ve çalışma masası vardı. Odada iki tane daha kapı vardı.
Valizi bırakıp birinci kapıyı açtım. Burası banyoydu. Banyodan çıkıp diğer odaya girdiğimde gözlerimden kalplerin çıktığına emindim.
Burası devasa büyüklükte bir giyim odasıydı. Çok muhteşem görünüyordu.
Yüzümdeki gülümseme ile odadan çıktım. Valizi odanın ortasından alıp makyaj masasının yanına bıraktım.
Yatağa ilerleyip direkt kendimi bıraktım. Uykum geliyordu zaten. Gozlerimi kapayıp kendimi uykuya bıraktım.
⏳💙
Çok uzaktan sesler geliyordu. Fakat uykum beni o kadar zorluyordu ki gözlerimi açamıyordum. En son dayanamayıp gözlerimi açtım.
Yataktan doğrulup kendime gelmeye başladım. Ellerimle yüzümü sıvazlayarak ayağa kalktım. Üzerimde ki beyaz şortum ve mavi tişörtüm kırışmıştı.
Sesler devam ederken hızla ayağa kalkıp odadan ayrıldım. Merdivenlerden inmeye başladım.
Salona doğru ilerlemeye başladığımda sesler artıyordu. Çok tanıdık bir ses vardı. Adımlarımı hızlandırıp salona girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GECE ANSIZIN/ YARI TEXTİNG
Misterio / SuspensoGecenin bir yarısı arkadaşının hatası yüzünden hayatı kararan ya da aydınlanan bir kızın hikayesi. 📎 Şiddet İçerir! 📎 Küfür İçerir!